Wij rijden een Opel Zafira en Lara friemelt net zo lang met haar kop tussen de deurstijl en het bagagenet, totdat ze zo ver mogelijk met haar neus uit het raam steekt als dat open staat... geweldig!
Ook handig als ze gezwommen heeft in de zomer... alle ramen wijd open en als we thuiskomen is ze drooggeföhnd.
Ik ben net terug uit Noordwijk (of all places!) na een lange, drukke dag werken. Op de heenweg nog lekker in de kijkersfile gestaan bij Wassenaar EN de afrit bleek afgesloten te zijn vanaf de snelweg, maar de bestemming werd bereikt.
Hele aardige mensen, ding stond al in de voortuin op me te wachten, alle extra's netjes ingepakt, alles schoongemaakt en ter plekke in elkaar gevouwen.
Project Hondenfietskar is gestart!
Morgenavond als het een beetje weer is de bekleding er uit schroeven en alles een sopje geven (ondanks dat hij al is schoongemaakt, vind ik dat zelf wel prettig). De fliebertjes zitten nog op de bandjes van de nieuwigheid, zo weinig istie gebruikt. Heeft bij die mensen altijd netjes in de garage gestaan, geen weerplekken in de stof of iets, alleen twee kleine gaatjes in de hor... niets wat zelfs ik niet met naald en draad kan fixen.
Ik wil de zitting er helemaal uithalen, de bodem bespannen/-vlechten met sterk lint/band en daar het oude matrasje van het kinderledikantje op gooien. Zo heeft Lara genoeg vering en demping en kan ik nog wat spulletjes kwijt onder de bodem. Het voetengedeelte voor de kids loopt een beetje af, door het vlechtwerk deels open te laten, kan ik er bijvoorbeeld wat dummies, flesje water en een extra slot in kwijt. Mooi uit het zicht.
Ik heb er in ieder geval zin in! Al mag hij vanavond wel in de auto blijven logeren, ik heb er de fut niet voor om hem nog naar binnen te zeulen... en bovendien moet ik nog beoordelingen schrijven voor mijn projectgenootjes. Morgen weer een dag!
![burley_rev_dlite.jpg]()
Binnenkort pics... samen met Lara.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.