Phillipe? Is dat die franse kutgast?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder hoe Phlippe met zoiets wegkwam.
Die ADHD wat getinte gozer die ook account op Fok! heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:29 schreef foknietja het volgende:
[..]
Phillipe? Is dat die franse kutgast?
Ik weet niet wie je bedoelt, maar zwart piekhaar is not donequote:Op vrijdag 4 april 2014 23:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die ADHD wat getinte gozer die ook account op Fok! heeft.
Zwarte piekhaar.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:32 schreef foknietja het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt, maar zwart piekhaar is not done
Ik neem hem uiterst serieus.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:25 schreef foknietja het volgende:
En dan die dikke, gatver, met zn 3 kinnen, dat ie nog mag eten op tv, te smerig sorry. Dat uberhaupt iemand hem serieus neemt.
Ja dat hij van eten houd is wel te zien ja hahaquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem hem uiterst serieus.
Julius Jaspers heeft meer verstand van koken en eten in z'n pink dan jij in je hele lijf.
Heeft ook eigen restaurant en is befaamd foodcriticus.
Hee golfer ff serieus, vond je het terecht dat Philip met die prestatie bleef staan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem hem uiterst serieus.
Julius Jaspers heeft meer verstand van koken en eten in z'n pink dan jij in je hele lijf.
Heeft ook eigen restaurant en is befaamd foodcriticus.
Nee. En dat had ik al geschreven.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:52 schreef sig000 het volgende:
Hee golfer ff serieus, vond je het terecht dat Philip met die prestatie bleef staan?
Han Pekel heeft er wel verstand van, maar het is een grotere speklap dan de doorsnee uitbater van een friettent. En hij blijft maar vreten... kunstsmurf en die andere moeten snel zijn voor wat kruimels.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:25 schreef foknietja het volgende:
En dan die dikke, gatver, met zn 3 kinnen, dat ie nog mag eten op tv, te smerig sorry. Dat uberhaupt iemand hem serieus neemt.
Quinoa is al maaaaanden uitverkocht. Is een hele rage en de meeste quinoa wordt naar de USA gestuurd om verkocht te worden. Hier is het nog maar sporadisch te vinden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:10 schreef SigmundFreud het volgende:
Vandaag gecheckt in Albert Heijn: volle schappen rijst, de schappen met quinoa helemaal leeg.
Donderdag zei ik meteen: dit keer moet een vrouw weg voor de balans. Zo werkt dat.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Als je je in de supermarkt even los weet te rukken van het Lassie-schap, dan vind je bij de natuurproducten even verderop, nog genoeg quinoa. Nog Fair Trade ook.
nee, niet die.quote:Op zondag 6 april 2014 14:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Nee ook meestal uitverkocht.
Dat was de eigenwijze Bojana weer.quote:Op maandag 7 april 2014 21:10 schreef tim2308 het volgende:
Mevrouw krijgt kritiek van een twee sterrenchef en doet het af als 'kwestie van smaak'
Het is bij hem echt een enorme chaos in z'n hoofd en dat zie je terug in zijn koken. Hij weet soms vlak voor het eind van de tijd nog niet eens wat hij precies gaat doenquote:Op maandag 7 april 2014 21:39 schreef golfer het volgende:
Flipje moet nu echt eens gaan nadenken en koken want anders is ie morgen vertrokken.
Wat een rampenplan was het vandaag weer bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |