Hoe is dat een antwoord op de vraag? Homofoben zeggen juist dat het niet natuurlijk is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:13 schreef Elly121228 het volgende:
Iedereen zegt dat Poetin een homofoob is, dat is hij niet. Toen hem een paar jaar geleden werd gevraagd wat hij van homoseksualiteit vindt, zei hij dat hij de menselijke natuur zal respecteren in al haar uitingen.
Dit is gewoon een persoonlijk stukje en past prima in nieuws & achtergronden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens geen bronnen, cijfers etc.
En dit is geen POL
Dat heb ik nergens gezegd, misschien moet je proberen te kijken naar wat de ander echt zegt in plaats van zelf iets in te vullen om een punt te kunnen maken. Dus geef me een quote waarin ik dat volgens jou zeg. Ik heb een probleem met de verheerlijking van seksualiteit in het algemeen, hetzij homo hetzij hetero. De vrijheden die homo's nu eisen, waren door de eeuwen heen voor de meeste hetero's absolute luxe. Mensen trouwden om kinderen te krijgen en uit pragmatische redenen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:29 schreef Forbry het volgende:
Stukje gelezen, maar al vrij snel afgehaakt toen bleek dat homoseksualiteit volgens jou alleen om seksuele behoeftebevrediging gaat, niet om liefde. Slotzin weer wel gelezen.
Dat wou ik even kwijt. Bye.
Het gaat over hoe homo's in Rusland worden gebruikt om Poetin af te schillderen als een monster, terwijl hij dat niet is, en wat voor schade het toebrengt aan de samenleving. Iedere groep probeert tegenwoordig beroep te doen op slachtofferschap, een groep mensen wijs te maken dat ze verschrikkelijk onderdrukt zijn en voor zichzelf moeten opkomen, terwijl dat nodig is voor bedrijven, politieke partijen of belangengroepen, voor wie macht en geld doel op zich is, niet de rechten van de mens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef Specularium het volgende:
Maar gaat dit nou alleen over homo's of over de gehele westerse wereld en hun verderfelijke moraal?
Dat blijkt uit het feit dat je het in het eerste stuk (de rest weet ik niet) alleen/vooral over seks hebt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef Elly121228 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd, misschien moet je proberen te kijken naar wat de ander echt zegt in plaats van zelf iets in te vullen om een punt te kunnen maken. Dus geef me een quote waarin ik dat volgens jou zeg. Ik heb een probleem met de verheerlijking van seksualiteit in het algemeen, hetzij homo hetzij hetero. De vrijheden die homo's nu eisen, waren door de eeuwen heen voor de meeste hetero's absolute luxe. Mensen trouwden om kinderen te krijgen en uit pragmatische redenen.
Homo's willen over het algemeen geaccepteerd worden om hun geaardheid en niet hun seksleven.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef Elly121228 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd, misschien moet je proberen te kijken naar wat de ander echt zegt in plaats van zelf iets in te vullen om een punt te kunnen maken. Dus geef me een quote waarin ik dat volgens jou zeg. Ik heb een probleem met de verheerlijking van seksualiteit in het algemeen, hetzij homo hetzij hetero. De vrijheden die homo's nu eisen, waren door de eeuwen heen voor de meeste hetero's absolute luxe. Mensen trouwden om kinderen te krijgen en uit pragmatische redenen.
Dat vind ik een beetje pervers van je. Waarom heb je daar een probleem mee?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef Elly121228 het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met de verheerlijking van seksualiteit in het algemeen, hetzij homo hetzij hetero.
Als je stuk iets aangeeft is het de enorme kloof tussen Rusland en het Westen. In dit geval zou ik het graag zou houden. Geen homo die om 'staatsbelang' bij een vrouw gaat wonen en zo zichzelf en die vrouw ongelukkig gaat maken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:29 schreef Forbry het volgende:
Stukje gelezen, maar al vrij snel afgehaakt toen bleek dat homoseksualiteit volgens jou alleen om seksuele behoeftebevrediging gaat, niet om liefde. Slotzin dan wel weer gelezen.
In ieder geval wat betreft het eerste stuk: Poetin is een geweldige vent. Homo's moeten als hetero's leven "for the good of society".quote:
Ik snap dat 'gehaat' op Rusland ook niet zo. Het is misschien geen utopia, maar er zijn veel ergere landen als het om mensenrechten gaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef Zienswijze het volgende:
Het is ook heel hypocriet. In een land als Saoedi-Arabie worden de mensenrechten veel erger geschonden maar daar hoor je onze grote held op sokken de "heer" Timmermans natuurlijk niet over.
Het is ook wel lastig om zinnig te reageren op zo'n lap tekst vol met homofobe onzin.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef Elly121228 het volgende:
Ik vind de mensen op dit forum wel een beetje vreemd zeg, iedereen post heel korte dingen, het lijkt grappig te zijn bedoeld maar is het totaal niet... gewoon saai. Ik probeer iets serieus te zeggen en mensen lijken alleen interessant te willen doen. Jammer.
Nah, ik ben het op zich wel met hem eens dat seks in onze maatschappij te belangrijk wordt gevonden/gemaakt. Vind het alleen wel gek dat hij daar vervolgens zelf juist ook zo de nadruk op legt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje pervers van je. Waarom heb je daar een probleem mee?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:13 schreef Elly121228 het volgende:
En daar is een stabiele bevolking voor nodig. Daarom moedigt hij de homo's aan om hetero gezinnen te stichten en hun homoliefde eventueel in het geheim te bedrijven. De enige andere keuze is dat de homo's nu wel homo gaan lopen zijn en de nieuwsgierige jongeren jaren uit hun leven gaan missen met experimenteren, zelfs als ze erachter komen dat ze toch hetero zijn, is het dan vaak te laat om een goed gezin te stichten. Dat is wat Poetin wil, stabiliteit voor iedereen, ook voor de homo's. Dat je in een normaal huis woont en genoeg te eten hebt, is belangrijker dan lekker van bil gaan, hoe ongelofelijk dat ook moge klinken voor mensen in een samenleving geobsedeerd met sex en behoeftebevrediging.
Deze is ook prachtig.quote:En wisten jullie dat hier in het Westen nog in de jaren '60 lobotomie werd gebruikt op homoseksuelen, een ingreep die voor het eerst werd verboden in stalinistisch Rusland, in 1950?
Jij gelooft echt dat Poetin democratisch heeft gewonnen? Hij kreeg in bepaalde regio's zelfs 99,76% van de stemmen dat kan nooit democratisch zijn. En duizenden meldingen van fraude, niet alleen van het westen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:13 schreef Elly121228 het volgende:
Tot slot wilde ik even het volgende zeggen.... Onder modeldemocraat Jeltsyn stond Rusland wereldwijd op nummer 2 met zelfmoorden. Onder Poetin op 15. Misschien moeten jullie daar eens over nadenken in plaats van zelfvoldaan gaan zitten knorren over hoe Russen voor Poetin kiezen omdat ze dom zijn en geen eigenbelang kennen. Dat het erg fijn is om te denken, betekent nog niet dat het waar is.
Ach, denk dat het meer een grote mond van Nederland tegenover Rusland is. Wetende dat Rusland toch niet hard zal bijten vanwege de NAVO (Amerika beschermt onze veiligheid). Dus dan is het voor onze grote held op sokken Timmermans lekker blaffen ja. Maar natuurlijk wel diep voor Amerika buigen als zij onze privacy schendt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap dat 'gehaat' op Rusland ook niet zo. Het is misschien geen utopia, maar er zijn veel ergere landen als het om mensenrechten gaat.
Thanks!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
In ieder geval wat betreft het eerste stuk: Poetin is een geweldige vent. Homo's moeten als hetero's leven "for the good of society".
Dat betekent niet dat je maar je mond moet houden over hun middeleeuws homo-beleid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is misschien geen utopia, maar er zijn veel ergere landen als het om mensenrechten gaat.
Maar wel heel hypocriet, Obama kan beter kijken naar zijn eigen daden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je maar je mond moet houden over hun middeleeuws homo-beleid.
Dat klopt, maar in die landen was het altijd al janken met de pet op. In Rusland is er een echte achteruitgang waarneembaar...quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap dat 'gehaat' op Rusland ook niet zo. Het is misschien geen utopia, maar er zijn veel ergere landen als het om mensenrechten gaat.
Wat heeft Obama in hemelsnaam te maken met wat ik (of andere Nederlanders en de Nederlandse regering) vindt van Russisch anti-homobeleid?!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maar wel heel hypocriet, Obama kan beter kijken naar zijn eigen daden.
Oh je had het over Nederland maar dan is het erg hypocriet dat er geen enkele kritiek is op de misdaden van de VS vanuit Nederland.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat heeft Obama in hemelsnaam te maken met wat ik (of andere Nederlanders en de Nederlandse regering) vindt van Russisch anti-homobeleid?!
Ze zegt juist dat heteroseksualiteit nodig is om het Russisch bevolkingsaantal weer op peil te krijgen en dat klopt ook. Dit heb ik niet gelezen in het gedeelte van het boek dat ik wel tot mij toe heb kunnen nemen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:29 schreef Forbry het volgende:
Stukje gelezen, maar al vrij snel afgehaakt toen bleek dat homoseksualiteit volgens jou alleen om seksuele behoeftebevrediging gaat, niet om liefde. Slotzin dan wel weer gelezen.
Waaruit blijkt dat behalve homo's? Rusland is nooit een democratie geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:53 schreef Forbry het volgende:
In Rusland is er een echte achteruitgang waarneembaar...
"Ja maar zij doen het ook, meester".. dit is argumentatie van schoolpleinniveau.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Oh je had het over Nederland maar dan is het erg hypocriet dat er geen enkele kritiek is op de misdaden van de VS vanuit Nederland.
Maar waarom dan specifiek Rusland en niet een land waar voor homoseksualiteit de doodstraf staat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je maar je mond moet houden over hun middeleeuws homo-beleid.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Waarom zou je homo's moeten dwingen vrouwen te bevruchten?! Laat een hetero-man maar een keer extra van bil gaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:56 schreef teyn het volgende:
Waarom wordt mijn reactie weggehaald terwijl een ander iemand precies hetzelfde zegt en dat blijft? Selectieve moderatie?
[..]
Ze zegt juist dat heteroseksualiteit nodig is om het Russisch bevolkingsaantal weer op peil te krijgen en dat klopt ook.
Ook die landen worden bekritiseerd. Al is daar vaak de hoop op verbetering afwezig en is de kans dat de kritiek iets uithaalt veel minder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar waarom dan specifiek Rusland en niet een land waar voor homoseksualiteit de doodstraf staat.
Gelul, ik praat niks goed ik noem het alleen hypocriet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Ja maar zij doen het ook, meester".. dit is argumentatie van schoolpleinniveau.
Maar goed, wat voor mensenrechtenschendend beleid van de VS zouden we moeten bekritiseren?
Waar jij dat uit op maakt uit mijn tekst mag je zelf uutleggen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Waarom zou je homo's moeten dwingen vrouwen te bevruchten?! Laat een hetero-man maar een keer extra van bil gaan.
Oke baasquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon een persoonlijk stukje en past prima in nieuws & achtergronden.
Daar wordt de VS dus ook enorm op bekritiseerd!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef SadPanda het volgende:
Guantanamo Bay waar mensen worden vast gehouden zonder proces en illegale drone aanvallen waarbij vele onschuldige slachtoffers vallen.
Hoe verwacht jij dán dat homo-mannen gaan meehelpen aan de bevolkingsgroei?!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef teyn het volgende:
[..]
Waar jij dat uit op maakt uit mijn tekst mag je zelf uutleggen.
En zolang we alleen maar lopen te bashen op Rusland, zal die hoop ook steeds meer verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook die landen worden bekritiseerd. Al is daar vaak de hoop op verbetering afwezig en is de kans dat de kritiek iets uithaalt veel minder.
Geef maar eens een link waarin Nederland dat doet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar wordt de VS dus ook enorm op bekritiseerd!
Ja en ze (?) zegt dat homo's daar (ook) voor moeten zorgen. Onderstreept volgens mij wat ik schreef.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:56 schreef teyn het volgende:
Waarom wordt mijn reactie weggehaald terwijl een ander iemand precies hetzelfde zegt en dat blijft? Selectieve moderatie?
[..]
Ze zegt juist dat heteroseksualiteit nodig is om het Russisch bevolkingsaantal weer op peil te krijgen en dat klopt ook. Dit heb ik niet gelezen in het gedeelte van het boek dat ik wel tot mij toe heb kunnen nemen.
Juist Rusland trekt zich er niks van, waarom zouden ze? Dan zou Poetin ook een zwakkeling zijn in de ogen van de Russen die luistert naar het westen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook die landen worden bekritiseerd. Al is daar vaak de hoop op verbetering afwezig en is de kans dat de kritiek iets uithaalt veel minder.
Ik verwacht dat ze zich uit de genenpoel verwijderen en dat is niet perse een slechte iets. Sorry hoor, maar de realiteit slaat soms hard.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe verwacht jij dán dat homo-mannen gaan meehelpen aan de bevolkingsgroei?!
Nee, Rusland is nooit een democratie geweest en er zullen misschien wel meer dingen zijn (heb daar verder niet zo'n kijk op, dat geef ik eerlijk toe), maar ik vind dit gedoe t.o.v. homo's op zichzelf al vrij ernstig eerlijk gezegd en zie het ook wel een beetje als een voorbode voor nog meer achteruitgang (als het om mensenrechten gaat)...quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat behalve homo's? Rusland is nooit een democratie geweest.
Gezien mensen als TS en hun OP, haalt het wel degelijk wat uitquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Juist Rusland trekt zich er niks van, waarom zouden ze? Dan zou Poetin ook een zwakkeling zijn in de ogen van de Russen die luistert naar het westen.
Dan was dat al lang gebeurd. Ik denk niet dat homoseksualiteit ooit zal verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:01 schreef teyn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze zich uit de genenpoel verwijderen en dat is niet perse een slechte iets. Sorry hoor, maar de realiteit slaat soms hard.
Jij zei dat het steeds slechter wordt maar dat zie ik niet behalve homo's. Wat kan er nog achteruitgaan dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, Rusland was nooit een democratie en er zullen misschien wel meer dingen zijn (heb daar verder niet zo'n kijk op, geef ik eerlijk toe), maar ik vind dit gedoe t.o.v. homo's op zihzelf al vrij ernstig eerlijk gezegd en zie het ook wel een beetje als een voorbode voor meer achteruitgang...
Dan zal de menselijke soort verdwijnen en dat kan best.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan was dat al lang gebeurd. Ik denk niet dat homoseksualiteit ooit zal verdwijnen.
Je kan ook gewoon toegeven dat je geen gelijk hebt in plaats van zo'n onzin reactie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezien mensen als OP en hun TT, haalt het wel degelijk wat uit
Want iedereen wordt homo? Wat een gelul.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:04 schreef teyn het volgende:
[..]
Dan zal de menselijke soort verdwijnen en dat kan best.
Dan was dat al lang gebeurt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:04 schreef teyn het volgende:
[..]
Dan zal de menselijke soort verdwijnen en dat kan best.
http://www.nu.nl/algemeen(...)kamp-guantanamo.htmlquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geef maar eens een link waarin Nederland dat doet.
Nog meer/vaker schending van mensenrechten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zei dat het steeds slechter wordt maar dat zie ik niet behalve homo's. Wat kan er nog achteruitgaan dan?
Zoals? Ik zie niet in wat er nog erger kan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nog meer/vaker schending van mensenrechten.
Je kan ook zélf met argumenten komen..quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je geen gelijk hebt in plaats van zo'n onzin reactie.
De situatie in Rusland was eerst toch wel beter?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar waarom dan specifiek Rusland en niet een land waar voor homoseksualiteit de doodstraf staat.
Dat is het punt juist.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
De situatie in Rusland was eerst toch wel beter?
Uit 2006 ja terwijl Rutte pas nog met de grote leider sprak. En over drone aanvallen wordt niks gezegd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)kamp-guantanamo.html
http://www.elsevier.nl/Po(...)cht-ELSEVIER063327W/
(erg offtopic, wel.. je had ook zelf kunnen zoeken)
Begin een eigen topic over de VS, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Uit 2006 ja terwijl Rutte pas nog met de grote leider sprak. En over drone aanvallen wordt niks gezegd.
Ja, dat kan je naar believen invullen. Daar gaat het ook niet om. Ik vind dat momenteel in Rusland in ernstige mate mensenrechten worden geschonden, waar dat eerst nog niet zo (overduidelijk) was. Erg onwenselijk is dat, klaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals? Ik zie niet in wat er nog erger kan.
Omdat TS in Nederland woont, in Rusland trekken de mensen zich er niks van aan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
De kritiek haalt duidelijk wat uit als pro-Poetin mensjes als TS zich de kritiek aantrekken.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Begin een eigen topic over de VS, zou ik zeggen.
Waar maak jij je dan zorgen om? Laat de mensen die kritiek op middeleeuws beleid daar lekker kritiek op hebben. Als de Russen zich er toch niks van aantrekken is iedereen blij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat TS in Nederland woont, in Rusland trekken de mensen zich er niks van aan.
Dat doe je helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]Jij zegt dat het niet hypocriet en ik toon het tegendeel aan.
Dat is dus onzin, het komt nu alleen wat meer in het nieuws vanwege de OS en de Krim. Ook tijdens Jeltsin en de eerste paar jaar van Poetin werden er mensenrechten ernstig geschonden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, dat kan je naar believen invullen. Daar gaat het ook niet om. Ik vind dat momenteel in Rusland in ernstige mate mensenrechten worden geschonden, waar dat eerst nog niet zo (overduidelijk) was. Erg onwenselijk is dat, klaar.
Jij zegt dat de kritiek wel wat uithaalt en ik toon het tegendeel aan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar maak jij je dan zorgen om? Laat de mensen die kritiek op middeleeuws beleid daar lekker kritiek op hebben. Als de Russen zich er toch niks van aantrekken is iedereen blij.
Je toont geen drol aan, trolletje. Je enige 'argument' is 'ja maar zij doen het ook'.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zegt dat de kritiek wel wat uithaalt en ik toon het tegendeel aan.
Jawel, de VS wordt bijna niet bekritiseerd. Jij komt aan met een artikel van 2006 over Guantanamo Bay terwijl er pas nog gesproken werd met Obama en ik wed dat je over drone aanvallen en de Nederlandse regering al helemaal niks vind.quote:
Dat is ook geheel offtopic hier. Als je dat niet begrijpt of wil begrijpen, heb ik je verder weinig te melden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel, de VS wordt bijna niet bekritiseerd. Jij komt aan met een artikel van 2006 over Guantanamo Bay terwijl er pas nog gesproken werd met Obama en ik wed dat je over drone aanvallen en de Nederlandse regering al helemaal niks vind.
Mijn argument voor wat? Ik zeg nergens dat Poetin een goede gozer is ofzoiets dus mijn argument voor wat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je toont geen drol aan, trolletje. Je enige 'argument' is 'ja maar zij doen het ook'.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inderdaad, voorlopig. Westerse consumenten lachen om de frase "for the good of society" omdat ze denken dat welvaart vanzelfsprekend is en dat iedereen zelf kan kiezen wat hij doet en dat de overheid menselijke keuzes alleen stuurt uit bazigheid, maar dat is het niet. Mensen weten vaak helemaal niet zo goed wat goed voor ze is, kijk maar naar de situatie in Amerika met obesitas en creditcard schulden. Geef mensen de vrijheid om te doen en te laten wat ze willen en ze zullen alleen voor het snelle genot gaan en op langere termijn ondergaan, en daar spijt van hebben, maar dan is het te laat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
In ieder geval wat betreft het eerste stuk: Poetin is een geweldige vent. Homo's moeten als hetero's leven "for the good of society".
Ik bepaal zelf wel wat ik ernstige ontwikkelingen vind en wat niet/minder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is dus onzin, het komt nu alleen wat meer in het nieuws vanwege de OS en de Krim. Ook tijdens Jeltsin en de eerste paar jaar van Poetin werden er mensenrechten ernstig geschonden.
En dat doet het dus ook, gezien dit topic.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef SadPanda het volgende:
Ik reageer alleen op jouw opmerking dat kritiek op het beleid van Rusland wat uithaalt.
Jij gaat op mijn reactie in maar nu je geen argument meer hebt is het opeens offtopic.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is ook geheel offtopic hier. Als je dat niet begrijpt of wil begrijpen, heb ik je verder weinig te melden.
Nee, ik gaf je links naar veroordeling van Guantanamo omdat je zelf te lui was om te zoeken, en vervolgens was de veroordeling ineens niet recent genoegquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij gaat op mijn reactie in maar nu je geen argument meer hebt is het opeens offtopic.
Nee want kinderen moeten niet alleen verwekt maar ook opgevoed worden in een stabiel gezin om sterke volwassenen te worden. Dus moet elke vrouw een man hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Waarom zou je homo's moeten dwingen vrouwen te bevruchten?! Laat een hetero-man maar een keer extra van bil gaan.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dat doet het dus ook, gezien dit topic.
En waarom vraag je hetero-stelletjes dan niet een kind extra te nemen? Of geef je ze subsidie?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:16 schreef Elly121228 het volgende:
[..]
Nee want kinderen moeten niet alleen verwekt maar ook opgevoed worden in een stabiel gezin om sterke volwassenen te worden. Dus moet elke vrouw een man hebben.
Jij zegt dat het steeds erger wordt en dus vraag ik om onderbouwing maar die kan je niet geven.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik ernstige ontwikkelingen vind en wat niet/minder.
Nee, 2006 is inderdaad niet recent. Terwijl Rutte pas nog met Obama sprak. En over drone aanvallen is niks te vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, ik gaf je links naar veroordeling van Guantanamo omdat je zelf te lui was om te zoeken, en vervolgens was de veroordeling ineens niet recent genoeg
Behalve dat niemand day zegt. Wat ik zeg is dat als Westerse landen interesse zouden hebben in mensenrechten, dan ze dan geen walgelijke dictaturen aan de macht zouden helpen. Als je een dictatuur instelt wier soldaten mensen levend villen en kinderen op bajonetten spietsen, om de bevolking tot onderwerping te terroriseren, dan maak je je echt niet druk om homorechten. Dat is gewoon een smoes om een vijand te demoniseren, zoals Rusland nu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Ja maar zij doen het ook, meester".. dit is argumentatie van schoolpleinniveau.
Wat dacht je van de talloze dictaturen die ze over de hele wereld hebben ingesteld, waardoor er nog steeds tientallen en zelfs miljoenen mensen lijden, zelfs als die dictaturen zelf voorbij zijn? Dicators die genocide plegen, mensen martelen en gedwongen laten verdwijnen?quote:Maar goed, wat voor mensenrechtenschendend beleid van de VS zouden we moeten bekritiseren?
Welzijn > welvaart en zonder liefde geen leven. Ik zie Poetin als een psychopaat. En weer zelf die nadruk op seks leggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef Elly121228 het volgende:
[..]
Inderdaad, voorlopig. Westerse consumenten lachen om de frase "for the good of society" omdat ze denken dat welvaart vanzelfsprekend is en dat iedereen zelf kan kiezen wat hij doet en dat de overheid menselijke keuzes alleen stuurt uit bazigheid, maar dat is het niet. Mensen weten vaak helemaal niet zo goed wat goed voor ze is, kijk maar naar de situatie in Amerika met obesitas en creditcard schulden. Geef mensen de vrijheid om te doen en te laten wat ze willen en ze zullen alleen voor het snelle genot gaan en op langere termijn ondergaan, en daar spijt van hebben, maar dan is het te laat.
Dus de good of society is niets minder dan de individuele rechten van elk mens. Eerst zorgen dat iedereen eten, kleding en huisvesting heeft, daarna komt de seksualiteit wel.
En ja, Poetin is een geweldige vent. Toen ik in Rusland woonde, was het een hel. Nu niet meer. Petje af voor Poetin.
Ik vind dit gedoe met homo's al "erger".quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zegt dat het steeds erger wordt en dus vraag ik om onderbouwing maar die kan je niet geven.
Bijvoorbeeld omdat Rusland een modern land is met de hoogstopgeleide bevolking ter wereld, zodat vrouwen buiten het huis moeten werken en geen 7 kinderen kunnen grootbrengen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
En waarom vraag je hetero-stelletjes dan niet een kind extra te nemen? Of geef je ze subsidie?
Waarom zou je homo's moeten dwingen zich als hetero te gedragen?!
Je argumenten zijn onzin.
Ja en nog meer? Jij zei ook dat je denkt dat het nog erger wordt dus vraag ik waarmee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind dit gedoe met homo's al "erger".
Ik denk dat dat heel goed zou kúnnen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja en nog meer? Jij zei ook dat je denkt dat het nog erger wordt dus vraag ik waarmee.
En dus vraag ik wat er dan erger zou kunnen worden...quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel goed zou kúnnen...
Waarom is dat logisch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:21 schreef Elly121228 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat Rusland een modern land is met de hoogstopgeleide bevolking ter wereld, zodat vrouwen buiten het huis moeten werken en geen 7 kinderen kunnen grootbrengen.
En het is jouw argument die onzin is, als je mensen financiëel beloont voor het hebben van kinderen, is het net zo logisch om homo's aan te sporen om als hetero's te leven en veel kinderen te krijgen.
Homo's kunnen in Rusland nu niet veilig leven vind jij dat goed? En hoe wil je ze aansporen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:21 schreef Elly121228 het volgende:
is het net zo logisch om homo's aan te sporen om als hetero's te leven en veel kinderen te krijgen.
Bedenk zelf maar wat voorbeelden waarbij mensenrechten geschonden (kunnen) worden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En dus vraag ik wat er dan erger zou kunnen worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |