en fwellingquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Jan is gewoon gebleven, vliegt gewoon met Ryanair
Niet zo'n klein beetje ookquote:
nou nouquote:
Gijpie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:45 schreef Principia het volgende:
Schakel net in, is Beugelsdijk jarig of Van der Gijp? :p
koekoekquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens Johan krijgen voetballers die een bal wegschieten een schorsing en supporters worden nooit aangepakt.
Ik ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
Raar dat je aangifte doet als een randcrimineel uit Georgie je bedreigt.
Hier ben ik het ook mee eens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Johan bagatelliseert alles want vriendje Jordania.
Moet hij dan partij kiezen voor Joost de Wit? Who the hell is Joost de Wit?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Met die Cambuursupporters zei Johan ook, deze mensen die zich structureel misdragen. Hij zegt dat omdat hij zich ook, maar dan incidenteel, misdroeg. En dan mag het wel. Net als met Pelle.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Een ontzettende kneus weet ik uit ervaring. Is namelijk directeur bij RKC geweest en heb hem een paar keer gesproken. Was blij dat hij weg was. Desalniettemin is het stuitend om te zien hoe Johan dit verhaal af doet alsof er niks aan de hand was. Minachting van de kijker vind ik dat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet hij dan partij kiezen voor Joost de Wit? Who the hell is Joost de Wit?
ik las gebuktquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Geer nergens anders geboekt op vrijdagavond?
Een echte kerel bereid geen nasi in de magnetron.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De nasi van die arme man wordt afgepakt
Jeroen van Koningsbrugge is best grappigquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:10 schreef Gramulanion het volgende:
Godver. Jeroen Koningsberger en Rob Kamphues in 1 programma.
neequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge is best grappig
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge is best grappig
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:12 schreef luxerobots het volgende:
Het ligt aan het jargon, hij kan zich niet goed uitdrukken in het Nederlands.
Gewoon iets aan z'n stembanden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Leo, ga met pensioen, gisteren als het kan.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dick Advocaat deed daar zeker ook aan mee.
quote:
Daar is ie danquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Dick Advocaat is zeker de bondscoach, haha.
quote:
Hij laat zich ook wel Dirk noemen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:19 schreef OverRated het volgende:
Wat een kutnaam eigenlijk voor iemand die bijna altijd in het buitenland werkt.
Oké.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef luxerobots het volgende:
Ik hoop dat er volgend jaar een andere kampioen komt. Want vijf keer Ajax, heb ik geen zin in.
De dominantie van Ajax wordt wel een beetje genant voor die andere clubjes.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef luxerobots het volgende:
Ik hoop dat er volgend jaar een andere kampioen komt. Want vijf keer Ajax, heb ik geen zin in.
Jawel joh, de enige stabiele club die ooit nog een keer wat kan bereiken. Mits een aantal aankopen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef luxerobots het volgende:
chanantquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De dominantie van Ajax wordt wel een beetje genant voor die andere clubjes.
Dit. Ajax speelt zwaar matig, zeg ik als Ajaxfan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je ze ziet spelen, vind ik het maar matig. Het is geen Ajax uit de jaren '90. Maar wel het meest stabiel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
sjunant.quote:
Zwolle, Europa league.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar gaan we de kampioen op fairplay basis bepalen.
Dit om ons imago als knotsgekke competitie verder uit te bouwen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach, als De Boer volgend seizoen 4 keer achter elkaar verliest, vliegt hij er ook gewoon uit.
Stijn Stijn Stijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong wordt met de week slechter.
Ken de naam nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nieuwe Nils arne Eggen (niemand kent die naam)
Computer says no.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach, als De Boer volgend seizoen 4 keer achter elkaar verliest, vliegt hij er ook gewoon uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ons juichen FC Groningenquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef luxerobots het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat ons juichen FC Groningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
3-0quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
RKC gaat winnen zondag in de Kuip![]()
0-1 Castelen
Zit jij je anderhalf uur lekker te ergeren, of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Johan neemt het op voor Dick. Verrassend.
quote:
Geer treedt momenteel live op in Utopia, dus die komt niet vanavond.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Geer nergens anders geboekt op vrijdagavond?
Nee joh. Zit te genieten. Tenminste normaal dan deze show is niet heel veel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:35 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Zit jij je anderhalf uur lekker te ergeren, of valt dat wel mee?
Dan is het goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee joh. Zit te genieten. Tenminste normaal dan deze show is niet heel veel.
Nee toch. Staat er toch niet heel veel in?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:38 schreef Principia het volgende:
Haha Matic is gewoon een bepalende speler bij Chelsea op het moment.
Commercialtje van Opel. Niks mis mee.quote:
Jawel, maar op zulk soort voetballers geilt Mourinho ook op natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee toch. Staat er toch niet heel veel in?
Met Sensiquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gerard gaat zometeen paaldansen voor René.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:49 schreef Neuroscience het volgende:
MetsfexingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |