abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141655682
Lol leuk toch? Obi is sinds een week bang om de auto in te stappen. Er is niets geks gebeurd... Maf beest..
pi_141657805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:52 schreef naiipajiiau het volgende:
Lol leuk toch? Obi is sinds een week bang om de auto in te stappen. Er is niets geks gebeurd... Maf beest..
Ja is kei leuk. Schoonouders krijgen in augustus een nieuwe pup. Een zwart Labje. Mag over 2 weken mee gaan kijken dan zijn ze 4 weken oud O+

En wat gek dat hij er ineens niet meer in wil. Veel meenemen naar leuke plekken dan maar in de auto.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141729941
Ik wilde net schrijven.. "Obi is alleen maar naar leuke plekken geweest de afgelopen tijd.." Toen bedacht ik me ineens dat hij ook nog naar de dierenarts is geweest.. *zucht* Dat vond hij helemaal niet leuk.. hij keek toch zo sip toen. Die grote oren compleet plat op z'n hoofd...

Over 2 weekjes mag ie weer om de rest van de enting op te halen. Arme drommel..
  maandag 30 juni 2014 @ 18:16:00 #301
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141730316
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja is kei leuk. Schoonouders krijgen in augustus een nieuwe pup. Een zwart Labje. Mag over 2 weken mee gaan kijken dan zijn ze 4 weken oud O+

En wat gek dat hij er ineens niet meer in wil. Veel meenemen naar leuke plekken dan maar in de auto.
Puppy labjes :@, ik smelt al als ik er aan denk. Heb echt een zwak voor lab pups. :')
''Kenners van labradors stellen verder dat de zwarte labrador over het algemeen het meest intelligent is. De bruine labrador het meest enthousiast en de blonde het rustigst.''
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')