SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
Maver24 - ?
DuTank - Italië
PS3
FCSuarez - België
PrideoftheSouth - Argentinië
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust
OmniRocket - Costa Rica
DutchSL - Portugal
Zhano - Duitsland
DePresident. - Frankrijk
Rolls-reus - Engeland
Reemi - Brazilië![]()
Gelezen in EA forum dat er om 7 uur vanavond een nieuwe thema cup komt, voor bronze teams.
Req's: Alleen bronze spelers, min 85 chem
Rewards: offline 5k / online 7,5kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil weer een grapje maken over iemand, maar dat wordt weer verkeerd opgevat dus ik doe het maar niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gelezen in EA forum dat er om 7 uur vanavond een nieuwe thema cup komt, voor bronze teams.
Req's: Alleen bronze spelers
Rewards: offline 5k / online 7,5k![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:19 schreef Jorwol het volgende:
Kut kan m'n Franse team niet betaleneven kijken of er nog zooi in m'n club zit
heb dit eventueel voor je.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan misschien maar eens een brons team maken. Heb toch nog 150k waarvan ik niet weet wat ik er mee moet doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Rewards: offline 5k / online 7,5kDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gratis money voor DS2quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Rewards: offline 5k / online 7,5k
Die wilde je maken toch DSL?![]()
Xdoos hequote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb dit eventueel voor je.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij speelt op de Xboxquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb dit eventueel voor je.![]()
Benieuwd of bronze contracten een beetje gaan verkopenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gratis money voor DS2
Die wilde je maken toch DSL?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Xbox indeed. Maar lukt wel hoor, is gelijk een goede aanleiding om wat zooi te verkopen die ik toch niet gebruik![]()
Toch bedankt![]()
![]()
Hallo,
Ben nieuw in dit topic maar hebben jullie enig idee hoe dit komt?
Als ik wil inloggen op de webapp van fut krijg ik dit te zien.![]()
![]()
komt door je naamquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:23 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
Hallo,
Als ik wil inloggen op de webapp van fut krijg ik dit te zien.
[ afbeelding ]
gr gr
verder welkom
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, ik heb nog nooit 36uizo gezien als ik wil inloggen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:23 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
Hallo,
Als ik wil inloggen op de webapp van fut krijg ik dit te zien.
[ afbeelding ]![]()
Omdat je niet de link moet posten tussen img tags, maar het adres van het plaatje (eindigt doorgaans met .jpg, .gif of .png).quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:25 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
waarom doet mijn afbeelding het niet?
http://prntscr.com/36ujge![]()
Aangezien ik niet de pretenties heb de beste bronze user te zijn: heeft iemand nog nuttige toevoegingen voor mijn teams?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dat toch met al die skere tatta's hierquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:19 schreef Jorwol het volgende:
Kut kan m'n Franse team niet betaleneven kijken of er nog zooi in m'n club zit
Ik heb meer dan 1 miljoen, team met Zlatan en nog 600k in mn TP ofzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja gebruik die Koreaanse spits met ziek veel strength. Die gebruikte rijst altijd en die is echt goed voor een bronze.![]()
Heb het maanden niet gespeeld en had daarvoor m'n coins verkochtquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die skere tatta's hier
Ik heb meer dan 1 miljoen, team met Zlatan en nog 600k in mn TP ofzo
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij had el-blanchito in de beruchte wedstrijd tegen mij ook een bronzen Italiaan in zijn team..quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Aangezien ik niet de pretenties heb de beste bronze user te zijn: heeft iemand nog nuttige toevoegingen voor mijn teams?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zonder namen kan ik niks natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij had el-blanchito in de beruchte wedstrijd tegen mij ook een bronzen Italiaan in zijn team..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zal Wefut eens opstartenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:33 schreef Jorwol het volgende:
Ja gebruik die Koreaanse spits met ziek veel strength. Die gebruikte rijst altijd en die is echt goed voor een bronze.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verdrongenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zonder namen kan ik niks natuurlijk
En ik heb zelf alleen met MLS en Noorse bronzen spelers gespeeld.
edit. het was die donkere jongen die jij al op je middenveld hebt. Jidayi![]()
Dat scheelt me dus weer een investeringquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verdrongen
En ik heb zelf alleen met MLS en Noorse bronzen spelers gespeeld.
edit. het was die donkere jongen die jij al op je middenveld hebt. Jidayi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb dit wel eens gehad toen ik teveel verbindingen open had staan. Toen trok mijn internet het niet ofzo. Of er is iets mis met je verbinding. Er is trouwens sowieso iets mis met je nickname en UIquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:37 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
Dus niemand weet hoe dit komt, of hoe ik dit ga oplossen?
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer het eens in Firefox ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:37 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik weet hoe het komt: de stylesheet is niet ingeladen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:37 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe het op te lossen, tja.. control+F5 of desnoods tijdelijke internet bestanden verwijderen of anders andere browser proberen.![]()
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:33 schreef Jorwol het volgende:
Ja gebruik die Koreaanse spits met ziek veel strength. Die gebruikte rijst altijd en die is echt goed voor een bronze.
Maar ik ben eigenlijk niet zo crosser
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee Kim Shin Wook ofzo? Het is een houten Klaas (sorry Toefjes), maar die gozer wint zoveel duels door z'n kracht, echt niet normaal gewoon.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Maar ik ben eigenlijk niet zo crosser![]()
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar leuk dat jullie me zelfs op mijn verjaardag belachelijk maken.
Ik won keurig met 1-6 van een Braziliaans skill team.
Je bent gewoon slecht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ctrl f5 werkt niet, op firefox heb ik hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet hoe het komt: de stylesheet is niet ingeladen.
Hoe het op te lossen, tja.. control+F5 of desnoods tijdelijke internet bestanden verwijderen of anders andere browser proberen.
Aan internet ligt het ook niet denk ik, heb dit probleem thuis, op school en op stage![]()
wat bedoel je met tijdelijke internetbestanden verwijderen?![]()
![]()
Ibra onder de bronzen spelers?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee Kim Shin Wook ofzo? Het is een houten Klaas (sorry Toefjes), maar die gozer wint zoveel duels door z'n kracht, echt niet normaal gewoon.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ctr + shift + delquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:48 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
[..]
Ctrl f5 werkt niet, op firefox heb ik hetzelfde probleem.
Aan internet ligt het ook niet denk ik, heb dit probleem thuis, op school en op stage![]()
wat bedoel je met tijdelijke internetbestanden verwijderen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
crybaby is going to cryquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:48 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
[..]
Ctrl f5 werkt niet, op firefox heb ik hetzelfde probleem.
wat bedoel je met tijdelijke internetbestanden verwijderen?
#FreeTrapz![]()
Jorwol is kleurendoofquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee Kim Shin Wook ofzo? Het is een houten Klaas (sorry Toefjes), maar die gozer wint zoveel duels door z'n kracht, echt niet normaal gewoon.Die gast heeft inderdaad 93 strength en is een baas, maar is 73 rated en dus silver
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahaha kut je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jorwol is kleurendoofDie gast heeft inderdaad een baas, maar is 73 rated en dus silver
![]()
![]()
![]()
Is de mls nog steeds zo goed dit jaar met bronzen spelers?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rot gewoon op kut vent.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Je bent gewoon slecht.
Ik hooo dat je een zwaar ongeluk krijgt.![]()
Niet mee gespeeld, wel als tegenstander gehad. Ik vond het allemaal toch wat minder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
Is de mls nog steeds zo goed dit jaar met bronzen spelers?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Paar goede spelers, ik had een Noorwegen/MLS hybrid dat ik beter vond dan puur MLS.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:54 schreef over_hedge het volgende:
Is de mls nog steeds zo goed dit jaar met bronzen spelers?
Maar bronze dit jaar speelt in zijn algemeen minder fijn dan vorig jaar imo.
Vorig jaar voorhoede met Kandji-Cascio-Cardenas was wel erg lekker![]()
![]()
Mm oke. Ik wil een team gaan maken maar weet echt 0.0 dit jaar over die bronzen teams.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Paar goede spelers, ik had een Noorwegen/MLS hybrid dat ik beter vond dan puur MLS.
Maar bronze dit jaar speelt in zijn algemeen minder fijn dan vorig jaar imo.
Vorig jaar voorhoede met Kandji-Cascio-Cardenas was wel erg lekkerDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot gewoon op kut vent.
Ik hooo dat je een zwaar ongeluk krijgt.![]()
Ja dat staat wel in vergelijking met iemand slecht noemen.
Maar als we het zo gaan doen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Noorwegen heeft een hele goede linkerkant, ben de namen alleen kwijt maar een LW en LB en twee CM's (1 neger, 1 linkspoot met goed schot) en Ronning is een CB die bij mij 30 op 50 ofzo liep, ging nergens over die corners met hemquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm oke. Ik wil een team gaan maken maar weet echt 0.0 dit jaar over die bronzen teams.
Deze eindbaas dus:
http://www.futhead.com/14/players/4667/per-verner-rnning/![]()
CTRL + F5 proberen en als dat niet werkt in je cache leegmaken in je browser.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:06 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
[..]
werkt helaas ook niet,
nog meer suggesties hoe ik dit kan oplossen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1e pagina bronze in de club levert dit op.
zal wel iets met schotten worden zo te zien
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook even twee bronzes gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DS2 gefeliciteerd ouwe!
En POTS, ik speelde met biraghi/bhiragi/birhagi als linksback en idd ook eindbaas Jidayi.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:10 schreef el-blanchito het volgende:
DS2 gefeliciteerd ouwe!
En POTS, ik speelde met biraghi/bhiragi/birhagi als linksback en idd ook eindbaas Jidayi.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
werkt ook niet....quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
CTRL + F5 proberen en als dat niet werkt in je cache leegmaken in je browser.![]()
Dan weet ik het niet meer want dat is meestal de oplossingquote:
Ik hoop zo zwaar dat je hier niet meer kan posten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ja dat staat wel in vergelijking met iemand slecht noemen.
Maar als we het zo gaan doen
Groeten vanuit de AH XL![]()
Heeft niemand nog de nieuwr transfers gepost?
Koevermans bij Utrecht
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop zo zwaar dat je hier niet meer kan posten.
Groeten vanuit de AH XLWas jij niet 24 geworden vandaag?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
FOK! PS3 FIFA 14 FUT WK 2014
https://docs.google.com/s(...)wWWUxTkE&usp=sharing
Zou mooi zijn als er nog iemand bijkomt
let op de tabbladen onderin.![]()
De nieuwe transfers dus:
https://docs.google.com/s(...)YdkR1NkE&output=html
Perfecte link tussen Jadson en Pato, en je kunt het bij twee clubs doen![]()
![]()
massaal theo janssen inslaan jongens out of packs. out of packsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is die speler die ik dit jaar het meeste in packs gekregen hebquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
massaal theo janssen inslaan jongens out of packs. out of packsdenk echt al 15x of zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil wel meedoen maar heb geen coins/spelersquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:27 schreef OmniRocket het volgende:
let op de tabbladen onderin.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop zo zwaar dat je hier niet meer kan posten.
Groeten vanuit de AH XL![]()
Geniet lekker van je Monstertje en Doritos op je verjaardag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
als er idd nog 1tje bij komt kan je 3 pouletjes makenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:27 schreef OmniRocket het volgende:
let op de tabbladen onderin.
#FreeTrapz![]()
psst kijk naar de tabbladen, volautomagischquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er idd nog 1tje bij komt kan je 3 pouletjes maken![]()
Ik zou wel willen maar speel op de ps4.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er idd nog 1tje bij komt kan je 3 pouletjes maken
Dan moet ik tegen AntiHero en DePresident?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
psst kijk naar de tabbladen, volautomagisch
Die zijn allebei echt slecht. Toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zag het trapz en zhano zijn dan dus gewoon al door naar de volgende rondequote:Op vrijdag 4 april 2014 10:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
psst kijk naar de tabbladen, volautomagischhoeven er niet eens om te spelen
tegen frankrijk en ivoorkust niet makkelijk
#FreeTrapz![]()
dat ben ik jij moet tegen omni en rollsquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet ik tegen AntiHero en DePresident?
Die zijn allebei echt slecht. Toch?
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk moeten die dan wel spelen. Plek1 geeft het recht om tegen de nr2 van een andere poule uit te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag het trapz en zhano zijn dan dus gewoon al door naar de volgende rondehoeven er niet eens om te spelen
tegen frankrijk en ivoorkust niet makkelijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net zo slecht. Toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat ben ik jij moet tegen omni en rolls
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haphapquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
ER MOET NOG GELOOT WORDEN!!!!!
En daarvoor wil ik eigenlijk nog 1 extra deelnemer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, het waren dus 3 hele mooie dagen met een soort van werkende webapp. EA, gooi er maar weer een dag maintenance tegenaan. Dan kunnen we daarna misschien weer 3 dagen handelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn team is nog geen 10kquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die even 100k kan sponsoren? Krijg je het na het toernooi wel weer terug![]()
![]()
Jottum. Zeg maar waar ik het neer moet leggen. Welk land heb je? Ik heb misschien nog wel wat spelers ook.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die even 100k kan sponsoren? Krijg je het na het toernooi wel weer terugNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben nog bezig man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen IF Dayro tegen discard op de kop tikken
Wat doen we in de groepfase, 1 of 2 wedstrijden?
Wat gaan we doen in de KO fase, 1 of 2 wedstrijden?
Bij 2 wedstrijden in KO fase uitdoelpunten dubbel of niet?![]()
Hij vraagt er gewoon omquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]Was jij niet 24 geworden vandaag?
![]()
heb miss ook nog wel wat spelers als je een land weet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jottum. Zeg maar waar ik het neer moet leggen. Welk land heb je? Ik heb misschien nog wel wat spelers ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
2 en 2quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:44 schreef OmniRocket het volgende:
Wat doen we in de groepfase, 1 of 2 wedstrijden?
Wat gaan we doen in de KO fase, 1 of 2 wedstrijden?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vraag nergens om, zeg alleen dat je er niks van bakt.quote:
Gelijk met ongelukken smijten is gewoon.
Ik dacht dat jullie allemaal tering dure teams haddenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jottum. Zeg maar waar ik het neer moet leggen. Welk land heb je? Ik heb misschien nog wel wat spelers ook., dus hoeft (bij lange na) geen 100k te zijn
Ik kies Italië trouwens..weet niet of je daar spelers van hebt?Feyenoord Rotterdam![]()
Je hebt geen bewijs dus je kraamt onzinquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om, zeg alleen dat je er niks van bakt.
Gelijk met ongelukken smijten is gewoon.
uit.
Ze hadden geen eens Monster Assault. Je hebt mijn dag al verpest maar dit kan er ook nog wel bij.![]()
Zou ik niet doen. "Uit" is niet echt uitvoetballen in FUT. 3-1 verlies, 2-1 winst: tegenstander gaat door. 1-0 verlies, 2-1 winst: een derde (beslissende) pot, eventueel met pingelsquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk dat ik wel wat heb. Heb een Serie A-team, dus er zijn er een aantal die ik zelf al gebruik...quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie allemaal tering dure teams hadden, dus hoeft (bij lange na) geen 100k te zijn
Ik kies Italië trouwens..weet niet of je daar spelers van hebt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pleur op joh idioot.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt geen bewijs dus je kraamt onzin uit.
Jij bent diegene die onzin uitkraamt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: