Iets met aubergine?quote:Op maandag 14 april 2014 12:38 schreef minilot het volgende:
Gisterenavond laat had ik een recept van RobinOok: Kip Kung Pao. Heel lekker!![]()
Op kantoor net ontbeten/gelunched met:
- Dadels
- Pistachenootjes
- Hummus van tuinbonen & munt + zelfgemaakte crackers van pitten en zaden
Vanavond weet ik nog niets, ik zoek iets lekkers, iets dat snel klaar is (want moet tot 19:15 uur werken) en iets dat veganistisch is.
Afgelopen weekend iets teveel bitterballen en kip op.
Die is inderdaad lekker ja!quote:
Mijn Aziatische-hoekje is niet zo groot.quote:Op maandag 14 april 2014 12:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is inderdaad lekker ja!Sowieso het enige echt goede Jamie-boek was mij betreft
![]()
Maar vooral zin in iets Aziatisch, dus ik zoek nog even door. Komt goed.
Ik heb gedurende heel vorig jaar zo'n beetje driekwart van de tijd Midden-Oosten-achtig gekookt, en ik geloof dat dat nu een beetje is omgeslagen naar Aziatisch. RobinOoks schuld, denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn Aziatische-hoekje is niet zo groot.
Ik wil wel meer die kant op koken, hoewel ik nu inderdaad een beetje in het Midden-Oosten hang.quote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb gedurende heel vorig jaar zo'n beetje driekwart van de tijd Midden-Oosten-achtig gekookt, en ik geloof dat dat nu een beetje is omgeslagen naar Aziatisch. RobinOoks schuld, denk ik
Is ook heel lekker hoor!quote:Op maandag 14 april 2014 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil wel meer die kant op koken, hoewel ik nu inderdaad een beetje in het Midden-Oosten hang.
Die heb ik ook nog in de kast.quote:Op maandag 14 april 2014 13:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Is ook heel lekker hoor!![]()
(..typ ik met een mond vol Medjool-dadels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |