SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ja Knut, ik heb een Blackberry. Nou ja de baas dan, en ik gebruik 'm. Helemaal gratis ook alle privé gesprekken en data verbruik. Maar binnenkort een iPhone 5c en jij mag raden welke kleur.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
De C? De goedkope variant?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef buzz1291 het volgende:
Ja Knut, ik heb een Blackberry. Nou ja de baas dan, en ik gebruik 'm. Helemaal gratis ook alle privé gesprekken en data verbruik. Maar binnenkort een iPhone 5c en jij mag raden welke kleur.
Dan met strava neem ik aan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Patroon of Oksel, hoe hebben julie dat gedaan met een fiets huren op Mallorca? Over minder dan een maandje ben ik ook een week op Mallorca maar ik zit niet vlakbij Palma maar in Calla Millor. Kun je een fiets huren voor een week en die dan meenemen naar je eigen hotelkamer?
En hoe zit het met spullen, kleding kan ik zelf wel meenemen maar een helm moet je die ook zelf meenemen en binnenbandjes etc. dan?![]()
Ja, achterlijke gasten. Wil ik zelf wel 80 - 90 euro bijleggen voor een 5s, mag dat niet want buiten de policy van IT. Is gvd hetzelfde operating systeem. Maar ik koop er wel zo'n cover met ingebouwde batterij bij. Dan heb ik er tenminste nog wat aan op mijn lange tochten en stopt die niet bij km 160 of zo. Niet dat ik het vorig jaar nodig gehad zou hebben, maar dan toch. Want 's morgens om 5 uur op Schiphol staan en zien dat je phone zo dood is als een pier, is ook niet alles.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De C? De goedkope variant?
Dan met strava neem ik aan?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Gordijnen? Welke? Hier gebeurt alles gewoon open en bloot knul. Maar ja in een stad waar ze al gaan rellen als de trainer 30 km verkast, begrijp ik wel dat je de gordijnen dicht moet houden met, naar ik aanneem, zoveel lekkers op de bank.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:26 schreef Patroon het volgende:
Bordeaux rood? past mooi bij je gordijnen.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Dat heb jij vast al even op facebook gecheckt, wat voor moois er hier op de bank zit
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik dacht eerst altijd dat jij niet zo goed kon koersenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Tommeke het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat Patroon 15/16 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Fietsen is kut, fietsers zijn kut, het weer is ook al kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:13 schreef Maxbet het volgende:
Fietsen is kut, fietsers zijn kut, het weer is ook al kut.Hoezo ging het fietsen voor geen meter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:13 schreef Maxbet het volgende:
Fietsen is kut, fietsers zijn kut, het weer is ook al kut.Wees blij, ik heb net een spier verrekt/door mijn rug gegaan terwijl ik een fles curry in de koelkast zetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb net een spier verrekt/door mijn rug gegaan terwijl ik een fles curry in de koelkast zette![]()
![]()
Loop nu als een 80 jaar ouwe man door het appartament. Als ik recht op ga staan krijg ik zwarte vlekken van de pijn voor m'n ogen. #goedbeginvanhetweekendquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja die macaroni, of brouwsel moet je natuurlijk wel aanleggen met een lading curry
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Wel na het opbakken jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:29 schreef Patroon het volgende:
Ja die macaroni, of brouwsel moet je natuurlijk wel aanleggen met een lading curry
Met mezelf lopen vechten, ging niet zoals ik wou.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:21 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hoezo ging het fietsen voor geen meter?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb net een spier verrekt/door mijn rug gegaan terwijl ik een fles curry in de koelkast zetteIk ben al stil
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Loop nu als een 80 jaar ouwe man door het appartament. Als ik recht op ga staan krijg ik zwarte vlekken van de pijn voor m'n ogen. #goedbeginvanhetweekendquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Loop nu als een 80 jaar ouwe man door het appartament. Als ik recht op ga staan krijg ik zwarte vlekken van de pijn voor m'n ogen. #goedbeginvanhetweekend![]()
![]()
Roze.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef buzz1291 het volgende:
Ja Knut, ik heb een Blackberry. Nou ja de baas dan, en ik gebruik 'm. Helemaal gratis ook alle privé gesprekken en data verbruik. Maar binnenkort een iPhone 5c en jij mag raden welke kleur.![]()
Nu toch blij dat ik gefietst heb, moet me wel afleren om dom te gaan stampen als het even niet gaat zoals ik wil. Dan maar langzaam fietsen.
En ik wil goeddoemme die flitspaal ondertussen wel een keer af laten gaan![]()
![]()
Je hoeft niet altijd "slim" te trainen. Af en toe gewoon vol gas geven of niet druk bezig zijn met je hartslag is ook niet erg hoor. Tenminste, vind ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:46 schreef Maxbet het volgende:
Nu toch blij dat ik gefietst heb, moet me wel afleren om dom te gaan stampen als het even niet gaat zoals ik wil. Dan maar langzaam fietsen.
En ik wil goeddoemme die flitspaal ondertussen wel een keer af laten gaan
Ik slim trainenquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd "slim" te trainen. Af en toe gewoon vol gas geven of niet druk bezig zijn met je hartslag is ook niet erg hoor. Tenminste, vind ik.Ben al lang blij als ik een paar keer per week op de fiets zit zonder er vanaf te donderen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: