Er zijn plannen hem eventueel door te laten lopen naar Rotterdam (airport). En anders houdt ie op bij het bedrijventerrein voorbij de reactorquote:
Maar dan stopt hij dus voor de deur bij het nieuwe gebouw van Applied Sciences.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Keerlus is daar bij LR, net achter die viaduct voorbij het sportcentrum. Je moet dus ook nog steeds een stuk lopen naar LR
Zijn ze dat al aan het bouwen? Waar komt het preciesquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan stopt hij dus voor de deur bij het nieuwe gebouw van Applied Sciences.Ha!
Nog niet, maar ik denk op de grote zandvlakte die er nu ligt. Het komt sowieso ergens bij LR te staan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zijn ze dat al aan het bouwen? Waar komt het precies
Okquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik denk op de grote zandvlakte die er nu ligt. Het komt sowieso ergens bij LR te staan.
Zal het noteren, bedankt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://intranet.tudelft.(...)ouw-tnw-vastgesteld/
Kluyverweg dus, moet 2015 klaar zijn.
quote:
O, das wel winnendquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar we krijgen dus nieuwe laboratoria met hightech shit erin.
En in Leiden ook al.
Dat vind ik dus echt fucking vaag. Als je in een rolstoel zit en je moet op het middelste platform zijn is het echt zo van 'Fuck you, ha!'quote:
survival of the fittestquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt fucking vaag. Als je in een rolstoel zit en je moet op het middelste platform zijn is het echt zo van 'Fuck you, ha!'![]()
Bestaat er geen invalidewetgeving in Nederland?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt fucking vaag. Als je in een rolstoel zit en je moet op het middelste platform zijn is het echt zo van 'Fuck you, ha!'![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:23 schreef teyn het volgende:
[..]
Bestaat er geen invalidewetgeving in Nederland?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:23 schreef o.us2.0 het volgende:
Klagen over een station waar niemand toch geen ene tyfus meer om geeft omdat het binnenkort toch vervangen wordt
Wat versta je onder binnenkort?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:23 schreef o.us2.0 het volgende:
Klagen over een station waar niemand toch geen ene tyfus meer om geeft omdat het binnenkort toch vervangen wordt
Kruipen denk ik.quote:
Dat valt niet te zeggen in Delft. Ze zijn nu al 15 jaar bezig of zo.quote:
Binnenkort. Ze hebben de moeilijkste fase al achter de rug.quote:
Kan soms wel snel gaan opeens.. Fellowship was schijnbaar ook in twee weken gebouwd. Maarja is ook een zaadgebouwquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
http://www.spoorzonedelft(...)lanning_en_fasering/
In 2015 moeten de treinen ondergronds gaan in Delft. Maar dat zal wel 2020 worden of zo.
Jongen, de Fellowship is niks meer dan wat veredelde bouwketens aan elkaar geschroefd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kan soms wel snel gaan opeens.. Fellowship was schijnbaar ook in twee weken gebouwd. Maarja is ook een zaadgebouw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |