twitter:WalkingDead_AMC twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 22:51:33Maggie’s hard on zombies, but easy on the eyes. #TheWalkingDead (via @GQ) http://t.co/IIG9iUpmYq reageer retweet
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef casper019 het volgende:
Sarah Wayne Callies
waarom moest zij nou doodgaan? ik vind t wel een leuk wijf
? Zij bracht het niveau van de eerste paar seizoenen keihard omlaag. De schuld lag in het script tho', niet per sé haar beperkte acteertalent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef casper019 het volgende:
Sarah Wayne Callies
Nee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef FoXje het volgende:
Dit is echt goed.
http://www.flabber.nl/lin(...)-en-dan-slecht-19975
Sentimenteel gejank wordt tenminste netjes verwijderd in de serie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef casper019 het volgende:
Sarah Wayne Callies
In Prison Break was ze ook al tenenkrommend slecht hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:22 schreef ems. het volgende:
[..]
? Zij bracht het niveau van de eerste paar seizoenen keihard omlaag. De schuld lag in het script tho', niet per sé haar beperkte acteertalent.
Ik denk ISIS lengtequote:Op maandag 6 oktober 2014 09:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik meld me weer, new season nu echt dichtbij
Hoe lang zal de baard van Rick nu zijn?
Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben.quote:
Dat liedje van Korlquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef FoXje het volgende:
Dit is echt goed.
http://www.flabber.nl/lin(...)-en-dan-slecht-19975
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:48 schreef Harveo het volgende:
Komt de aflevering weer een dag na de release in de US op Fox? Heb er nog niks van meegekregen.
En vervolgens gaan ze samen op pad.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:44 schreef ShinobizWinter het volgende:
Na een paar afleveringen op fox gezien te hebben, heb ik afgelopen maand alle 4 seizoenen bluray gekeken.
Daarin zegt Ricktrouwens wel they're fucking with the wrong people.
Mmmh, kijk die trailer nog maar eens goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef betyar het volgende:
[..]
En vervolgens gaan ze samen op pad.....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mmmh, kijk die trailer nog maar eens goed.
quote:Join us and go to Washington to cure this thing...
Wie zouden er tegen die tijd nog leven?quote:The Walking Dead
3 min. ·
There’s more Dead ahead! AMC has renewed The Walking Dead for a sixth season!
Nee dat niet... Ik wil het wel zeggen maar het is ook een soort spoiler denk ik. Heb het frame ook echt drie terug gekeken voor ik het goed zag, dus ...quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee dat niet... Ik wil het wel zeggen maar het is ook een soort spoiler denk ik. Heb het frame ook echt drie terug gekeken voor ik het goed zag, dus ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |