quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, de Fellowship is niks meer dan wat veredelde bouwketens aan elkaar geschroefd.
Ja, je weet togquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:08 schreef djakkaa3033 het volgende:
SCHEMO015 GOOI JE MOEDER IN DE LUCHT
Dit is dan ook het enige gooeie van Delft hahaha
ja dit zijn de straaaatenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:08 schreef djakkaa3033 het volgende:
SCHEMO015 GOOI JE MOEDER IN DE LUCHT
Dit is dan ook het enige gooeie van Delft hahaha
Gisteren moest ik met school fietsen als schoolreisje in de buurt van Wateringen en Delft. Vandaag was ik naar een selectiedag op de VU. Veel verder dan Den Haag en Leiden komt ik niet. En over een paar maanden Amsterdam erbij dan, ik blijf thuis wonen. (Of Rotterdam als ik ondanks de decentrale selectie met vrijwel 100% aannamekans uitgeloot word en dan ook nog in de centrale selectiequote:Op zaterdag 5 april 2014 19:05 schreef KaoloJoeka het volgende:
Reis jij in je eentje het hele land door ofzo? Vandaag was je ook al in Amsterdam. Het moet niet gekker worden.
Waarom blijf je thuis wonen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:58 schreef mapima het volgende:
[..]
Gisteren moest ik met school fietsen als schoolreisje in de buurt van Wateringen en Delft. Vandaag was ik naar een selectiedag op de VU. Veel verder dan Den Haag en Leiden komt ik niet. En over een paar maanden Amsterdam erbij dan, ik blijf thuis wonen. (Of Rotterdam als ik ondanks de decentrale selectie met vrijwel 100% aannamekans uitgeloot word en dan ook nog in de centrale selectie)
Rotterdam vind ik geen leuke stad. Amsterdam ook niet. Den Haag heeft slechts enkele masteropleidingen en Leiden vind ik een grafstad met een grafuniversiteit. Maar de Erasmus en de VU vind ik leuke universiteiten en de rest niet. En ik krijg toch gratis ov. En thuis gratis eten.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik geen leuke stad. Amsterdam ook niet. Den Haag heeft slechts enkele masteropleidingen en Leiden vind ik een grafstad met een grafuniversiteit. Maar de Erasmus en de VU vind ik leuke universiteiten en de rest niet. En ik krijg toch gratis ov. En thuis gratis eten.
Doe ik nu ook al. In Den Haag en omgeving kan je beter met de trein reizen dan met de tram.quote:
Tram is dan ook het tokkievervoersmiddel bij uitstekquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:09 schreef mapima het volgende:
[..]
Doe ik nu ook al. In Den Haag en omgeving kan je beter met de trein reizen dan met de tram.![]()
Sowieso trams.In Den Haag zit er geen enkele blanke in, er is elke keer controle, en elke keer is de tram daarna ineens een stuk minder vol.
Helemaal mee eens. Ik pak zoveel mogelijk de bus als het kan en de trein geen optie is. Al moet ik zeggen dat de Randstadrail vanaf Leidschendam Leidsenhage naar Den Haag Centraal nog prima te doen is, maar comfortabel zit je er niet in. Die stoelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tram is dan ook het tokkievervoersmiddel bij uitstek
Als je Amsterdam niet leuk vindt, ligt het gewoon aan jou.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik geen leuke stad. Amsterdam ook niet. Den Haag heeft slechts enkele masteropleidingen en Leiden vind ik een grafstad met een grafuniversiteit. Maar de Erasmus en de VU vind ik leuke universiteiten en de rest niet. En ik krijg toch gratis ov. En thuis gratis eten.
Het wordt eens tijd dat ze daar in Haaglanden een eigen metronetwerk opbouwen in plaats van die RR-trammetjes. Scheelt maar een ton inwoners met Rotterdam en drie met Amsterdam die wel een metro hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tram is dan ook het tokkievervoersmiddel bij uitstek
Eens. Kom maar lekker langs delluf ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat ze daar in Haaglanden een eigen metronetwerk opbouwen in plaats van die RR-trammetjes. Scheelt maar een ton inwoners met Rotterdam en drie met Amsterdam die wel een metro hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |