Maar jij kent die personen toch ook?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Nope, die persoon die het mij vertelde wilde zich er op die manier niet in mengen.
Ik wilde dat ik de ruimte het geld en de tijd voor had om die kinderen op te vangen. Kan niet wachten tot mijn man thuis is en lekker in zijn knuffel te kruipen en uit te huilen
donequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
kan de tweede spruit er nog tussen? 7 april deze maand is de uitgerekende datum. Kleine is al ingedaald, iets wat de eerste nog niet het geval was. Zegt verder niks maar wie weet komt deze wel stipt op tijd..
ik geloof niet dat van horen zeggen erg serieus genomen wordt. Ik vind het wel raar dat de persoon van wie ik het hoorde dat niet doet. Die persoon heeft het van de kinderen zelf. Maar zegt die persoon, als je dat doet geef je alles uit handen. En dat geeft alleen nog maar meer problemen. Voel me zo machteloos. Die persoon heeft verhalen over lichamelijke en emotionele mishandeling, verwaarlozingquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar jij kent die personen toch ook?
Misschien ben ik hard maar ik kan er dus niet tegen als mensen weten dat een kind mishandeld wordt en er niks tegen doen onder t mom van: ik wil me er niet in mengen...
Dan ben je in mijn ogen gewoon medeplichtig, "Het houdt niet op, niet vanzelf!"
En bedanktquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het gister aan mijn collega's verteld, ik kon me echt niet meer inhouden (we hadden het tijdens een vergadering over vervanging tijdens zwangerschaps- en ouderschapsverlof van twee andere collega's). Zeiden er een paar direct: 'Ja, dacht ik al, je hebt al een buikje!'.
quote:En Dyre, wat een prachtig boek! Je hebt me geïnspireerd!
nou vooruit:quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
En nou wil ik echo's, schopjes en verloren sleutels en glitterplaatjes!!!!!!!
wat twinkle zei! goed dat je iets onderneemt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik geloof niet dat van horen zeggen erg serieus genomen wordt. Ik vind het wel raar dat de persoon van wie ik het hoorde dat niet doet. Die persoon heeft het van de kinderen zelf. Maar zegt die persoon, als je dat doet geef je alles uit handen. En dat geeft alleen nog maar meer problemen. Voel me zo machteloos. Die persoon heeft verhalen over lichamelijke en emotionele mishandeling, verwaarlozing
Wie weet houd het wel op want "als het goed is" gaan ze uit elkaar...
heuj je foto is weggefloept! edit: ik dacht al, je naam op fok... hm...quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou vooruit:
Foto is wat matig, het live beeld was stukken beter
ja, en een verdwaalde voet links. Af en toe zag je een handje voorbij komen en kon je echt vingertjes tellen. Bizar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heuj je foto is weggefloept! edit: ik dacht al, je naam op fok... hm...
wat een goed beeld, je ziet een heel gezichtje gewoon!
wat let je?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat twinkle zei! goed dat je iets onderneemt.
ik heb geen echo of schopjes, wel een daramatisch slechte lesdag en enorm de neiging het aan de leerlingen te vertellen. De collega's zijn nu ingelicht, de vacature voor vervanging stond ook al openbaar dus ze konden wel raden... maakt het wel veel echter allemaal!
oh en twee bezichtigingen bij KDV's in de buurt van school gepland!
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou vooruit:
[ afbeelding ]
Sq!!!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou vooruit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|