abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138505933
Zwangerschap & geboorte

2014

06 april: Babbel1
07 april: Spockjuh
08 april: Aisly
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
21 augustus: GwaiLow (meisje)
22 augustus: rebel-angel
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine

18 september: Razztwizzle
23 september: Tante_Soesa
30 september: Hilmo

5 oktober: Spees_Eend
7 oktober: DagenNachtdromer
9 oktober: Skittles
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei***
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix
22 oktober: kwakz0r
23 oktober: Little_Miss_Naughty
29 oktober: krijgerrtje

11 november: DevilsAndDust
13 november: Heliotrope
23 november: LadyTagliatelle
30 november: Sicilia
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door DagenNachtdromer op 04-04-2014 15:07:35 ]
pi_138506216
Nou Dnd daar kan ik normaal al niet tegen en ik mag ook hopen dat er melding bij t amk gemaakt is...
S. 2014
J. 2016
pi_138506348
Nope, die persoon die het mij vertelde wilde zich er op die manier niet in mengen.

Ik wilde dat ik de ruimte het geld en de tijd voor had om die kinderen op te vangen. Kan niet wachten tot mijn man thuis is en lekker in zijn knuffel te kruipen en uit te huilen
pi_138506389
kan de tweede spruit er nog tussen? 7 april deze maand is de uitgerekende datum. Kleine is al ingedaald, iets wat de eerste nog niet het geval was. Zegt verder niks maar wie weet komt deze wel stipt op tijd.. :)
Hooray for boobies!
pi_138506448
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Nope, die persoon die het mij vertelde wilde zich er op die manier niet in mengen.

Ik wilde dat ik de ruimte het geld en de tijd voor had om die kinderen op te vangen. Kan niet wachten tot mijn man thuis is en lekker in zijn knuffel te kruipen en uit te huilen
Maar jij kent die personen toch ook?
Misschien ben ik hard maar ik kan er dus niet tegen als mensen weten dat een kind mishandeld wordt en er niks tegen doen onder t mom van: ik wil me er niet in mengen...
Dan ben je in mijn ogen gewoon medeplichtig, "Het houdt niet op, niet vanzelf!"
S. 2014
J. 2016
pi_138506469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
kan de tweede spruit er nog tussen? 7 april deze maand is de uitgerekende datum. Kleine is al ingedaald, iets wat de eerste nog niet het geval was. Zegt verder niks maar wie weet komt deze wel stipt op tijd.. :)
done
pi_138506622
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Maar jij kent die personen toch ook?
Misschien ben ik hard maar ik kan er dus niet tegen als mensen weten dat een kind mishandeld wordt en er niks tegen doen onder t mom van: ik wil me er niet in mengen...
Dan ben je in mijn ogen gewoon medeplichtig, "Het houdt niet op, niet vanzelf!"
ik geloof niet dat van horen zeggen erg serieus genomen wordt. Ik vind het wel raar dat de persoon van wie ik het hoorde dat niet doet. Die persoon heeft het van de kinderen zelf. Maar zegt die persoon, als je dat doet geef je alles uit handen. En dat geeft alleen nog maar meer problemen. Voel me zo machteloos. Die persoon heeft verhalen over lichamelijke en emotionele mishandeling, verwaarlozing

Wie weet houd het wel op want "als het goed is" gaan ze uit elkaar...
pi_138506808
En als je het AMK eens belt voor advies wat je het beste met deze info kan doen?
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:36:05 #9
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138507200
Van horen zeggen een melding maken vind ik eigenlijk ook niet direct slim.
Mensen zeggen namelijk wel vaker dingen die niet waar zijn of dikken een verhaal aan.
Het leed dat je onschuldige ouders aan kan doen en de inpact die het kan hebben is giga.
Als je het wel zeker weet is het een heel ander verhaal natuurlijk.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138507540
Advies in winnen en als 'burger' advies vragen kan zonder naam en toenaam en anoniem he.
Je hoeft daarbij alleen een situatie te beschrijven waarin je vraagt wat te doen.

En geef je geheel en al gelijk hoor Moppert, niet lichtzinnig over een melding te denken. Die kunnen verstrekkende gevolgen hebben voor zowel ouders als kind. Zonder dat het soms een gegronde melding is al.

Daarom altijd eerst advies vragen en adhv dat advies verder bedenken wat te doen.
pi_138507593
Middagdutje gedaan die iets te lang duurde :@ Maar wel heerlijk geslapen!

Heliotrope een kloppen hartje *O*

Stormqueen een eigenwijze baby O+ en nog een echo *O* (vervelend dat ze de npm vandaag niet hebben kunnen doen, maar nog een keer spieken is altijd leuk)

JJ naar huis *O*

Chanty gefaald voor de Limonetest :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het gister aan mijn collega's verteld, ik kon me echt niet meer inhouden (we hadden het tijdens een vergadering over vervanging tijdens zwangerschaps- en ouderschapsverlof van twee andere collega's). Zeiden er een paar direct: 'Ja, dacht ik al, je hebt al een buikje!' :o.
En bedankt :+
Wel fijn dat je het eindelijk hardop tegen je collega's hebt kunnen zeggen, ik vond dat echt een opluchting na al die weken mijn mond moeten houden.

quote:
En Dyre, wat een prachtig boek! Je hebt me geïnspireerd!
O+
pi_138507664
Ik ook... en ze nemen het sowieso ook niet aan. K heb wel een heleboel info gehad. Bedankt voor de beltip BlueEyes. Ik gadie petsoon die informatie geven en hopen dat die er toch iets mee wil doen. Bah wat een situatie.

Jullie reacties zijn wel heel fijn meiden, thanks
pi_138507668
Ik bedoelde ook niet dat je gelijk maar de hele tent overhoop moet halen, maar vanuit mn werk gewoon teveel gevallen meegemaakt waarbij achteraf bleek dat n hoop mensen al vermoedens hadden...
S. 2014
J. 2016
pi_138508218
Ik ben zelf dus zo'n geval van lichamelijke en psychische mishandeling. En ik ben blij dat bijvoorbeeld mijn huisarts melding moet maken bij een bepaalde organisatie (weet even de naam niet meer) als ik daar kom met mijn dreumes.

Zou daar vroeger zo op gescreend worden, dan was ik eerder uit die hel weg geplukt denk ik.

Ik heb niks aan verhalen van anderen die mij van vroeger kennen, en die zeggen dat ze het toen wel door hadden hoe de situatie bij ons thuis was. Zelfs mijn leerkracht waarbij ik groep 6-7-8 heb doorgemaakt had het in de gaten. Daar ben ik jaaaaaren later achter gekomen toen ik in gesprek met hem raakte omdat ik voor de PABO stage liep op mijn oude basisschool.

Dus ik zou als tip mee willen geven: laat die kennis van jou de boel een beetje in de gaten houden. En als de vermoedens echt die kant op wijzen, maak dan alsjeblieft melding.

Er moet echt wel het een en ander gebeuren wil het AMK/Bureau Jeugdzorg over gaan tot uit huis plaatsing en zulks. Dat gaat niet zomaar en zij zullen daar gegronde redenen/bewijzen voor nodig hebben. Dus laat die angst je alsjeblieft niet tegen houden.
pi_138508802
Fuck mijn hele verhaal weg ggrrrrr stomme schermrotatie!

Twinkle :*

ik heb die persoon gebeld en gezegd dat als dir geen actie onderneemt dat ik de school ga bellrn. Misschien kunnen zij dan met de kids praten en als het nodig is melding maken
pi_138508838
En nou wil ik echo's, schopjes en verloren sleutels en glitterplaatjes!!!!!!!
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:37:14 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_138508969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
En nou wil ik echo's, schopjes en verloren sleutels en glitterplaatjes!!!!!!!
nou vooruit:

Foto is wat matig, het live beeld was stukken beter :')
disclaimer
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:37:22 #18
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138508974
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

ik geloof niet dat van horen zeggen erg serieus genomen wordt. Ik vind het wel raar dat de persoon van wie ik het hoorde dat niet doet. Die persoon heeft het van de kinderen zelf. Maar zegt die persoon, als je dat doet geef je alles uit handen. En dat geeft alleen nog maar meer problemen. Voel me zo machteloos. Die persoon heeft verhalen over lichamelijke en emotionele mishandeling, verwaarlozing

Wie weet houd het wel op want "als het goed is" gaan ze uit elkaar...
wat twinkle zei! goed dat je iets onderneemt.

ik heb geen echo of schopjes, wel een daramatisch slechte lesdag en enorm de neiging het aan de leerlingen te vertellen. De collega's zijn nu ingelicht, de vacature voor vervanging stond ook al openbaar dus ze konden wel raden... maakt het wel veel echter allemaal!

oh en twee bezichtigingen bij KDV's in de buurt van school gepland!
Kwak
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:37:52 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_138508995
Shit, eerst mn naam er maar uit slopen :')
disclaimer
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:38:00 #20
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138508998
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou vooruit:

heuj je foto is weggefloept! edit: ik dacht al, je naam op fok... hm...

wat een goed beeld, je ziet een heel gezichtje gewoon!
Kwak
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:41:16 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_138509121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heuj je foto is weggefloept! edit: ik dacht al, je naam op fok... hm...

wat een goed beeld, je ziet een heel gezichtje gewoon!
ja, en een verdwaalde voet links. Af en toe zag je een handje voorbij komen en kon je echt vingertjes tellen. Bizar.
disclaimer
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:43:53 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_138509215
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat twinkle zei! goed dat je iets onderneemt.

ik heb geen echo of schopjes, wel een daramatisch slechte lesdag en enorm de neiging het aan de leerlingen te vertellen. De collega's zijn nu ingelicht, de vacature voor vervanging stond ook al openbaar dus ze konden wel raden... maakt het wel veel echter allemaal!

oh en twee bezichtigingen bij KDV's in de buurt van school gepland!
wat let je?
disclaimer
pi_138509567
Die echo O+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_138509855
quote:

[..]

nou vooruit:

[ afbeelding ]

*O*
Wat een mensje heb je al O+
7cm!
pi_138509928
quote:

[..]

nou vooruit:

[ afbeelding ]

Sq!!!! O+ O+ O+
is dat nou al een neusje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')