Maar heb jij ooit gehoord van een Indiër die geen rijst kan eten? Voel je je niet een beetje het zwarte schaap van de familie?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet lekker, en heb het ook nooit lekker gevonden, wat als kind van een boerderij op z'n minst vreemd was.... maar kennelijk wist mijn lichaam al heel jong dat het niet geschikt voor mij was.
Dus nee, ik mis er niets aan, ik vind het letterlijk zum kotzen.
Hoe komt het dan dat mensen zo snel doodgaan bij een verhanging?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet dan gaan heel veel mensen snel dood..
6 minuten
dan is er goede kans op herstel.
Verder ligt t er aan of er eerst een hartstilstand was of dat de persoon eerst stopte met ademen.
Bij 15 minuten is de kans op volledig herstel kleiner maar door onderkoeling wordt de stofwisseling vertraagd en is er ook kans op (gedeeltelijk) herstel.
Man draaf niet zo doorquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:49 schreef teyn het volgende:
[..]
Maar heb jij ooit gehoord van een Indiër die geen rijst kan eten? Voel je je niet een beetje het zwarte schaap van de familie?
Gebroken nekquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:51 schreef teyn het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat mensen zo snel doodgaan bij een verhanging?
Je weet niet wat er gebeurd is, hè. Misschien doet de Macdonalds dit wel omdat ze niet kunnen garanderen dat kopers van de Big Mac niet toch restjes pindasaus uit de wraps eten, ik noem maar wat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar McDonalds kan toch niet verantwoordelijk worden gehouden voor een overtrokken reactie van het immuunsysteem van die jongen?! Dat is toch echt idioot hoor. Ik weet niet of die gozer wist dat hij een pinda allergie had, maar of hij dat nou wel of niet wist, ik zie niet waar het restaurant hier de verantwoordelijkheid voor zijn dood heeft.
De kans om als kind of volwassene een allergie tegen een bepaald eiwit te ontwikkelen stijgt naarmate dat eiwit vaker geconsumeerd wordt. In Indië, Japan en China zal rijst-allergie in verhouding meer voorkomen. (geldt niet voor babies, blootstelling op jonge leeftijd aan allerlei allergenen is goed voor de ontwikkeling van een "normaal" immuunsysteem)quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:49 schreef teyn het volgende:
[..]
Maar heb jij ooit gehoord van een Indiër die geen rijst kan eten? Voel je je niet een beetje het zwarte schaap van de familie?
Bloedsomloop naar de hersenen wordt ook afgesneden. En als het een "klassieke" terechtstelling is (waarbij de gehangene een meter of meer valt voor het touw strak komt te staan) dan "breekt" de nek inderdaad (ruggenmerg scheurt). In het engels ook wel internal decapitation genoemd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:51 schreef teyn het volgende:
[..]
9 van de 10 breken hun nekquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:51 schreef teyn het volgende:
[..]
Ahhhquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:47 schreef poemojn het volgende:
Twitter: jongen met bekende allergie had wat gedronken en dacht dat hij een chiliwrap kreeg..
vroeger was de minimumleeftijd 16 maar ik las een jaar of zo terug dat er wetgeving ingevoerd was om hem te verhogen tot 18quote:
er zit nog heel veel tussen nuchter en dronken.quote:
Het was ook geen oordeel, ik vroeg me alleen af of dat nog mag onder de huidige regelgeving.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef poemojn het volgende:
[..]
er zit nog heel veel tussen nuchter en dronken.
En of het mag of niet.. Als het klopt heeft hij er hard voor moeten boeten.
Dronken zijn is niet verboden, zolang je maar niet in het openbaar of in/op een vervoermiddel bent. Alleen drankbezit is verboden.quote:
Dat is toch gewoon Mad Sauce?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:05 schreef Stratotanker het volgende:
Dit is een samenzwering dat eindigde in moord. Waarschijnlijk wist het slachtoffer meer. Het recept van de frietsaus denks.
http://www.rijksoverheid.(...)in-het-openbaar.htmlquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was ook geen oordeel, ik vroeg me alleen af of dat nog mag onder de huidige regelgeving.
Wat vind je twijfelachtig en waarom? Twijfelachtige verhalen zijn interessant namelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:26 schreef JackLucifer het volgende:
Twijfelachtig verhaal en uiteraard treurig dat er een slachtoffer te betreuren is, maar ik ben toch wel een beetje blij dat het niet om een McChicken ging in dit geval...
Dat is inderdaad precies hetzelfde, ik heb ook een fles in de koelkast hier, en je proeft geen verschil.quote:
Shiiitquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch misschien een gevalletje natuurlijke selectie hoor... Bovendien geen epi-pen + prednison + antihistamine bij zich?
Zon reactie is echt niet tof. Van hees naar niet kunnen ademen in 5 minuten tijd hoef ik niet nog een keer mee te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |