Mwah, een beetje populistisch is het misschien wel, maar ik vind het niet echt te vergelijken met uitspraken als de 'kopvoddentaks' en zijn laatste 'minder, minder minder' praatje. Sowieso is iedere partij natuurlijk tot op een bepaalde hoogte populistisch.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat dat soort gedragingen bijna net zo populistisch - jawel, nu ga ik schelden - als de PVV zijn. Ik draag een trui, want dan vertegenwoordig ik meer het volk. Ik draag expres geen das.
Terwijl dat natuurlijk misselijke gedragingen zijn, gewoon bedoeld om op platvloerse wijze sympathie op te wekken bij de kiezer, net zoals Geertje dat doet met achterlijke uitspraken.
Jij kunt het prima vinden, je goed recht hoor, maar ik moet er nooit zoveel van hebben. Ik zie liever iemand inhoudelijks iets zeggen, zonder die achterlijke aanstellerij er om heen.
Onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, een beetje populistisch is het misschien wel, maar ik vind het niet echt te vergelijken met uitspraken als de 'kopvoddentaks' en zijn laatste 'minder, minder minder' praatje. Sowieso is iedere partij natuurlijk tot op een bepaalde hoogte populistisch.
Wat?quote:
Dat dat jouw onderbuikgevoelens zijn.quote:
Oh, oké.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat dat jouw onderbuikgevoelens zijn.
Die vergelijking gaat ook niet helemaal op natuurlijk, maar ik erger mij daar weleens aan. Ik vond de PvdA (de VVD vertoont overigens precies dezelfde koers, die zijn nog populistischer) helemaal geen onbehoorlijke partij.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, een beetje populistisch is het misschien wel, maar ik vind het niet echt te vergelijken met uitspraken als de 'kopvoddentaks' en zijn laatste 'minder, minder minder' praatje. Sowieso is iedere partij natuurlijk tot op een bepaalde hoogte populistisch.
Populisme is ook juist een goed iets in een democratie naar mijn meningquote:Op donderdag 3 april 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, het is een beetje een goedkope manier om zieltjes te winnen, dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat ook niet helemaal op natuurlijk, maar ik erger mij daar weleens aan. Ik vond de PvdA (de VVD vertoont overigens precies dezelfde koers, die zijn nog populistischer) helemaal geen onbehoorlijke partij.
Dan vind ik het jammer dat het op zo'n manier moet. Verder niet relevant, maar dat zie ik dan in krant en dan erger ik mij er weer aan.
Nee, schijt aan het volk.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Populisme is ook juist een goed iets in een democratie naar mijn mening
Goed, aan de andere kant, als de PVV het doet, kan de rest niet achterblijven natuurlijk. Je moet extra populistisch zijn om stemmen te winnen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, het is een beetje een goedkope manier om zieltjes te winnen, dat ben ik wel met je eens.
Godver, mijn koffiequote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Toet toet boing boing Spekki en Kokki
[ afbeelding ]
SS swag to'k g?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:52 schreef the-eye het volgende:
Als ik in de tweede kamer zou zitten, zou ik elke dag in legerkleding verschijnen. De ene dag een camouflage pak de andere dag een blits uniform. Gewoon om de kiezers te laten zien dat ik voor ze aan het knokken ben.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:52 schreef the-eye het volgende:
Als ik in de tweede kamer zou zitten, zou ik elke dag in legerkleding verschijnen. De ene dag een camouflage pak de andere dag een blits uniform. Gewoon om de kiezers te laten zien dat ik voor ze aan het knokken ben.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:52 schreef the-eye het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |