quote:
Die is leuk jaquote:
quote:
Scheveningen, lekker uitwaaien aan het strandquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen! Straks naar zusje in Rotterdam, logeren tot donderdag.
Morgen naar Scheveningen sushi eten.
Ja of wegwaaien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Scheveningen, lekker uitwaaien aan het strand
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op het ISS werkte en Poetin langs kwam om dingen te checken. Ik moest wat switches omzetten zodat het -200 C in de slaapruimte zou zijn omdat Poetin volgens eigen zeggen zo'n bikkel was. Daarna mocht ik optiefen.
quote:
Beterschap.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goedemorgen hier een ziekige stemloze nikkie... dat vanavond ook weer moet werken.gaat leuk worden..
dankje!quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
In Rotterdam Nesselande
[..]
Beterschap.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En daar ging ons liniaaltje des doods
Banquote:
Mag ik niet zeggenquote:
Mehquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen
Hedde gij nog geneukt?
Na gedane arbeid beentjes wijd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
weer flink wat gedaan in de tuin, binnen is het ook weer schoon en nu lekker henig
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeau, net in een opwelling een stuk wezen fietsen. Kwam in Saasveld uit en ging via een omweggetje weer terug naar Borne. Toch 12.2km gedaan
Zeau, net in een opwelling een stuk wezen fietsen. Kwam in Saasveld uit en ging via een omweggetje weer terug naar Borne. Toch 12.2km gedaan
Oooh, dan kan je ook wel neukenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe jij met je hoeren avatar in dit topic ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, die kutkangoeroe is er ook weer
Bitchen op kangoeroes en mensen die taalfouten maken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat doe jij met je hoeren avatar in dit topic ?
A je bent voor psvquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bitchen op kangoeroes en mensen die taalfouten maken.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
A je bent voor psven B een dubbele kneus omdat je op taalfauten let
Maar ik laat jou wel al het werk doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oooh, dan kan je ook wel neuken
Joa, wijntje drinken en Stephen King's "IT" kijkenquote:
Ooitquote:Op zondag 6 april 2014 04:09 schreef ReMcOrE het volgende:
gaat het er nu echt een keer van komen dan?
Ik heb het geluk dat ik elke zaterdag en zondag vrij ben. Maar dat zo maar een keer veranderen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou inderdaad.. ik ben net vrij van mijn werk .
Gister ging het dagje Scheveningen niet door want.....ik lig sinds gistermiddag weer in het ziekenhuis in Almelo.quote:Op zondag 6 april 2014 09:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw, hoe maakt u het vandaag?
och jee dat is vast een flinke tegenvaller.. hopelijk knap je snel weer op! Beterschap in ieder geval!!quote:Op maandag 7 april 2014 07:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gister ging het dagje Scheveningen niet door want.....ik lig sinds gistermiddag weer in het ziekenhuis in Almelo.![]()
Ik werd 's ochtends ineens heel ziek, arts erbij en na onderzoek en overleg besloten tot opname. In eerste instantie in Rotterdam maar ik wilde naar Almelo. Wat een helse rit! Vandaag onderzoek naar verhard litteken en zwelling op het schaambeen en maag en wat de reden van het braken en dunne kak is. Hopelijk valt het mee en kan ik straks naar huis. Naar mn eigen huis (met nieuwe keuken) waar ik al 6 weken niet meer geweest ben. En naar poezelkater Geo
![]()
Dankje Nikkie.quote:Op maandag 7 april 2014 08:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
och jee dat is vast een flinke tegenvaller.. hopelijk knap je snel weer op! Beterschap in ieder geval!!
Dat is wel zuur, balen dat je elke keer in en uit het ziekenhuis gaat!quote:Op maandag 7 april 2014 07:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gister ging het dagje Scheveningen niet door want.....ik lig sinds gistermiddag weer in het ziekenhuis in Almelo.![]()
Ik werd 's ochtends ineens heel ziek, arts erbij en na onderzoek en overleg besloten tot opname. In eerste instantie in Rotterdam maar ik wilde naar Almelo. Wat een helse rit! Vandaag onderzoek naar verhard litteken en zwelling op het schaambeen en maag en wat de reden van het braken en dunne kak is. Hopelijk valt het mee en kan ik straks naar huis. Naar mn eigen huis (met nieuwe keuken) waar ik al 6 weken niet meer geweest ben. En naar poezelkater Geo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op maandag 7 april 2014 07:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 09:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is wel zuur, balen dat je elke keer in en uit het ziekenhuis gaat!
Hopen op goed nieuws dan maar
Niet kapot te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Bas
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Lief van je, Nathquote:Op maandag 7 april 2014 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop met je meeHou je taai, lekkerding
Ik wacht nog op de doktersronde en onderzoek. Gelukkig voel ik me een stuk beter dan gisteren dus da's een voordeel. Gisteren dacht ik echt dat ik zou sterven.Maar ik klim er telkens weer bovenop.quote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Wat klote Selma.
Ik hoop dat je vandaag weer naar huis kunt
Ho eens ff!quote:Op maandag 7 april 2014 09:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de doktersronde en onderzoek. Gelukkig voel ik me een stuk beter dan gisteren dus da's een voordeel. Gisteren dacht ik echt dat ik zou sterven.Maar ik klim er telkens weer bovenop.
Ik hoor de artsen op de gang. Laterzzz
gewoon volhoudenquote:Op maandag 7 april 2014 09:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de doktersronde en onderzoek. Gelukkig voel ik me een stuk beter dan gisteren dus da's een voordeel. Gisteren dacht ik echt dat ik zou sterven.Maar ik klim er telkens weer bovenop.
Hij heeft mij van Facebook verwijderdquote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even kijken wat Menno deze maand heeft bedacht
quote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft mij van Facebook verwijderd
Voor de tweede keer zelfsquote:
Ahhh zoquote:Op maandag 7 april 2014 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor de tweede keer zelfs![]()
Ach, hij denkt dat als ik even niet met hem praat ik hem gelijk niet meer lief vind. Ofzo
Maar vrouwen kunnen het sowieso niet lang goed doen bij hem
Ik zei tegen hem dat ik het druk had (joh, 2 baantjes en een fulltime studie) maar ik had het idee dat 'ie dacht dat ik dat als een excuus gebruiktequote:
Ja inderdaad, dan nietquote:Op maandag 7 april 2014 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei tegen hem dat ik het druk had (joh, 2 baantjes en een fulltime studie) maar ik had het idee dat 'ie dacht dat ik dat als een excuus gebruikteSowieso ben ik niet goed in contact houden vanuit mezelf, en dat heeft dan niets met de persoon te maken. Dat allemaal uitgelegd, maar blijkbaar gaat dat er bij hem niet in. Nou prima
Kloptquote:Op maandag 7 april 2014 12:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan niet
Hij is sowieso wel wat vreemd
Hou vol, skat!quote:Op maandag 7 april 2014 09:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij is gewoon snel op z'n pikkie getrapt.quote:Op maandag 7 april 2014 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei tegen hem dat ik het druk had (joh, 2 baantjes en een fulltime studie) maar ik had het idee dat 'ie dacht dat ik dat als een excuus gebruikteSowieso ben ik niet goed in contact houden vanuit mezelf, en dat heeft dan niets met de persoon te maken. Dat allemaal uitgelegd, maar blijkbaar gaat dat er bij hem niet in. Nou prima
Kloptquote:Op maandag 7 april 2014 13:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij is gewoon snel op z'n pikkie getrapt.![]()
En dronken al helemaal vervelend.
Hij draagt me op handen en gaat dus altijd tegen MIJ zeiken als ie dronken is.quote:
Zo was dat bij mij ook ooit.quote:Op maandag 7 april 2014 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij draagt me op handen en gaat dus altijd tegen MIJ zeiken als ie dronken is.
Hij pikt t van me als ik dan zeg dat ie z'n klep moet houden of iemand anders lastig moet vallen maar dat ik er geen zin in heb. Daahaag.
Hij heeft t ooit bij mij ook gedaan hoor. En toen weer toegevoegd.quote:Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo was dat bij mij ook ooit.
Tot ik hem even niet meer had gesproken en hij me ineens verwijderd had van facebook. 'Ja, ik dacht dat je me niet meer lief vond'.
quote:Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo was dat bij mij ook ooit.
Tot ik hem even niet meer had gesproken en hij me ineens verwijderd had van facebook. 'Ja, ik dacht dat je me niet meer lief vond'.
Ja, hij had mij daarna ook weer toegevoegd. Voor korte duur, want ik kwam er laatst dus weer achter dat hij niet meer in mijn vriendenlijst stond, toen ik hem een berichtje wilde sturen. Nou prima, dan hoepel maar opquote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heeft t ooit bij mij ook gedaan hoor. En toen weer toegevoegd.![]()
Ach, hij doet maar hoor.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 7 april 2014 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hij had mij daarna ook weer toegevoegd. Voor korte duur, want ik kwam er laatst dus weer achter dat hij niet meer in mijn vriendenlijst stond, toen ik hem een berichtje wilde sturen. Nou prima, dan hoepel maar op
Hij is wel heel druk met Goat Simulator en hamburgersquote:Op maandag 7 april 2014 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik laat m maar. Moet lekker doen wat ie wil.
Dat is dan ook het enige.quote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is wel heel druk met Goat Simulator en hamburgers
Goat Simulatorquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is wel heel druk met Goat Simulator en hamburgers
Dat spel heb ik inmiddels ook, het is wel ernstig vetquote:
Jij bent trouwens ECHT moeilijk dikquote:Op maandag 7 april 2014 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat spel heb ik inmiddels ook, het is wel ernstig vet
Alleen kan m'n laptop het niet aan
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 7 april 2014 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ECHT moeilijk dik
quote:Op maandag 7 april 2014 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja
Gelukkig pas ik nog altijd in jouw navel
owja, korte terugblik op seizoen 3 ofniet? ik stap zo de auto in richting kameraad, daar met z'n allen kijkenquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, korte terugblik op seizoen 3 ofniet? ik stap zo de auto in richting kameraad, daar met z'n allen kijken
tieten posten in onzquote:Op maandag 7 april 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ruler is er weer![]()
Hoezo had je een ban? Of mag/wil je dat zelf ook niet vertellen?
Tuurlijk gaan we meeten. Desnoods in het ziekenhuis.quote:Op maandag 7 april 2014 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ho eens ff!Dat mag dus nog niet he! Eerst meeten!!
Slaap lekker schoonheidquote:
Dat is me gelukt.quote:
Hij was bazigquote:
Niks mis mee, neequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij was bazig
En dat rooie meiske die door Oberyn en z'n chick uitgekozen werd, boh
Zeg dat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef ReMcOrE het volgende:
zowaar beide CL-potjes erg spannend vanavond
dat hej mooi op tijd geboektquote:Op woensdag 9 april 2014 10:07 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Zo. Vakantie voor januari geboekt. 9 dagen Las Vegas..
Hoe vroeger je boekt, hoe minder duur het is. Elke 10 verkochte stoelen en er komt 100$ bij op.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat hej mooi op tijd geboekt
maar is het weer daar in januari niet hetzelfde als hier?
Lekker lekker! Met de vriending?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:07 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Zo. Vakantie voor januari geboekt. 9 dagen Las Vegas..
's Nachts kan het daar toch best koud worden? Overdag hoef je je inderdaad niet echt zorgen te maken over de temperatuur.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe vroeger je boekt, hoe minder duur het is. Elke 10 verkochte stoelen en er komt 100$ bij op.
Het is midden in de woestijn. Vorige keer in januari was hier een sneeuwstorm en was het daar 25 graden (en dat vond men erg koud)
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook weer eens op vakantie
kloptquote:Op woensdag 9 april 2014 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe vroeger je boekt, hoe minder duur het is. Elke 10 verkochte stoelen en er komt 100$ bij op.
oke. dan kun je daar volgens mij prima vertoeven.quote:Het is midden in de woestijn. Vorige keer in januari was hier een sneeuwstorm en was het daar 25 graden (en dat vond men erg koud)
Ja en mijn ouders.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker lekker! Met de vriending?
[..]
's Nachts kan het daar toch best koud worden? Overdag hoef je je inderdaad niet echt zorgen te maken over de temperatuur.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:00 schreef rulerofdeath het volgende:
oke. dan kun je daar volgens mij prima vertoeven.
Blij voor jequote:Op woensdag 9 april 2014 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis
Ik heb weer eens vocht in de buik maar niet genoeg voor drainage dus lekker naar mijn huisje morgen.
Ikke is blij
mooiquote:Op woensdag 9 april 2014 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis
Ik heb weer eens vocht in de buik maar niet genoeg voor drainage dus lekker naar mijn huisje morgen.
Ikke is blij
niet zo mooiquote:Op woensdag 9 april 2014 12:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Blij voor je
Ik had vannacht vocht in huis.. lekkage. onderburen hadden het toilet blank staan
Thuis is altijd beter. (Y)quote:Op woensdag 9 april 2014 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis
Ikke is blij
Nee, ze zijn de dakbedekking aan het vernieuwen en daar zat lekkage. Het is bij mij alleen door de meterkast gelopen.quote:
Lekkere plek voor lekkagequote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, ze zijn de dakbedekking aan het vernieuwen en daar zat lekkage. Het is bij mij alleen door de meterkast gelopen.
redelijk hoor en met jou ?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi Nikkie.Hoe is het vandaag met u?
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis
Ikke is blij
goed om te horenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgen mag ik naar huis
Ikke is blij
Oei da's niet best.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Blij voor je
Ik had vannacht vocht in huis.. lekkage. onderburen hadden het toilet blank staan
Da's helemaal niet best.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, ze zijn de dakbedekking aan het vernieuwen en daar zat lekkage. Het is bij mij alleen door de meterkast gelopen.
Mn buik word steeds dikker.quote:
Ja vond ik ook vanmorgen. Hopelijk morgenvroeg weer goed nieuws.quote:
Je usericon..quote:
Zo'n leuk characterquote:
Jaaaquote:
It's so fluffy im gonna die!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaa![]()
'Does this count as annoying?'
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
It's so fluffy im gonna die!
Agnes: Why are you wearing your pajamas?
Vector: They're not pajamas! It's my warm-up suit.
Agnes: Why do you need warming up for?
Vector: For doing stuff.
Margo: What kind of stuff?
Vector: Super-cool stuff you wouldn't understand.
Agnes: Like sleeping?
Goedemorgen Basquote:Op donderdag 10 april 2014 06:21 schreef Redbaron het volgende:
mogguh, weer onderweg voor een dag van 15u
Haii Selquote:Op donderdag 10 april 2014 07:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen Bas
En de rest ook een goedemorgen natuurlijk.
mooi zo !!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
[..]
Prima. Lekker gebald gisteren en een gezellige 3e helft gehad.
Kankerinternet hier. Valt de verbinding weg als ik net klaar ben met typen. Nog maar een keer dus: Ik heb geen idee of ze me laten gaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haii Sel
Al t idee dat je vandaag naar huis mag?
Tukkerquote:Op donderdag 10 april 2014 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
[..]
Prima. Lekker gebald gisteren en een gezellige 3e helft gehad.
Ik duim voor je!!!!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kankerinternet hier. Valt de verbinding weg als ik net klaar ben met typen. Nog maar een keer dus: Ik heb geen idee of ze me laten gaan.
Buik is dikker geworden, doet zeer maar verder voel ik me wel goed. Lekker geslapen en gegeten. Vanavond shoarmaschotel![]()
Tenzij ik naar huis mag maar dat hoor ik zo als de artsen hun ronde doen.
hmm had je die niet dan ?? je bent toch verplicht legitimatie te hebben?? of was de jouwe bijna verlopen??quote:Op donderdag 10 april 2014 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanmorgen een id-kaart aangevraagd met spoedprocedure. Anders kan ik hem pas 2 dagen voor vertrek afhalen... en dat is me net iets te tricky gezien ze geen garanties kunnen geven.
¤100 lichter.
Feestdagen.
en...
Feestdagen.
Ik ben in het bezit van een rijbewijs.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm had je die niet dan ?? je bent toch verplicht legitimatie te hebben?? of was de jouwe bijna verlopen??
ahhh vandaar!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben in het bezit van een rijbewijs.Paspoort was verlopen en id-kaart ook. Nieuwe paspoort hoef ik niet i.v.m. vingerafdruk, dus voor een id-kaart gegaan.
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niks schotel.......
Ik mag naar huis
Arts wil dat ik thuis de buikzwelling afwacht ipv hier in het ziekenhuis. En dat is een goede beslissing. Ik ben zo blij!
WOEHOEEEE thuis kun je ook shoarma schotel eten hihi echt super nice voor je !quote:Op donderdag 10 april 2014 11:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niks schotel.......
Ik mag naar huis
Arts wil dat ik thuis de buikzwelling afwacht ipv hier in het ziekenhuis. En dat is een goede beslissing. Ik ben zo blij!
daar zit ze wel ff vol van denk ik....quote:Op donderdag 10 april 2014 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Klein broodje voor Rateltje...
[ afbeelding ]
Niet voor mij... ik ben niet zo van t broodje schaap...quote:Op donderdag 10 april 2014 12:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat denk ik ook wel.
zoiets zou wel wat zijn voor een ToF meetgezeelig met z'n allen eten van een broodje schaap.
hoewel ik denk dat er minimaal 2 schapen op liggen![]()
des te meer voor onsquote:Op donderdag 10 april 2014 12:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Niet voor mij... ik ben niet zo van t broodje schaap...
Super Sel!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niks schotel.......
Ik mag naar huis
Justin en ik delen deze, wat eten jullie?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat denk ik ook wel.
zoiets zou wel wat zijn voor een ToF meetgezeelig met z'n allen eten van een broodje schaap.
hoewel ik denk dat er minimaal 2 schapen op liggen![]()
Rijstwafels.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin en ik delen deze, wat eten jullie?
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan ik wilde
Dan blijf ik wel zitten tot jullie klaar zijn, blijft vast genoeg over voor mijquote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
hoeft ie niet hoor... ik pas me aan jullie aan en roep ook gewoon iets...quote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baron moet je gewoon een beetje teasen. Sooner or later gaat ie wel happen.
jammer hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 13:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhh neen..
Er moet ook gewerkt worden en soms lukt het internet niet zo best..
enormmm superster was je toch??quote:Op donderdag 10 april 2014 13:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
weet ik, ik ben ook een erg gewilde man
Godverquote:Op donderdag 10 april 2014 13:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
weet ik, ik ben ook een erg gewilde man
Dat denk jequote:Op donderdag 10 april 2014 13:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel zitten tot jullie klaar zijn, blijft vast genoeg over voor mij
Doe mij maar zo'n spies onwiesquote:Op donderdag 10 april 2014 14:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb je vaker zien eten...
maar dan wel in twee keer, dat ie warm is/blijftquote:Op donderdag 10 april 2014 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n spies onwies
Inderdaad. En niet te droog wordt van binnen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar dan wel in twee keer, dat ie warm is/blijft
Zou niet weten hoe hij eruit ziet... maar natuurlijk nietquote:Op donderdag 10 april 2014 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar een lekker stukje Baron zou je niet afslaan...
heb vanmiddag 2 boterhammetjes met pindakaas gehadquote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
foto staat in fobo, alleen al een aantal jaren oudquote:Op donderdag 10 april 2014 14:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe hij eruit ziet... maar natuurlijk niet
wil alleen recente fotoquote:Op donderdag 10 april 2014 14:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
foto staat in fobo, alleen al een aantal jaren oud
waarom at je dat dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
heb vanmiddag 2 boterhammetjes met pindakaas gehad
en dat wou ik er helemaal niet op.
Dan had je loempia's moeten halen op de marktquote:Op donderdag 10 april 2014 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Volgens mij zoals een man moet zijn: smal van onderen en breed van boven.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe hij eruit ziet... maar natuurlijk niet
hij komt me te bekent voor... begin k niet aan....quote:Op donderdag 10 april 2014 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij zoals een man moet zijn: smal van onderen en breed van boven.
Bas is inderdaad bijna een bodybuilder.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij zoals een man moet zijn: smal van onderen en breed van boven.
Je smeert je eigen brood toch??quote:Op donderdag 10 april 2014 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dank voor die compliment.. alleen mn bierpens nog ff kwijtraken hč?!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bas is inderdaad bijna een bodybuilder.
Bijna.
Vretzak jonge.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je smeert je eigen brood toch??
Ik ben nu bezig met nr 7&8, lekker met een eitje
Oh!?! Ja, hij heeft een reputatie in Nijverdal en omstreken.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij komt me te bekent voor... begin k niet aan....
Ja en spieren ontwikkelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dank voor die compliment.. alleen mn bierpens nog ff kwijtraken hč?!
omdat ik het zelf gesmeerd hebquote:
Nog een kleine 100 benchpresses. Of zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bas is inderdaad bijna een bodybuilder.
Bijna.
Dat kan niet.. ik ken geen Nikkie...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij komt me te bekent voor... begin k niet aan....
nee, gisteren al loempia's gehadquote:Op donderdag 10 april 2014 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan had je loempia's moeten halen op de markt
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh!?! Ja, hij heeft een reputatie in Nijverdal en omstreken.
weet niet waar ik m van zou moeten herkennen maar toch heeft ie een bekende kop...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh!?! Ja, hij heeft een reputatie in Nijverdal en omstreken.
Goed bezig.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee, gisteren al loempia's gehad![]()
Hij is af en toe wel in Nijverdal te vinden (geweest)quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet niet waar ik m van zou moeten herkennen maar toch heeft ie een bekende kop...
heet ook nicole en geen nikkie officieel... maar ken je ook niet persoonlijk ofzowquote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan niet.. ik ken geen Nikkie...
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan niet.. ik ken geen Nikkie...
ach ja, ik ben gewoon een debiel die veel gezichten onthoud... duss miss is ie weleens langs me heen gelopen ofzo.. i dont know..quote:Op donderdag 10 april 2014 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is af en toe wel in Nijverdal te vinden (geweest)
Die zijn verborgen onder dat laagje vet..quote:
Goed eten is belangrijk, ik werk hard..quote:
veel te geďsoleerde oefening om breed te wordenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog een kleine 100 benchpresses. Of zo.
is hard werken zo'n vrachtwagen op de weg te houdenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die zijn verborgen onder dat laagje vet..
[..]
Goed eten is belangrijk, ik werk hard..
idd zelfs de vriendin daar gehad.. slechte keus geweestquote:Op donderdag 10 april 2014 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is af en toe wel in Nijverdal te vinden (geweest)
als je alles van te voren al zou wetenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd zelfs de vriendin daar gehad.. slechte keus geweest
Vroegahhquote:Op donderdag 10 april 2014 14:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ken baron van vroeger, heb ooit bij hem in de klas gezeten
truequote:Op donderdag 10 april 2014 14:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach ja, ik ben gewoon een debiel.
Die krengen zijn zwaar hoor!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
is hard werken zo'n vrachtwagen op de weg te houden
Nee hoor.. ze doen alsof ze wat willen... maar puntje bij paaltje haken ze af....quote:Op donderdag 10 april 2014 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel precies wat hij wil, opzich.
tjah, ik denk +/- 15 jaar geleden ofzo.quote:
Geen echte mannenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee hoor.. ze doen alsof ze wat willen... maar puntje bij paaltje haken ze af....
Dat lekkere geile strakke meisje van 16, toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd zelfs de vriendin daar gehad.. slechte keus geweest
Ahh zo.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Nicole, David.
David, Nicole.
als jij nou zelf eens lef ontwikkeld mag je daarna mee praten goed?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Nicole, David.
David, Nicole.
Bijna, ik was eind 16 toen ik slaagde. Jij ging naar een andere klas na de tweedequote:Op donderdag 10 april 2014 14:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
tjah, ik denk +/- 15 jaar geleden ofzo.
echte mannen... stoere mannen... ze nemen gestaag in aantallen afquote:
Dat kwam uit Hengelo..quote:Op donderdag 10 april 2014 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat lekkere geile strakke meisje van 16, toch?
Daar werk ik al aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als jij nou zelf eens lef ontwikkeld mag je daarna mee praten goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |