quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef Peter21jaar het volgende:
Gelukkig toch een tweetal mails gehad
poehquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef Peter21jaar het volgende:
Bedankt voor de reacties.. Gelukkig toch een tweetal mails gehad
Betaald worden om ontknaapt te worden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef Peter21jaar het volgende:
Dames,
Mijn naam is Peter en ik ben op zoek naar vrouwen (Het liefst oudere vrouwen) die mij willen inhuren om verwent te worden! Mocht je geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag!
21 jaar
185 cm
90 kg
omgeving flevoland
straal van 100 km
En wat vind je vriendin hiervan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef Peter21jaar het volgende:
Heb een vriendin en ben totaal niet dik.. Het lijkt me gewoon erg spannend! Ga iemand anders afzeiken, mocht je het belachelijk vinden!
Nee. Jij opent dit topic, jij bent pispaaltje. Met je opblaasvriendin.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef Peter21jaar het volgende:
Heb een vriendin en ben totaal niet dik.. Het lijkt me gewoon erg spannend! Ga iemand anders afzeiken, mocht je het belachelijk vinden!
Ah, toprelatie!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef Peter21jaar het volgende:
Die weet het niet! Ben trouwens jaren geleden al ontmaagd en heb al aardig wat ervaring.
quote:
Kun je misschien een foto van jezelf plaatsen? Mijn vriendin en ik hebben wel interesse.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:45 schreef Peter21jaar het volgende:
haha nou het gaat niet puur om het geld en ik zal er dus niet veel voor vragen..
Mailen gaat niet, is weggehaald. FOK! Is geen advertentiesitequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:50 schreef Peter21jaar het volgende:
ja het is vreemdgaan, maar daar gaat het me echt niet om! Mocht ik dat willen, dan doe ik dat wel in het weekend, niet op een forum.
Nee sorry, mocht je interesse hebben. Dan moet je me echt even mailen.
Dus als je er geld voor vraagt is het minder erg?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:50 schreef Peter21jaar het volgende:
Mocht ik dat willen, dan doe ik dat wel in het weekend, niet op een forum.
Ik wilde TS juist graag neukenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mailen gaat niet, is weggehaald. FOK! Is geen advertentiesite
Relevante vragen dit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef Copycat het volgende:
Wat kost je eigenlijk per uur? En zoen je ook?
Waarom ga je dan niet naar een milf hoer?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Peter21jaar het volgende:
Ik ben overal voor in.. !! Hygiene is wel heel belangrijk.. En de reden waarom ik ervaren vrouwen zoek is omdat het me super spannend lijkt om het met een wat oudere vrouw te doen! Jongen vrouwen zijn natuurlijk ook welkom.
Jongenvrouwen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Peter21jaar het volgende:
Ik ben overal voor in.. !! Hygiene is wel heel belangrijk.. En de reden waarom ik ervaren vrouwen zoek is omdat het me super spannend lijkt om het met een wat oudere vrouw te doen! Jongen vrouwen zijn natuurlijk ook welkom.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:05 schreef Copycat het volgende:
Maar volgens je signature wil jij de wil van vrouwen verwennen ... Hoe zie je dat voor je?
Niet dat niet iedereen hier snapt dat je jouw maagdelijkheid kwijt wil.
Jongens, vrouwen, mag allemaal ... Als-ie maar ontknaapt wordt.quote:
En als de vrouw in kwestie nou echt geen condoom wil, kun je dan wel een uitzondering maken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef Peter21jaar het volgende:
Ja wel met condoom! Nogmaals: ik ben allang ontmaagd en het gaat me daar helemaal niet om.. Het lijkt me spannend en er zijn genoeg vrouwen die er ook zo over denken. Mocht je geen interesse hebben en alleen maar kinderachtige reacties neerzet.. Zoek dan een andere topic op!
Staat ook een fout in deze zinquote:
quote:Ben jij op zoek naar een jong iemand die jouw wil verwennen, bericht me dan<br />xx
Waarom zou je dat je vriendin aandoen? Maak het dan lekker uit of zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef Peter21jaar het volgende:
Als ik wil vreemdgaan, dan beslis ik dat zelf wel.
Misschien gelijk een taallesje vragen als je bij één van die oudere vrouwen bent?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:28 schreef Peter21jaar het volgende:
Heerlijk dit.. Mensen die mijn spelling corrigeren.. Wat fuckt mij een D of een DT nou
Heeft 'ie een vriendin?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:31 schreef Syntos het volgende:
Zometeen blijkt zijn volgende klant zijn vriendin te zijn.![]()
Niemand fuckt jou! Dat is juist jouw probleem.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:28 schreef Peter21jaar het volgende:
Heerlijk dit.. Mensen die mijn spelling corrigeren.. Wat fuckt mij een D of een DT nou
Go get him tiger!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand fuckt jou! Dat is juist jouw probleem.
Peheheheheh daar wordt hij toch voor ingehuurd huehuehuequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
En wat als die vrouwen niet willen dat jij bij hen komt?
Winning idee dit, echt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:42 schreef Peter21jaar het volgende:
Hahaha ja.. Het kan ook in een auto, motel of gewoon buiten.
Ja maar als die vrouwen ook vreemd gaan lijkt me niet dat ze dat thuis willen doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:41 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Peheheheheh daar wordt hij toch voor ingehuurd huehuehue
Dat doe ik normaal niet maar als je jezelf wilt aanbieden dan moet het er wel een klein beetje verzorgd uitzienquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:28 schreef Peter21jaar het volgende:
Mijn grap wat doe jequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar als die vrouwen ook vreemd gaan lijkt me niet dat ze dat thuis willen doen
Ik snapte het.quote:
Moet jij niet mails beantwoorden?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:47 schreef Peter21jaar het volgende:
CCat... Je gaat zeker veel topics af en het alleen maar afzeiken? Niets te doen ofzo?
Zij moet gewoon een keer doorgesmeerd worden. Stuur haar eens een e-mail.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:47 schreef Peter21jaar het volgende:
CCat... Je gaat zeker veel topics af en het alleen maar afzeiken? Niets te doen ofzo?
Met foto!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:47 schreef Maargoed. het volgende:
Zij moet gewoon een keer doorgesmeerd worden. Stuur haar eens een e-mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |