quote:
Die is leuk jaquote:
quote:
Scheveningen, lekker uitwaaien aan het strandquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen! Straks naar zusje in Rotterdam, logeren tot donderdag.
Morgen naar Scheveningen sushi eten.
Ja of wegwaaien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Scheveningen, lekker uitwaaien aan het strand
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op het ISS werkte en Poetin langs kwam om dingen te checken. Ik moest wat switches omzetten zodat het -200 C in de slaapruimte zou zijn omdat Poetin volgens eigen zeggen zo'n bikkel was. Daarna mocht ik optiefen.
quote:
Beterschap.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goedemorgen hier een ziekige stemloze nikkie... dat vanavond ook weer moet werken.gaat leuk worden..
dankje!quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
In Rotterdam Nesselande
[..]
Beterschap.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En daar ging ons liniaaltje des doods
Banquote:
Mag ik niet zeggenquote:
Mehquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen
Hedde gij nog geneukt?
Na gedane arbeid beentjes wijd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
weer flink wat gedaan in de tuin, binnen is het ook weer schoon en nu lekker henig
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeau, net in een opwelling een stuk wezen fietsen. Kwam in Saasveld uit en ging via een omweggetje weer terug naar Borne. Toch 12.2km gedaan
Zeau, net in een opwelling een stuk wezen fietsen. Kwam in Saasveld uit en ging via een omweggetje weer terug naar Borne. Toch 12.2km gedaan
Oooh, dan kan je ook wel neukenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe jij met je hoeren avatar in dit topic ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, die kutkangoeroe is er ook weer
Bitchen op kangoeroes en mensen die taalfouten maken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat doe jij met je hoeren avatar in dit topic ?
A je bent voor psvquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bitchen op kangoeroes en mensen die taalfouten maken.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
A je bent voor psven B een dubbele kneus omdat je op taalfauten let
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |