Geen idee, ligt eraan hoe laat "ze" me laat slapenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag!!
Hoe laat ben je er zaterdag?
Werkgevers denken alleen "Wij hebben zoveel budget, wij kunnen zoveel mensen aan het werk houden"quote:Op donderdag 3 april 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is wat ik denk, en dat baseer ik op hoe werkgevers denken over mensen met iets medisch.
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ligt eraan hoe laat "ze" me laat slapen
En of ik dan wel zin heb iets te ondernemen..
Whut, ben jij aan het hosselen?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ligt eraan hoe laat "ze" me laat slapen
En of ik dan wel zin heb iets te ondernemen..
Euhm.. Kort antwoord: Ja. Maar het ligt ietwat gecompliceerd..quote:
Oh, leuk wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Kort antwoord: Ja. Maar het ligt ietwat gecompliceerd..
Ietwat?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werkgevers denken alleen "Wij hebben zoveel budget, wij kunnen zoveel mensen aan het werk houden"
Van suikerziekte hebben werkgevers geen last. En "iemand mocht jou niet" kun je alleen zeggen als je er zelf bij was. Daarbij hadden ze dan nooit die belofte gedaan.
Het feit dat ze iemand na 3 keer verlengen geen vast contract durven te geven, geeft al aan dat het onzekere tijden zijn voor zo'n bedrijf. Ergens ook wel logisch, het is een touringcar bedrijf.
Alsin, daar woont ze altijd al? En daar blijft ze ook wonen?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang antwoord: Ze zit 9000km verder naar het westen
Yup.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsin, daar woont ze altijd al? En daar blijft ze ook wonen?
Is dat een hint? Hierbij een tip: niet bellen voordat je een foto hebt gezien!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Allang gezienquote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat een hint? Hierbij een tip: niet bellen voordat je een foto hebt gezien!
Dat idee is ook al voorbij gekomen.. Maar dat is nogal een duur en lastig geintje ben ik bang :/quote:
Nope.quote:
Toch iets gemist dus. Sorry huppel. Ging het goed?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zit je nu Huppel haar ovenschotelavonturen te disseminatie?
Ik weet nu eindelijk hoe ook_gek zich voelt.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Toch iets gemist dus. Sorry huppel. Ging het goed?
Iddquote:Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
Blijft toch altijd lachen dat de mensen die beweren dat ze nooit snel met iemand zouden gaan samenwonen, binnen een paar maanden samenwonen.!
Zijn zeker ook mensen die van de ene relatie naar de andere relatie gaan?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
Blijft toch altijd lachen dat de mensen die beweren dat ze nooit snel met iemand zouden gaan samenwonen, binnen een paar maanden samenwonen.!
Echt he, dat soort mensen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
Haha, hoe snel woonde jij met twi samen dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he, dat soort mensen.Ohwaitwhut.
Niet zo snel volgens mij hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, hoe snel woonde jij met twi samen dan?
Na een half jaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, hoe snel woonde jij met twi samen dan?
Ergens kan ik het wel snappen, hoor. Als je steeds een eind moet reizen om elkaar te zien, word je dat ook wel zat lijkt me.quote:
Het ging vooral erg snel ineens. Mijn moeder had zich ingeschreven voor een huurwoning, wachtlijst was normaal 1 a 2 jaar. Maar een maand later kreeg ze al een telefoontje dat ze een huis mochten bekijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ergens kan ik het wel snappen, hoor. Als je steeds een eind moet reizen om elkaar te zien, word je dat ook wel zat lijkt me.
Ik vind het wel snel hoor.quote:
Aan de andere kant van de stad vond ik indertijd al te ver. En het duurde bij mij een jaar voordat ik ging samenwonen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ergens kan ik het wel snappen, hoor. Als je steeds een eind moet reizen om elkaar te zien, word je dat ook wel zat lijkt me.
Ik sluit het niet eens uit.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Myraela het volgende:
Ben benieuwd wie er over een jaar van dit topic allemaal gesetteld zijn. Ik denk Faxie en Yats.
Whehehehehe.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Myraela het volgende:
Ben benieuwd wie er over een jaar van dit topic allemaal gesetteld zijn. Ik denk Faxie en Yats.
Rrrrrrrrrriiiiiightquote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk op jou inzetten fas, is dat verstandig?quote:
Nee, haha. Reageer eens op m'n dm.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk op jou inzetten fas, is dat verstandig?
Ja, ik ben even de facebooklinks van de bewuste dames aan het zoeken...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, haha. Reageer eens op m'n dm.
En wat ga we daarop inzetten?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |