Die derdequote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn lekker wezen wandelen bij zonsondergang net met een vriendin en haar eurasiers weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuke naam en wat een leuke pupquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik kan me ook hier meldenOnze nieuwe pup, Riley
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een leuke naam en wat een leuke pup
Wat voor ras is het eigenlijk? Beagle?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dankjewel!
En ze is echt héél leuk, en ze doet het zo goed!
Half beagle, half huskyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat voor ras is het eigenlijk? Beagle?
Dat is een aparte combiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half beagle, half huskyWordt nog spannend dus hoe groot ze precies gaat worden enzo.
Uhuh, vonden wij ook. Het was ook niet gepland dat haar papa op haar mama zou klimmenquote:
Haha nee dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, vonden wij ook. Het was ook niet gepland dat haar papa op haar mama zou klimmen
Je ziet het vooral aan haar poten (bigfoot) en haar vacht.
Die kat erachterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik kan me ook hier meldenOnze nieuwe pup, Riley
![]()
[ afbeelding ]
Mooie picca`s. Vliegende Keesquote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn lekker wezen wandelen bij zonsondergang net met een vriendin en haar eurasiers weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx!quote:
"Soon....quote:
Thanks!quote:
Thnx, maar hijs niet scherp helaas, die kleine zwarte blob was te snel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Riley![]()
Inpakken hoeft niet hoor, die neem ik zo wel mee![]()
En Oh-Oh, inderdaad, die derde foto van Kees is echt fenomenaal, een vliegend hondje en dan dat bekkie en die kleine pootjes met die grote vliegoren... wat een uebercute actiefoto, die moet je echt inlijsten in een gouden lijstje
Tof catch the picture moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |