Hasjtags.quote:
* TheGirlNextDoor dood neer valtquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
############################################ ######### #####################
O, vervelend.quote:
Wie is dat? En wie is de alien naast hem?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:11 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
In z'n anorexia-tijdperk
[ afbeelding ]
Nu.
Haten opquote:
Wiet is wel fijner ja.quote:
Daniel Johns, zanger van Silverchair. En dat is z'n vriendin volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie is dat? En wie is de alien naast hem?
Ohnohquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daniel Johns, zanger van Silverchair. En dat is z'n vriendin volgens mij.
Zie geen merkwaardig verschil. Beetje lastig te zien door de kleding.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:11 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
In z'n anorexia-tijdperk
[ afbeelding ]
Nu.
Kom vechten dan.quote:
Is goed. Wanneer?quote:
Morgen, 12.00 Utrecht CS.quote:
Ziet er meer uit als een gewone drugsgebruiker uit een random emobandje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie geen merkwaardig verschil. Beetje lastig te zien door de kleding.
Wel een baard.
Heb je al genoeg kickbokslessen gehad?quote:
Afgesproken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen, 12.00 Utrecht CS.
IK MAAK JE KAPOT.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie geen merkwaardig verschil. Beetje lastig te zien door de kleding.
Wel een baard.
In ieder geval al het een en ander aan technieken geleerdquote:
Wacht maar. Ik gooi gewoon m'n gewicht in de strijd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Afgesproken.
KAPUTT, GEBROKEN. Het zal je niet lukken.
O, dat is wel een stuk beter qua voorbeeld. Nice.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is van een androgyn typje veranderd in een mannelijke man.
Alsof je dat durft. Doe ik dat ook!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wacht maar. Ik gooi gewoon m'n gewicht in de strijd.
Alsof jij nog kunt eten als ik met je klaar ben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof je dat durft. Doe ik dat ook!
Verliezer betaalt de lunch.
Dan voer je me toch. Rawr.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof jij nog kunt eten als ik met je klaar ben.!!!
Ik denk dat je dan eet door een slangetje.quote:
Alsof jij dat mij durft aan te doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eet door een slangetje.
Verbaasd? Krabbel je al terug?quote:
Beetjequote:
Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetjeagressiviteit man man man
Alsof ik ooit een uitdaging uit de weg ga
Wat ben je van plan dan?quote:
Ik ben van plan om te winnen en gratis te lunchen.quote:
Haha, kom maar op. Denk maar niet dat ik me terughoud omdat jij een meid bent.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben van plan om te winnen en gratis te lunchen.
Je bent zelf een meid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha, kom maar op. Denk maar niet dat ik me terughoud omdat jij een meid bent.
Vechtpartij morgen op Utrecht CS.quote:
Omdat ik je ga castreren.quote:
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Vechtpartij morgen op Utrecht CS.
[..]
Omdat ik je ga castreren.
Voor jou ben ik helemaal niet bang.quote:
Dank je mijn broeder, ben blij dat ik nog mijn vrienden hebquote:
Te extreem?quote:
Ik houd van mijn garnaal.quote:
O ja, jij leest veel comics. Je zult vast wel superkrachten hebben nu.quote:
De garnaal mag blijven. Weet je wat een castratie inhoudt?quote:
Misschien ben je wel heel grondig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
De garnaal mag blijven. Weet je wat een castratie inhoudt?
quote:
Is zo voorbij hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heet het nu weer zo tegenwoordig.
Hou dat toch niet bij op deze manier
[..]
SPANNEND!
Je hoort me te steunen, ik ben je collega man.quote:
Wat maakt het uit.. zolang het lekker isquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heet het nu weer zo tegenwoordig.
Hou dat toch niet bij op deze manier
[..]
SPANNEND!
Hij wil gewoon winst maken, niet verlies.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hoort me te steunen, ik ben je collega man.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wil gewoon winst maken, niet verlies.
Deal.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand in de buurt om te filmen?
Fera, voor een blauw oog toedienen krijg je 10 euro extra, ledemaat breken 20 euro en een KO is 50 euro waard
Ik zal je ONDERsteunen richting de ehboquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hoort me te steunen, ik ben je collega man.
Dan heb je je niet goed ingelezen in de verhalen die rondgaan over Fera hier op FOK!. Zijn wel verhalen van horen zeggen want tegenstanders konden het niet navertellen.quote:
Opgesloten in haar kelder?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan heb je je niet goed ingelezen in de verhalen die rondgaan over Fera hier op FOK!. Zijn wel verhalen van horen zeggen want tegenstanders konden het niet navertellen.
AdvancedPower wellicht?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand in de buurt om te filmen?
Fera, voor een blauw oog toedienen krijg je 10 euro extra, ledemaat breken 20 euro en een KO is 50 euro waard
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan heb je je niet goed ingelezen in de verhalen die rondgaan over Fera hier op FOK!. Zijn wel verhalen van horen zeggen want tegenstanders konden het niet navertellen.
Is dat zo.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat maakt het uit.. zolang het lekker is![]()
Ja man. En dan even tachtig Euro cashen.quote:
Ka-ching.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar krijgt Fera 100 euro extra voor om hem KO te brengen
Snel verdiend voor hem jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja man. En dan even tachtig Euro cashen.
Pls.quote:
30 euro op Fera.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he, wou je vechten
Dus je mag vanavond rijden en maandag een gesprek?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Positiviteit voor Joof
Kreeg gisteren te horen dat ik niet meer welkom ben bij m'n vorige werkgever, per lullige brief (mensen op fb hebben hem gezien..)
Dus ik had meteen 7 bedrijven gemaild.. Vanmiddag ging de telefoon, dat ik maandag een uitnodiging kan verwachten voor een proefrit aanstaande vrijdagavond![]()
Nee. Maandag uitnodiging voor de proefrit, aanstaande vrijdag, niet vandaag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je mag vanavond rijden en maandag een gesprek?
Kom maar. Kan jou er wel bij hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he, wou je vechten
Goed bezig!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Positiviteit voor Joof
Kreeg gisteren te horen dat ik niet meer welkom ben bij m'n vorige werkgever, per lullige brief (mensen op fb hebben hem gezien..)
Dus ik had meteen 7 bedrijven gemaild.. Vanmiddag ging de telefoon, dat ik maandag een uitnodiging kan verwachten voor een proefrit aanstaande vrijdagavond![]()
Thanks.quote:
Nice one, goed om te horen kerelquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Positiviteit voor Joof
Proefrit?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Positiviteit voor Joof
In een touringcar ja.. Laten zien wat ik kan, hoe ik met dat ding overweg kan/ga etc.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Proefrit?neem aan in een voertuig en niet een ander branche
alhoewel ik mrt sommige sollicitanten ook wel een proefritje wil maken
Gefeliciteerd in ieder geval![]()
![]()
ah okequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee. Maandag uitnodiging voor de proefrit, aanstaande vrijdag, niet vandaag.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In een touringcar ja.. Laten zien wat ik kan, hoe ik met dat ding overweg kan/ga etc.
Wat een vertrouwen weer!quote:
Vastquote:
Beterquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Positiviteit voor Joof
Geen kwestie van vertrouwen. Ik heb jou gezien, en ik heb Fera gezien.. Fera wint dit gewoon hands downquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer!
[..]
Vast
[..]
Beter
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen kwestie van vertrouwen. Ik heb jou gezien, en ik heb Fera gezien.. Fera wint dit gewoon hands down
Wat een agressiviteit feer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Zullen we het hem vertellen?quote:
Als dat als hosselen is...quote:
Stiekem ben ik een vrouwquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we het hem vertellen?
Nah, gebeurd er hier ook eens watquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we het hem vertellen?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat een agressiviteit feer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehehe. Ik ben best wel een tough cookie hoor.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef Fascination het volgende:
Feer: SEX / Ik bied me aan als Gigolo
Zo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Morgen motor rijden en 's avonds een etentjequote:
Ik schijnbaar?quote:
Weet ik, daarom ga hou ik me ook op de achtergrond.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
quote:
Dat was jij toch die riep dat je naar Enschede kwam gister? Zo ja thanks mate.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schijnbaar?
[..]
Weet ik, daarom ga hou ik me ook op de achtergrond.
Eh, nee? Wat moet ik in Enschede? Dat was rival geloof ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was jij toch die riep dat je naar Enschede kwam gister? Zo ja thanks mate.
Mooie manen feerquote:
Ja toch?quote:
Ik zit mobiel maar die kerel met een grote smurf UIquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee? Wat moet ik in Enschede? Dat was rival geloof ik
Smoesjes. Je bent gewoon luiquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja toch?Out of bed look, maar staat me goed.
Dat ben ik niet. Ik heb Saul als UIquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar die kerel met een grote smurf UI
Dat is iemand anders.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar die kerel met een grote smurf UI
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Smoesjes. Je bent gewoon lui
Elke dagquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef yats het volgende:
Die kan ook van mijn bucketlist : een smurf genoemd worden
Ben je zo klein dan? 1.85 is toch niet klein?quote:
1.62 wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je zo klein dan? 1.85 is toch niet klein?
Ok, dat is inderdaad vrij klein voor een man.quote:
Ah wie dan ?quote:
Joof, hij post hier nu.quote:
Wat heeft hij gedaan dat je hem moet bedanken?quote:
Nee, het was een andere smurf feerquote:
I know that feel.quote:
Damn.quote:
Ben jij klein dan kaneel?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know that feel.
Maar goed van je sollicitatie brieven Joof.
Hopelijk wordt het wat.
Nee, ik weet wie ze bedoelen.. Ik kom er alleen even niet opquote:
Oooo. Sorry. Ik ken maar één smurf.quote:
Dit was iemand met grote smurf als UIquote:
Ik vind 1.85 wel genoeg eigenlijkquote:
Lange mannen.quote:
En nog onzeker zijn.quote:
quote:
Alsof een lengte van 1,90+ je automatisch chicks oplevertquote:
Lastig ademhalen daarboven he?quote:
Zal ik je die fles van de bovenste plank aangeven?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snuitebolletje is de andere Smurf UI user.. die heeft Grote Smurf..
[..]
Lastig ademhalen daarboven he?
Nee, dat zijn de dure merken, heb ik de centjes niet voorquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik je die fles van de bovenste plank aangeven?
Financieel kun je beter kleiner zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de dure merken, heb ik de centjes niet voor
Vragen mensen in de supermarkt ook altijd aan jou om iets van de bovenste plank te pakken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik je die fles van de bovenste plank aangeven?
Dus zo belangrijk is lengte niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Alsof een lengte van 1,90+ je automatisch chicks oplevert
Ik hoor ze al jaren, inmiddels doet het me nog maar weinig..quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
Financieel kun je beter kleiner zijn.
inb4 flauwe grappen tegen joof
Welnee. Alleen als je oppervlakkig bent.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus zo belangrijk is lengte niet?
Meter?quote:
Sorry.quote:
Niet 1m96 zijn.quote:
Rotdag?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen punt. Ben een beetje kribbig vandaag.
Guilty as charged.quote:
Eén van z'n pokémons zal wel dood zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eén van z'n pokémons zal wel dood zijn.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja, rotweek meer.quote:
Kom haten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch niet klein kaneel?quote:
*knuffelquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, rotweek meer.
[..]
Kom haten.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Flitspop, flitspop, voel de belletjes gaan!! Flitspop, flitspop, ja daar komen ze aan!!
Roald Dahlquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Flitspop, flitspop, voel de belletjes gaan!! Flitspop, flitspop, ja daar komen ze aan!!
Iedereen torent boven me uitquote:
Mja, vast wel.quote:
Al-tijdquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vragen mensen in de supermarkt ook altijd aan jou om iets van de bovenste plank te pakken?
quote:
Degene waarmee ik vanavond de 2e date heb vroeg wel of ik lang was vantevoren (Tinderrrrrr)quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus zo belangrijk is lengte niet?
Tweede date alweer?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Degene waarmee ik vanavond de 2e date heb vroeg wel of ik lang was vantevoren (Tinderrrrrr)
Maar ze is zelf 1,78, dus niet heel gek dat ze iemand wil die langer is
quote:
Beter. Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit zou nog eens wat kunnen worden, ze blijft punten scoren.
Waarop scoort ze zoal punten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit zou nog eens wat kunnen worden, ze blijft punten scoren.
Naast de eerste 2 pluspunten? Ze is lang, zelfde soort humor, ook een goede fan van de jeugd, houdt ook wel van een fissa, blowt, zelfde kuthumor. En ze lacht zo lief. Mooie ogen ook, DE TERINGquote:
Ook nog een specifieke benen-torso verhouding?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ik date alleen vrouwen die precies 1.72 zijn.
Een vrouwelijke VA?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naast de eerste 2 pluspunten? Ze is lang, zelfde soort humor, ook een goede fan van de jeugd, houdt ook wel van een fissa, blowt, zelfde kuthumor. En ze lacht zo lief. Mooie ogen ook, DE TERING
Ik vroeg of ze een vrouwelijke jou was.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naast de eerste 2 pluspunten? Ze is lang, zelfde soort humor, ook een goede fan van de jeugd, houdt ook wel van een fissa, blowt, zelfde kuthumor. En ze lacht zo lief. Mooie ogen ook, DE TERING
Ik zou mij niet daten hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze een vrouwelijke jou was.Is dat een stomme vraag?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook nog een specifieke benen-torso verhouding?
Blowen als pluspunt zien.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is persoonlijk toch? Beter iemand die met je mee blowt dan iemand die op jou gaat lopen haten omdat je blowt.quote:
Uiteraard, ik geef ook alleen maar mijn mening.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is persoonlijk toch? Beter iemand die met je mee blowt dan iemand die op jou gaat lopen haten omdat je blowt.
Het is iets dat ik nog wel eens doe. Gaat me vooral er om dat ze dat niet erg vindt enzoquote:
Dat is wat andersquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is iets dat ik nog wel eens doe. Gaat me vooral er om dat ze dat niet erg vindt enzo
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen torent boven me uit
Zelfs de meeste vrouwen zijn langer dan ik. Dat is best jammerlijk.
[..]
Mja, vast wel.
Zulks een afwijzing.. Dan kom je er nooit achter hoe awesome ik ben!quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
Als ik een man zou daten, zou ik eigenlijk ook wel willen dat hij minstens 1.80 is of zo.
Fas, ik voel me afgewezen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
Als ik een man zou daten, zou ik eigenlijk ook wel willen dat hij minstens 1.80 is of zo.
1.60, en Rondingen waar je U tegen zegtquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Je hebt iemand gevonden die jouw lengte is?
Oh ik dacht dat je het over jezelf hadquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.60, en Rondingen waar je U tegen zegt
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoiquote:
Twi, niet haten.quote:
Pics van de rondingen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, poepie toch.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, ik voel me afgewezen.
Dat je het weet.
Hm, bij dit soort uitspraken heb ik altijd het gevoel dat ze moddervet is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dag jonge damequote:
Tieten lijken groter als je klein bentquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, bij dit soort uitspraken heb ik altijd het gevoel dat ze moddervet is.
Lol wat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tieten lijken groter als je klein bent
En als je klein en dik bent lijk je ook groterquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tieten lijken groter als je klein bent
Als je een kleiner lichaam hebt is het toch logisch dat tieten eerder groot lijken?quote:
Als ik ook een klein mannetje zou zijn zou ik dus nog groter lijken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een kleiner lichaam hebt is het toch logisch dat tieten eerder groot lijken?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik ook een klein mannetje zou zijn zou ik dus nog groter lijken?
Eerder met een smalle taile enzo lijkt me.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een kleiner lichaam hebt is het toch logisch dat tieten eerder groot lijken?
Ja dat ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder met een smalle taile enzo lijkt me.
Dan is het wel snel uit verhouding.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks gelogen toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
In ieder geval ongeveer dezelfde hoogte als jij.
Jatoch.. Alleen die velgen zijn weer wat jammer..quote:
Wanneer ga je een ritje met haar maken?quote:
Dat hoort eronder. Met van die aso brede bandenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks gelogen toch?
[..]
Jatoch.. Alleen die velgen zijn weer wat jammer..
Nee man.. doe dan zoiets..quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hoort eronder. Met van die aso brede banden
Ja sorry ik moest even pluggen halen...quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
Had ik nu begrepen dat je nieuw haarkleurtje hebt?
Ze geeft een voorzet en.... onee het is een schijnbeweging en ze schietquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik moest even pluggen halen...
Inb4 buttpluggen
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze geeft een voorzet en.... onee het is een schijnbeweging en ze schietEn ze scoooort
Faxie kijkt teleurgesteld... hij had gerekend op de bal
Schop zequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:04 schreef yats het volgende:
Aan de training maar weer. Fijne avond allen!
Vast nog wel een kans zo:7quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze geeft een voorzet en.... onee het is een schijnbeweging en ze schietEn ze scoooort
Faxie kijkt teleurgesteld... hij had gerekend op de bal
Haha, het word minimaal 5 km hardlopen over een sintelbaan.quote:
Owquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, het word minimaal 5 km hardlopen over een sintelbaan.
Teamsport komt dinsdag weer.quote:
Howquote:
Hoe gaat het?quote:
Redelijk gelukkig kqn ik eindelijk avondeten.quote:
Zo lang moeten wachten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Redelijk gelukkig kqn ik eindelijk avondeten.
Ja een maatje van me wilde perse zijn nieuwe huis laten zien.quote:
Ach, dat is ook leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja een maatje van me wilde perse zijn nieuwe huis laten zien.
Er stond nog niks in en het was eigenlijk een slaapkamer met een keuken,quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, dat is ook leuk.
Of heeft 'ie geen smaak?
Alles wat je nodig hebt, toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er stond nog niks in en het was eigenlijk een slaapkamer met een keuken,
In een jongeren huisvesting zijn buren zijn blowende negers,quote:
Mijn buren waarmee ik een keuken deel zijn blowende negers, het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In een jongeren huisvesting zijn buren zijn blowende negers,
Haha, Ik zou er zelf geen problemen mee hebben,quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn buren waarmee ik een keuken deel zijn blowende negers, het kan altijd erger.
Ik ook niet echt, nu klagen ze tenminste ook niet over mijquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha, Ik zou er zelf geen problemen mee hebben,
Haha dat laatste is dan weer jammer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, nu klagen ze tenminste ook niet over mij
Het zijn overigens homonegers, dus daar heb je ook niets aan
Bekeren tot hetronegersquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, nu klagen ze tenminste ook niet over mij
Het zijn overigens homonegers, dus daar heb je ook niets aan
Dat gaat me niet lukken denk ikquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken denk ik
Ze zijn door muren heen hoorbaar erg enthousiast over de herenliefde
Klinkt het geil?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, damn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo van die geluiden van tegen elkaar kletsende lichamen enzo?quote:
Kletsende lichamen, het gekreun en alles.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo van die geluiden van tegen elkaar kletsende lichamen enzo?
Ik moet er steeds aan denken als ik de beste jongen in de keuken zie staan
Is het een lekkerding? Zou jij het erop kunnen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo van die geluiden van tegen elkaar kletsende lichamen enzo?
Ik moet er steeds aan denken als ik de beste jongen in de keuken zie staan
Maakt toch niet uit, hij is homo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het een lekkerding? Zou jij het erop kunnen?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kletsende lichamen, het gekreun en alles.Weet die kerel het ook dat jij alles hoort?
Misschien kickt hij er wel op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
Het weerhoudt hem niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |