Wtf dudequote:Op donderdag 3 april 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Naar boven moest ik ff douchen, kreeg een handdoek waarmee ik me mee af moest drogen (terwijl ik thuis al goed had gedoucht en zelfs wat parfum tussen mn kont had gespoten
flikker op met je kutkloontjequote:Op donderdag 3 april 2014 23:51 schreef Livyatan het volgende:
[..]
LOL. We weten wie het zegt. Aangezien jij ook niet veel bent; soort zoekt soort
en jij staat helemaal onderaanquote:Op donderdag 3 april 2014 23:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Djakka staat wel een trapje boven Deadprez.
is toch niet zijn probleem gewoon neuken jatokquote:Op donderdag 3 april 2014 23:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
Meest ernstige klacht ontbreekt: Je hebt een hoer geneukt die uitgebuit wordt door een pimp.
Niet bepaald Dooddrukker.quote:
Zijn probleem niet. Voor die meid vind ik het wel een probleem.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch niet zijn probleem gewoon neuken jatok
zelfde niveau als roadtrip en ernoquote:
Ja maar alles wat jij doet is andere beschuldigen en betichten van dingen waar je je zelf ook schuldig aan maakt. Dat getuigd ook niet van niveau.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfde niveau als roadtrip en erno
Daar heb je gelijk in, maar het blijft klb hè. En iedereen is wel eens hypocriet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar alles wat jij doet is andere beschuldigen en betichten van dingen waar je je zelf ook schuldig aan maakt. Dat getuigd ook niet van niveau.
Zeer zeker, dat ontken ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het blijft klb hè. En iedereen is wel eens hypocriet.
Je lokt gewoon express racistische grappen uit zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Hahaha nouja na wat lopen eindelijk in de straat mos nog een keer bellen en ze nam op ''schatje, het is huisnummer xx mijn vriend hebt je al zien lopen hij doet de verdere afhandeling financieel''.
Een grote zwarte neger (niet discriminerend bedoeld want zoals jullie weten ben ik zelf indo en ook een beetje bruinig dus )
Leer Nederlands en ga werken lamlulquote:Op donderdag 3 april 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Zoals jullie misschien al weten ben ik 22 jaar en heb een klein lijstje met stoornissen
waardoor ik geen meissie ken krijgen
[...]
Ik heb een wajonkie van rond de 960 per maand,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |