abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138502891
Ik wilde me even uitspreken tegen de hysterie over homofobie in Rusland. Ik kom uit Rusland en ken dat land vrij goed en kan daardoor dingen hier beter relativeren, en ik kan jullie vertellen dat er hier in het Westen net zo veel bullshit en propaganda wordt bedreven als in Rusland, indien niet meer.

Iedereen zegt dat Poetin een homofoob is, dat is hij niet. Toen hem een paar jaar geleden werd gevraagd wat hij van homoseksualiteit vindt, zei hij dat hij de menselijke natuur zal respecteren in al haar uitingen.

Het probleem is dat mensen hier in het Westen vinden dat een geweldige relatie en sexleven hebben een mensenrecht is, net zo belangrijk als lucht en eten. En dat is het niet. Mensen trouwden door de eeuwen heen uit eigenbelang. De mannen hadden de vrouwen nodig om het huishouden te doen en eten te komen, om voor de kinderen groot te brengen die later als volwassenen voor hun ouders zouden zorgen als zijn daar zelf te zwak voor zijn. De vrouwen hadden mannen nodig om levensonderhoud te verdienen, door te jagen of door betaalde arbeid te verrichten of wat dan ook.

Een geweldige relatie hebben, met veel sex, een partner die je begrijpt, humor heeft en met wie je leuke uitstapjes kunt doen, werd vroeger niet als belangrijk beschouwd. Mensen hadden het veel te druk met hun echte eigenbelang. Een geweldige relatie en veel sex is iets waar mensen zich druk om maken wanneer ze rijk en verveeld zijn. Lekker van bil gaan was door de eeuwen heen dan ook alleen voor apathische aristocraten, die het nodig hadden om emotie teweeg te brengen in hun zielen die niks hebben om naar te streven. Voor de meeste mensen was lekker van bil gaan een kwestie van geluk, iets voor af en toe. Veel mensen kozen er zelfs voor om helemaal geen sex te hebben, zelfs als ze een relatie hadden.

Dus als iemand hier denkt dat sex superbelangrijk is: dat is het niet. Niet alleen zijn er veel belangrijkere dingen in het leven, ook zijn er veel mooiere en spannedere dingen te ontdekken dan verschillende standjes en toys.

En dat is iets wat mensen moeten begrijpen aan Rusland. Dat land verkeert in een bevolkingscrisis, ook al heeft het weer een lichte positieve bevolkingsgroei na de socio-economische vivisectie van de jaren '90. Als dingen doorgaan zoals nu, zijn er over 30 jaar niet genoeg volwassenen om de bejaarden te verzorgen, zelfs eten te produceren. En daar zullen ook de homo's onder lijden.

En dat is precies wat Poetin wil voorkomen. Hij wil eerst dat de universele, individuele belangen van mensen verzekerd zijn, de dingen die alle mensen nodig hebben en elk mens nodig heeft, los van de anderen. Dingen zoals eten, kleding, huisvesting, medische zorg en veiligheid op straat.

En daar is een stabiele bevolking voor nodig. Daarom moedigt hij de homo's aan om hetero gezinnen te stichten en hun homoliefde eventueel in het geheim te bedrijven. De enige andere keuze is dat de homo's nu wel homo gaan lopen zijn en de nieuwsgierige jongeren jaren uit hun leven gaan missen met experimenteren, zelfs als ze erachter komen dat ze toch hetero zijn, is het dan vaak te laat om een goed gezin te stichten. Dat is wat Poetin wil, stabiliteit voor iedereen, ook voor de homo's. Dat je in een normaal huis woont en genoeg te eten hebt, is belangrijker dan lekker van bil gaan, hoe ongelofelijk dat ook moge klinken voor mensen in een samenleving geobsedeerd met sex en behoeftebevrediging.

Dus dat Poetin nu homoseksualiteit aan banden legt, komt echt niet omdat hij dom en evil is, zoals mensen hier denken. De gemiddelde Westerse burger is gewoon zo verzadigd, dat hij niet kan begrijpen dat mensen zich met andere dingen kunnen bezighouden dan sex. Omdat Westerse mensen zelf ook keihard gevormd worden door hun verzadigde, tolerante, liberale samenleving en daardoor mensen in andere landen niet kunnen begrijpen.

En de enige reden dat iedereen nu tegen Poetin/de Russen tekeergaat, is omdat de Westerse politici dat tegen mensen zeggen. En de reden waarom zij dat zeggen is omdat ze een hekel hebben aan Poetin en hem niet aan de macht willen hebben. En de reden daarvoor is dat Poetin ervoor heeft gezorgd dat het Westen zich weer aan regels moet houden tegenover Rusland, dat Westerse bedrijven het land niet kunnen plunderen zoals ze onder Jeltsyn mochten. Nu hebben mensen in Rusland weer allemaal werk, en krijgen ze daar nog betaald ook, in tegenstelling tot in de jaren '90, toen ze maandenlang en zelfs jarenlang niet betaald kregen en toch bleven werken omdat ze wisten dat het land anders definitief naar de klote zou gaan. Omdat ze laffe, hulpeloze kuddedieren zijn natuurlijk, die niks zonder de staat kunnen. Dit in tegenstelling tot Westerlingen die massaal uitkeringen, antidepressiva en therapie nodig hebben, omdat ze zulke Atlassen zijn, die de hele wereld op hun schouders dragen. (De laatste twee zinnen zijn sarcasme).

Want zouden Westerse regeringen echt om democratie en mensenrechten geven, dan zouden ze niet over de hele wereld dictators steunen en zelfs aan de macht helpen, die hun landen openstellen voor Westerse bedrijven. Zoals Rias Montt in Guatemala, die 200 duizen Maya boeren liet vermoorden, dat is twee keer zo veel als het aantal Bosniërs dat vermoord werd door Milosevic. En toch loopt Montt vrij rond, ondanks dat hij in 2013 schuldig is bevonden aan genocide en misdaden tegen de menselijkheid.

Of wat dachten jullie van de door VS en VK ingestelde dictatuur in Iran. Dat land was in de jaren '50 hard op weg naar democratie, maar dat zou betekenen dat ze de olie zouden nationaliseren zodat BP er geen gebruik van kon maken. Dus hebben VK en VS de democratisch gekozen regering door middel van propaganda en omkoping omver geworpen en een militaire dictatuur ingesteld die werd beschermd door de geheime politie SAVAK die bij mensen vingernagels eruit trok met gloeiend hete tangen.

Of wat dachten jullie van de dictator van Oezbekistan Islam Karimov. Hij regeert het land sinds 1991 als een absolute tiran, schiet demonstranten midden op straat dood en heeft zelfs een paar mensen laten ontvoeren en in kokend water gooien, gewoon als waarschuwing aan iedereen die hem in de weg wil staan. In de jaren '90 mekkerde het Westen nog tegen zijn brute regime, maar na 9/11 ontdekten ze in hem een bongenoot in de war on terror, omdat hij fervent anti-islamist is en moslims terroriseert. Nu krijgt hij honderden miljoenen dollars van de VS waarvan enorme hoeveelheden direct naar de geheime diensten gaan die mensen martelen. En de VK heeft zijn ambassadeur naar Oezbekistan Craig Murray ontslagen toen hij thuis in Engeland die mensenrechtenschendingen onder aandacht wilde brengen. Is dat democratie?

Nee, dat is geen democratie. Het Westen heeft daar geen interesse in, het is gewoon een smoes om tegen eigen mensen en tegen de mensen in de te veroveren landen te zeggen om Westerse bedrijven daar toe te laten. Wij Russen zijn er ook slachtoffer van geworden. Iedereen zegt dat Russen voor Poetin kiezen omdat ze dom zijn en van nature slaven, omdat ze altijd onder tirennen hebben geleefd en niet beter weten, dat is onzin. Dat is iets wat Westerse propagandisten tegen de massa's zeggen om mensen een goed gevoel te geven over zichzelf en hen allerlei projecten naar het buitenland te laten steunen.

Want de werkelijkheid is dat mensen hun waarden, doelen, sympathiëen en antipathiëen baseren op hun eigen, individuele waarnemingen en ervaringen. En dat Russen steeds anti-Westerser worden, komt niet door Ivan de Verschrikkelijke en zelfs niet door Brezjnev, het komt door de socio-economische vivisectie van de jaren '90. Russen waren toen compleet gehersenspoeld en wilden niets liever dan Westerse bedrijven alles te laten doen in hun land want dan zouden ze superrijk worden en niet meer hoeven te werken, zoals ze bij de Voice of America hadden gehoord.

En wat hebben mensen ervoor gekregen? Ondervoeding, werkloosheid, maandenland en zelfs jarenlang niet betaald krijgen op hun werk, oorlogsveteranen van WO2 die op straat moesten bedelen om geld en straatkinderen die met pedo's naar bed moesten voor een broodje. Omdat Westerse bedrijven en hun Russische hielenlikkers alles van het volk hadden gestolen, waar mensen decennialang met zware arbeid voor hadden gewerkt. De gemiddelde burger had het in de jaren '90 1000x slechter dan de homo's nu, veel mensen hadden honger en er was enorm veel criminaliteit, waar iedereen slachtoffer van kon worden, ook de homo's. Maar toen zat iedereen hier te knorren dat het goed is, omdat Russen te lang als luie, zorgeloze parasieten geleefd hebben, omdat ze in de Sovjettijd niet meer hoefden te doen dan verplicht fulltime werken, en daarvoor alles kregen wat ze maar wilden, dwz, genoeg kleding, eten, basic medische zorg en wonen met GWL. Oh ja en hun jeugd was alleen maar begonnen in Goerings bombardementen. Daarom moesten ze door het Westen gestraft worden, zoals ze net zo stoer en individualistisch werden als de mensen hier, met hun uitkeringen, antidepressiva, fastfood, enorme hoeveelheden entertainment en andere dingen die elke moedige wolf nodig heeft die het koude, eenzame pad heeft verkozen boven de warme veiligheid van de kudde.

En dát, dames en heren, is de reden waarom Russen steeds arroganter worden naar het Westen. Omdat ze zich in de jaren '90 hebben onderworpen, aan Amerika toevertrouwd, zichzelf voor dom en hulpeloos verklaard ne gezegd dat het Westen hen maar moet fixen. In plaats daarvan heeft het Westen Rusland verkracht en iedereen heeft daar een enorm trauma van, zelfs ik, ook al heb ik maar 10 jaar in Rusland gewoond en 14 jaar in Nederland, ik ben voor altijd getekend door wat er in dat land gebeurde.

Dus misschien is het een goed idee als Westerlingen stoppen met dat infantiele, kitsch gezeur over hoe Russen en Iraniërs gestoord zijn, en alles doen wat ze doen omdat ze dom en gemeen zijn. Geloof het of niet, Russen en Iraniërs zijn net zulke mensen als hier, zij willen ook niet meer dan wat goed is voor hen en voor hun kinderen, dus gaan ze het Westen echt niet lopen haten en hun eigen landgenoten onderdrukken omdat ze dom en evil zijn. Misschien moeten Westerlingen eens individuele verantwoordelijkheid nemen waar ze zo graag de les over lezen aan andere landen, en kijken naar wat zij zelf hebben gedaan om zo veel mensen over de hele wereld te vervreemden. Ik begrijp dat het een heerlijk gevoel is dat je zelf nobel, intelligent en onschuldig is en dat Russen en Iraniërs de mensen hier lopen te haten zonder reden, omdat het van nature in hen zit zodat ze het slaafs uitvoeren zonder eigenbelang en eigen doelen, als dieren. Maar dat het fijn is om te denken, betekent nog niet dat het waar is.

En dat Russen homoseksualiteit aan banden leggen komt niet omdat ze dom en evil zijn, ten eerste komt het omdat het land een grotere en stabielere bevolking nodig heeft, en ten tweede omdat Russen niet houden van narcistische, genotzuchtige mensen. Russen houden van mensen die introvert en arbeidzaam zijn, die voor zichzelf bezig zijn en geen aandacht en bewondering zoeken bij andere mensen, maar oprecht hun best doen om iets goeds te doen, waardoor je vanzelf dankbaarheid en bewondering voor ze voelt, in plaats van dit aan mensen te moeten geven omdat ze daar zogenaamd recht hebben op een goed gevoel over jezelf. Genot en een goed gevoel over jezelf is in Rusland niet belangrijk en zeker geen recht. Een goed, bewonderenswaardig mens ZIJN, dat vinden ze belangrijk. En iemands seksualiteit is niet belangrijk. Er zijn veel mooiere, veel meer verheven kanten aan de mens dan die sex. De echte individualiteit van een mens zit 'm in heel andere dingen.

Ik vind het dan ook grappig dat Westerse mensen altijd lopen op te scheppen over hoe slim en onafhankelijk denkend ze zijn, terwijl ze door hen eigen liberale samenleving minstens zo gehersenspoeld worden als door elke andere. Weten Westerse mensen wel dat homo-tolerantie hier iets nieuws is, pas sinds de jaren '60? Daarvoor waren de meeste Westerlingen veel homofober dan de Russen nu, ook veel homo's en vrijwel alle grote denkers, zoals George Orwell. Moeten al deze mensen als dom en evil worden afgeschreven?

En wisten jullie dat hier in het Westen nog in de jaren '60 lobotomie werd gebruikt op homoseksuelen, een ingreep die voor het eerst werd verboden in stalinistisch Rusland, in 1950? Die hele agenda voor homorechten is iets heel nieuws, en volgens mij worden de homo's zowel hier in het Westen als in de vijandige landen als Rusland gewoon door politici gebruikt om mensen tegen leiders op te jutten die geen hielenlikkers voor het Westen zijn, zoals Poetin. Zouden de Westerse landen echt om mensenrechten geven, dan zouden ze geen honderden miljoenen dollars geven aan een dictator die mensen levend in kokend water laat gooien.

Oftewel, al dat gezeik over evil Poetin en zijn domme Russische slaven, is niet meer dan bullshit en propaganda in het belang van Washington.

Tot slot wilde ik even het volgende zeggen.... Onder modeldemocraat Jeltsyn stond Rusland wereldwijd op nummer 2 met zelfmoorden. Onder Poetin op 15. Misschien moeten jullie daar eens over nadenken in plaats van zelfvoldaan gaan zitten knorren over hoe Russen voor Poetin kiezen omdat ze dom zijn en geen eigenbelang kennen. Dat het erg fijn is om te denken, betekent nog niet dat het waar is.

Dat wou ik even kwijt. Bye.
pi_138502904
We nemen het mee naar achteren.
-
pi_138503058
Wij gaan hier even een spoeddebat over houden

gr gr Mark
-XOXO-
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:19:14 #4
141854 John5
Coujonjeur
pi_138503059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:13 schreef Elly121228 het volgende:
Iedereen zegt dat Poetin een homofoob is, dat is hij niet. Toen hem een paar jaar geleden werd gevraagd wat hij van homoseksualiteit vindt, zei hij dat hij de menselijke natuur zal respecteren in al haar uitingen.
Hoe is dat een antwoord op de vraag? Homofoben zeggen juist dat het niet natuurlijk is.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_138503126
Tevens geen bronnen, cijfers etc.

En dit is geen POL :{w
-XOXO-
pi_138503272
Waarover wil je bronnen hebben, ditismijnmening? Over Rias Montt, SAVAK en Islam Karimov neem ik aan? Ok.

"Ríos Montt is best known outside Guatemala for being tried for heading a military regime (1982–1983) that was partly responsible for having defeated the guerrillas through the "guns and beans" campaign, maintaining "If you are with us, we’ll feed you, if not, we’ll kill you". Guatemala's 36-year civil war ended with the signing of a peace treaty in 1996. The civil war pitted Marxist rebels against the Guatemalan state, including the army, with huge numbers of civilians, both indigenous Mayas and mestizo Ladinos, caught in the crossfire. Up to 200,000 Guatemalans were killed and missing during the conflict, making it one of Latin America's most violent wars in modern history."

"On 28 January 2013, judge Miguel Angel Galves opened a pre-trial hearing against Rios Montt and retired General José Mauricio Rodríguez Sánchez for genocide and crimes against humanity.[9] On 10 May 2013, Ríos Montt was convicted of genocide and crimes against humanity, and was sentenced to 80 years imprisonment. On 20 May 2013, the Constitutional Court of Guatemala overturned the conviction."

http://en.wikipedia.org/wiki/Efra%C3%ADn_R%C3%ADos_Montt

http://www.dailymail.co.u(...)issidents-alive.html

"The US is funding those it once condemned. Last year Washington gave Uzbekistan $500m (£300m) in aid. The police and intelligence services - which the state department's website says use "torture as a routine investigation technique" received $79m of this sum."

http://www.theguardian.com/world/2003/may/26/nickpatonwalsh

Zo goed?
pi_138503323
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens geen bronnen, cijfers etc.

En dit is geen POL :{w
Dit is gewoon een persoonlijk stukje en past prima in nieuws & achtergronden.
pi_138503346
Stukje gelezen, maar al vrij snel afgehaakt toen bleek dat homoseksualiteit volgens jou alleen om seksuele behoeftebevrediging gaat, niet om liefde. Slotzin dan wel weer gelezen.

Tails tell tales
pi_138503388
PS: genocide afschilderen als burgeroorlog is een welbekende truuc van ontkenners. Zeggen dat de doden collateral damage waren en dat de zogenaamde slachtoffers even wreed waren, zodat alle betrokken partijen evenveel dader als slachtoffer zijn. In plaats van te zeggen wat er echt aan de hand is, dan de ene groep wordt aangevallen en uitgeroeid door een andere groep. De Serviërs deden dat in de jaren '90, veel neo-nazi's zeggen dat nu over Hitler's aanval op Polen en Rusland, om Slavische mensen hun netwerken binnen te lokken. Dat Hitler geen genocide had gepleegd tegen Polen en Russen maar hun van de bolsjwieken wilde bevrijden, maar omdat ze gehersenpoeld waren en tegen hem vochten heeft hij er zo veel van vermoord.

En de supporters van Efrain Montt doen dat ook. De gebeurtenissen in Guatemala afschrijven als een burgeroorlog terwijl het een genocide was van de staat die gesteund werd door Amerika, tegen haveloze boeren die meer rechten wilden.
pi_138503515
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:29 schreef Forbry het volgende:
Stukje gelezen, maar al vrij snel afgehaakt toen bleek dat homoseksualiteit volgens jou alleen om seksuele behoeftebevrediging gaat, niet om liefde. Slotzin weer wel gelezen.

Dat heb ik nergens gezegd, misschien moet je proberen te kijken naar wat de ander echt zegt in plaats van zelf iets in te vullen om een punt te kunnen maken. Dus geef me een quote waarin ik dat volgens jou zeg. Ik heb een probleem met de verheerlijking van seksualiteit in het algemeen, hetzij homo hetzij hetero. De vrijheden die homo's nu eisen, waren door de eeuwen heen voor de meeste hetero's absolute luxe. Mensen trouwden om kinderen te krijgen en uit pragmatische redenen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:34:48 #11
423873 FuryOverkill
Go hard or go home.
pi_138503529
print je verhaal uit, kaft erom en je hebt een nieuw boek ^O^
pi_138503534
Maar gaat dit nou alleen over homo's of over de gehele westerse wereld en hun verderfelijke moraal?
pi_138503608
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef Specularium het volgende:
Maar gaat dit nou alleen over homo's of over de gehele westerse wereld en hun verderfelijke moraal?
Het gaat over hoe homo's in Rusland worden gebruikt om Poetin af te schillderen als een monster, terwijl hij dat niet is, en wat voor schade het toebrengt aan de samenleving. Iedere groep probeert tegenwoordig beroep te doen op slachtofferschap, een groep mensen wijs te maken dat ze verschrikkelijk onderdrukt zijn en voor zichzelf moeten opkomen, terwijl dat nodig is voor bedrijven, politieke partijen of belangengroepen, voor wie macht en geld doel op zich is, niet de rechten van de mens.
pi_138503665
Ik vind de mensen op dit forum wel een beetje vreemd zeg, iedereen post heel korte dingen, het lijkt grappig te zijn bedoeld maar is het totaal niet... gewoon saai. Ik probeer iets serieus te zeggen en mensen lijken alleen interessant te willen doen. Jammer.
pi_138503694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef Elly121228 het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd, misschien moet je proberen te kijken naar wat de ander echt zegt in plaats van zelf iets in te vullen om een punt te kunnen maken. Dus geef me een quote waarin ik dat volgens jou zeg. Ik heb een probleem met de verheerlijking van seksualiteit in het algemeen, hetzij homo hetzij hetero. De vrijheden die homo's nu eisen, waren door de eeuwen heen voor de meeste hetero's absolute luxe. Mensen trouwden om kinderen te krijgen en uit pragmatische redenen.
Dat blijkt uit het feit dat je het in het eerste stuk (de rest weet ik niet) alleen/vooral over seks hebt.

Mooi, ik wil in geen geval naar die tijd terug, dus Poetin fuck off!
Tails tell tales
pi_138503813
quote:

[..]

Homo's willen over het algemeen geaccepteerd worden om hun geaardheid en niet hun seksleven.
ROBODEMONS..................|:(
pi_138503856
quote:

[..]
Ik heb een probleem met de verheerlijking van seksualiteit in het algemeen, hetzij homo hetzij hetero.
Dat vind ik een beetje pervers van je. Waarom heb je daar een probleem mee?
Conscience do cost.
pi_138503936
Het is ook heel hypocriet. In een land als Saoedi-Arabie, een trouwe bondgenoot en handelspartner, worden de mensenrechten veel erger geschonden maar daar hoor je onze grote held op sokken de "heer" Timmermans natuurlijk niet over.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:45:50 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_138503948
Is er ook een samenvatting?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_138503965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:29 schreef Forbry het volgende:
Stukje gelezen, maar al vrij snel afgehaakt toen bleek dat homoseksualiteit volgens jou alleen om seksuele behoeftebevrediging gaat, niet om liefde. Slotzin dan wel weer gelezen.

Als je stuk iets aangeeft is het de enorme kloof tussen Rusland en het Westen. In dit geval zou ik het graag zou houden. Geen homo die om 'staatsbelang' bij een vrouw gaat wonen en zo zichzelf en die vrouw ongelukkig gaat maken.

Overigens denk ik dat de reden een heel andere is. Religie wordt niet meer onderdrukt in Rusland en daarmee komt ook een afkeer van homosexualiteit weer flink naar voren. Poetin is slim genoeg om daar niet tegen in te gaan (helaas) omdat hij een populist is.
pi_138503969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Is er ook een samenvatting?
In ieder geval wat betreft het eerste stuk: Poetin is een geweldige vent. Homo's moeten als hetero's leven "for the good of society".
Tails tell tales
pi_138503979
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef Zienswijze het volgende:
Het is ook heel hypocriet. In een land als Saoedi-Arabie worden de mensenrechten veel erger geschonden maar daar hoor je onze grote held op sokken de "heer" Timmermans natuurlijk niet over.
Ik snap dat 'gehaat' op Rusland ook niet zo. Het is misschien geen utopia, maar er zijn veel ergere landen als het om mensenrechten gaat.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:47:27 #23
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_138503991
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef Elly121228 het volgende:
Ik vind de mensen op dit forum wel een beetje vreemd zeg, iedereen post heel korte dingen, het lijkt grappig te zijn bedoeld maar is het totaal niet... gewoon saai. Ik probeer iets serieus te zeggen en mensen lijken alleen interessant te willen doen. Jammer.
Het is ook wel lastig om zinnig te reageren op zo'n lap tekst vol met homofobe onzin.

Een poging tot samenvatting van je Wall of Text:

Poetin is geweldig en homo's moeten niet zo zeuren en een hetero-gezinnetje starten. Wanneer je dat achterlijk beleid vindt als liberaal persoon, dan dans je naar de pijpen van VS-propaganda. Oh en of we willen ophouden het Russische minderwaardigheidscomplex te verergeren. En de VS is kwaadaardig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_138504027
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje pervers van je. Waarom heb je daar een probleem mee?
Nah, ik ben het op zich wel met hem eens dat seks in onze maatschappij te belangrijk wordt gevonden/gemaakt. Vind het alleen wel gek dat hij daar vervolgens zelf juist ook zo de nadruk op legt.
Tails tell tales
pi_138504032
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:13 schreef Elly121228 het volgende:
En daar is een stabiele bevolking voor nodig. Daarom moedigt hij de homo's aan om hetero gezinnen te stichten en hun homoliefde eventueel in het geheim te bedrijven. De enige andere keuze is dat de homo's nu wel homo gaan lopen zijn en de nieuwsgierige jongeren jaren uit hun leven gaan missen met experimenteren, zelfs als ze erachter komen dat ze toch hetero zijn, is het dan vaak te laat om een goed gezin te stichten. Dat is wat Poetin wil, stabiliteit voor iedereen, ook voor de homo's. Dat je in een normaal huis woont en genoeg te eten hebt, is belangrijker dan lekker van bil gaan, hoe ongelofelijk dat ook moge klinken voor mensen in een samenleving geobsedeerd met sex en behoeftebevrediging.
_O-.

quote:
En wisten jullie dat hier in het Westen nog in de jaren '60 lobotomie werd gebruikt op homoseksuelen, een ingreep die voor het eerst werd verboden in stalinistisch Rusland, in 1950?
Deze is ook prachtig. :D.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2014 13:48:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')