Serieus?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:35 schreef rebel-angel het volgende:
nou opeens surf ik zomaar tegen het kaartje aan![]()
nu nog op jacht naar een mooie aankondigingszin, dat valt ook nog niet mee.
gedichtjes doe ik niet aan maar kwam nog wel een prachtige tegen die ik even met jullie wilde delen
Kom kijken kom kijken
er is iets leuks aan de hand
Mijn moeder is ingeknipt
van de voor tot aan de achterkant
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:51 schreef Burdie het volgende:
Wij hadden dat rijmpje ook uitgezocht, maar de vk wilde niet knippen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:51 schreef Burdie het volgende:
Wij hadden dat rijmpje ook uitgezocht, maar de vk wilde niet knippen.
Wat SQ zegtquote:Op woensdag 9 april 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
hebben jij en je man dezelfde achternaam? Zo ja, dan ga ik gevoelsmatig voor
Vader en moeder achternaam
kind 1 kind 2
van mij moet moeder eerst... die heeft liggen barenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef rebel-angel het volgende:
ik heb even jullie hulp nodig wat betreft je eigen naam op het kaartje
wat is nou eigenlijk het mooiste ?
vader en moeder, kind1, kind2
vader en moeder, kind1, kind2 achternaam
vader en moeder achternaam
kind1 en kind2
vader en moeder
kind1 en kind2
achternaam
achternaam hoeft er wat mij betreft niet perse op
de mensen die het kaartje krijgen weten toch wel dat het van ons is
zoals ik hem nu op de proefdruk heb staan is
vader en moeder, kind1, kind2
straatnaam-huisnummer-postcode-woonplaats
telefoonnummer
ik vind het echt lastig want ik vind die komma's tussen kind1 en kind2 niet echt lief ofzo![]()
maar en en vind ik ook weer zozo
Ik doe met alles altijd eerst de naam van man en dan mn eigen naam... Ga dat voor n geboortekaart niet anders doen omdat ik t zware werk heb gedaan..quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
van mij moet moeder eerst... die heeft liggen baren
Mijn oom en tante hadden pas een fraaie toen mijn neefje werd geboren. Ze hadden al een dochter, maar mijn oom en tante zijn niet getrouwd, dus man en kind hebben een andere achternaam dan vrouw.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
van mij moet moeder eerst... die heeft liggen baren
Ik zou juist dan wel de achternamen van iedereen er bij zetten. Anders wordt het al snel verwarrend. En duidelijk aangeven welke achternaam het kind krijgt. Maar da's misschien persoonlijk? Ik word altijd een beetje zenuwachtig als er geen achternamen op dat soort kaartjes staanquote:Op woensdag 9 april 2014 14:52 schreef Hilmo het volgende:
Oh jee, hier moeten we ook nog mee aan de slag, geboortekaartje, pffff. Ik wil wel een tekst denk ik erbij,geen foto, wel een afbeelding. En ik heb bij ons trouwens mijn eigen achternaam gehouden, dus dat worden alleen de voornamen denk ik dan...
Dat is idd een beetje stom ja...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hadden pas een fraaie toen mijn neefje werd geboren. Ze hadden al een dochter, maar mijn oom en tante zijn niet getrouwd, dus man en kind hebben een andere achternaam dan vrouw.
Stond er op het geboortekaartje:
Hoera, Zoon is geboren!
Vader de Vries
Dochter de Vries
Moeder Jansen
Ik vraag me nog steeds af wat daar de gedachte achter was
Ah ja, ook omdat er maar twee namen zijn, van mij en mijn man uiteindelijk. Daar heb je een punt. En inderdaad, want de achternaam van het kind zal niet per definitie die van mijn man wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou juist dan wel de achternamen van iedereen er bij zetten. Anders wordt het al snel verwarrend. En duidelijk aangeven welke achternaam het kind krijgt. Maar da's misschien persoonlijk? Ik word altijd een beetje zenuwachtig als er geen achternamen op dat soort kaartjes staan
Vrienden van ons hadden hun kaartje ietsje later verstuurd. Een fotokaartje, met een beeldschoon uitgefrummeld meisje eropquote:Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou we zijn 1 stap verder na een avond kaarten kijken... we weten nu dat we het heel vaak niet eens zijn en dat alle ideeen tot nu toe van tafel geveegd zijn...![]()
Man wil graag een fotokaart, ik vind dat om eerder genoemde redenen (verfrommeld kind) een minder goed plan, ik wil graag een getekend kaartje, dat vind manlief spuuglelijk...
we zoeken nog even door.
Wij hadden bij de eerste wel foto erop, en dat ging prima want ze was hartstikke mooi en glad en uitgeplooid enzo.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrienden van ons hadden hun kaartje ietsje later verstuurd. Een fotokaartje, met een beeldschoon uitgefrummeld meisje erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |