SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
Maver24 - ?
DuTank - Italië
PS3
FCSuarez - België
PrideoftheSouth - Argentinië
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust
OmniRocket - Costa Rica
DutchSL - Portugal
Zhano - Duitsland
DePresident. - Frankrijk
Rolls-reus - Engeland
Reemi - Brazilië![]()
Gelezen in EA forum dat er om 7 uur vanavond een nieuwe thema cup komt, voor bronze teams.
Req's: Alleen bronze spelers, min 85 chem
Rewards: offline 5k / online 7,5kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil weer een grapje maken over iemand, maar dat wordt weer verkeerd opgevat dus ik doe het maar niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gelezen in EA forum dat er om 7 uur vanavond een nieuwe thema cup komt, voor bronze teams.
Req's: Alleen bronze spelers
Rewards: offline 5k / online 7,5k![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:19 schreef Jorwol het volgende:
Kut kan m'n Franse team niet betaleneven kijken of er nog zooi in m'n club zit
heb dit eventueel voor je.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan misschien maar eens een brons team maken. Heb toch nog 150k waarvan ik niet weet wat ik er mee moet doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Rewards: offline 5k / online 7,5kDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gratis money voor DS2quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Rewards: offline 5k / online 7,5k
Die wilde je maken toch DSL?![]()
Xdoos hequote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb dit eventueel voor je.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij speelt op de Xboxquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb dit eventueel voor je.![]()
Benieuwd of bronze contracten een beetje gaan verkopenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gratis money voor DS2
Die wilde je maken toch DSL?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Xbox indeed. Maar lukt wel hoor, is gelijk een goede aanleiding om wat zooi te verkopen die ik toch niet gebruik![]()
Toch bedankt![]()
![]()
Hallo,
Ben nieuw in dit topic maar hebben jullie enig idee hoe dit komt?
Als ik wil inloggen op de webapp van fut krijg ik dit te zien.![]()
![]()
komt door je naamquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:23 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
Hallo,
Als ik wil inloggen op de webapp van fut krijg ik dit te zien.
[ afbeelding ]
gr gr
verder welkom
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, ik heb nog nooit 36uizo gezien als ik wil inloggen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:23 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
Hallo,
Als ik wil inloggen op de webapp van fut krijg ik dit te zien.
[ afbeelding ]![]()
Omdat je niet de link moet posten tussen img tags, maar het adres van het plaatje (eindigt doorgaans met .jpg, .gif of .png).quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:25 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
waarom doet mijn afbeelding het niet?
http://prntscr.com/36ujge![]()
Aangezien ik niet de pretenties heb de beste bronze user te zijn: heeft iemand nog nuttige toevoegingen voor mijn teams?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dat toch met al die skere tatta's hierquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:19 schreef Jorwol het volgende:
Kut kan m'n Franse team niet betaleneven kijken of er nog zooi in m'n club zit
Ik heb meer dan 1 miljoen, team met Zlatan en nog 600k in mn TP ofzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja gebruik die Koreaanse spits met ziek veel strength. Die gebruikte rijst altijd en die is echt goed voor een bronze.![]()
Heb het maanden niet gespeeld en had daarvoor m'n coins verkochtquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die skere tatta's hier
Ik heb meer dan 1 miljoen, team met Zlatan en nog 600k in mn TP ofzo
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij had el-blanchito in de beruchte wedstrijd tegen mij ook een bronzen Italiaan in zijn team..quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Aangezien ik niet de pretenties heb de beste bronze user te zijn: heeft iemand nog nuttige toevoegingen voor mijn teams?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zonder namen kan ik niks natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij had el-blanchito in de beruchte wedstrijd tegen mij ook een bronzen Italiaan in zijn team..
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |