quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef Peter21jaar het volgende:
Gelukkig toch een tweetal mails gehad
poehquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef Peter21jaar het volgende:
Bedankt voor de reacties.. Gelukkig toch een tweetal mails gehad
Betaald worden om ontknaapt te worden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef Peter21jaar het volgende:
Dames,
Mijn naam is Peter en ik ben op zoek naar vrouwen (Het liefst oudere vrouwen) die mij willen inhuren om verwent te worden! Mocht je geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag!
21 jaar
185 cm
90 kg
omgeving flevoland
straal van 100 km
En wat vind je vriendin hiervan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef Peter21jaar het volgende:
Heb een vriendin en ben totaal niet dik.. Het lijkt me gewoon erg spannend! Ga iemand anders afzeiken, mocht je het belachelijk vinden!
Nee. Jij opent dit topic, jij bent pispaaltje. Met je opblaasvriendin.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef Peter21jaar het volgende:
Heb een vriendin en ben totaal niet dik.. Het lijkt me gewoon erg spannend! Ga iemand anders afzeiken, mocht je het belachelijk vinden!
Ah, toprelatie!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef Peter21jaar het volgende:
Die weet het niet! Ben trouwens jaren geleden al ontmaagd en heb al aardig wat ervaring.
quote:
Kun je misschien een foto van jezelf plaatsen? Mijn vriendin en ik hebben wel interesse.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:45 schreef Peter21jaar het volgende:
haha nou het gaat niet puur om het geld en ik zal er dus niet veel voor vragen..
Mailen gaat niet, is weggehaald. FOK! Is geen advertentiesitequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:50 schreef Peter21jaar het volgende:
ja het is vreemdgaan, maar daar gaat het me echt niet om! Mocht ik dat willen, dan doe ik dat wel in het weekend, niet op een forum.
Nee sorry, mocht je interesse hebben. Dan moet je me echt even mailen.
Dus als je er geld voor vraagt is het minder erg?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:50 schreef Peter21jaar het volgende:
Mocht ik dat willen, dan doe ik dat wel in het weekend, niet op een forum.
Ik wilde TS juist graag neukenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mailen gaat niet, is weggehaald. FOK! Is geen advertentiesite
Relevante vragen dit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef Copycat het volgende:
Wat kost je eigenlijk per uur? En zoen je ook?
Waarom ga je dan niet naar een milf hoer?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Peter21jaar het volgende:
Ik ben overal voor in.. !! Hygiene is wel heel belangrijk.. En de reden waarom ik ervaren vrouwen zoek is omdat het me super spannend lijkt om het met een wat oudere vrouw te doen! Jongen vrouwen zijn natuurlijk ook welkom.
Jongenvrouwen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Peter21jaar het volgende:
Ik ben overal voor in.. !! Hygiene is wel heel belangrijk.. En de reden waarom ik ervaren vrouwen zoek is omdat het me super spannend lijkt om het met een wat oudere vrouw te doen! Jongen vrouwen zijn natuurlijk ook welkom.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:05 schreef Copycat het volgende:
Maar volgens je signature wil jij de wil van vrouwen verwennen ... Hoe zie je dat voor je?
Niet dat niet iedereen hier snapt dat je jouw maagdelijkheid kwijt wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |