abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 18:38:08 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138478018

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138478081
Kampioenschap in zicht was een betere TT
pi_138478172
De Vitesse TT klopt niet. :)
pi_138478195
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:44 schreef Vasion het volgende:
Vitesse heeft het zwaarste programma voor zover ik weet en gaan komend weekend al punten verspelen tegen Ajax dus die zijn al (zo goed als) afgeschreven. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138478210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:44 schreef Vasion het volgende:
Vitesse? Oh die club waar iedereen over een paar jaartjes al niet eens meer van kan herinneren dat het uberhaubt ooit bestaan heeft.
pi_138478218
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vitesse heeft het zwaarste programma voor zover ik weet en gaan komend weekend al punten verspelen tegen Ajax dus die zijn al (zo goed als) afgeschreven. :P
Vitess wint stiekem dit weekend en wij krijgen weer kampioenskriebels
pi_138478230
New Chelsea bedoel ik
pi_138478454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:46 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Vitess wint stiekem dit weekend en wij krijgen weer kampioenskriebels
Rot even op met dat kampioenschapsgeneuzel :')

Al kan het gek genoeg dit weekend al bijna beslist zijn voor plek 2.

quote:
Vitesse v Ajax
Feyenoord v RKC Waalwijk
NAC Breda v FC Twente
SC Heerenveen v PSV
De eredivisie kennende zou het niet eens gek zijn als alle concurrenten weer punten laten liggen, en wij winnen.

Maargoed, eerst maar winnen van RKC. Die hebben bij de joden en Twente ook een punt gepakt, en nipt verloren bij PSV.
pi_138478527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Rot even op met dat kampioenschapsgeneuzel :')

Al kan het gek genoeg dit weekend al bijna beslist zijn voor plek 2.

[..]

De eredivisie kennende zou het niet eens gek zijn als alle concurrenten weer punten laten liggen, en wij winnen.

Maargoed, eerst maar winnen van RKC. Die hebben bij de joden en Twente ook een punt gepakt, en nipt verloren bij PSV.
Laat een man dromen potdomme
pi_138478579
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:57 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Laat een man dromen potdomme
Nee, want dan komt de klap alleen maar harder aan.

Al ben je wel een onverbeterlijke optimist als je nu nog durft te dromen. :P

Maar dan zou Ajax nog 3 keer moeten verliezen de komende 4 wedstrijden. Dat is evenveel als ze tot nu toe in 30 wedstrijden hebben verloren. Bovendien zijn ze al 18 wedstrijden ongeslagen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138478765
Ik droom iets realistischer. Wij winnen en Twente/psv verliezen. Dan kan je psv en AZ dus verliezen en alsnog 2e worden _O_
pi_138478771
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, want dan komt de klap alleen maar harder aan.

Al ben je wel een onverbeterlijke optimist als je nu nog durft te dromen. :P

Maar dan zou Ajax nog 3 keer moeten verliezen de komende 4 wedstrijden. Dat is evenveel als ze tot nu toe in 30 wedstrijden hebben verloren. Bovendien zijn ze al 18 wedstrijden ongeslagen.
en toch heb ik hoop en laat die klap dan maar hard aankomen dan droom ik toch wel weer van een cl finale of trouwens europa cup 2 is ook prima :D
pi_138478796
Hoewel bij Cambuur-thuis Manu wel een hattrick zal maken ofzo :')
pi_138478834
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel bij Cambuur-thuis Manu wel een hattrick zal maken ofzo :')
Nee dat gebeurt pas als hij niet meer bij ons onder contract staat
pi_138478900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:05 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Nee dat gebeurt pas als hij niet meer bij ons onder contract staat
Mijn voorspelling over ene G. Fernández kwam helaas ook uit tijdens Zwolle-uit ;(
pi_138478991
R_Meertens twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:49:33 Hevig geschreeuw op 3e verieping flat #spijkenisse BIj onderzoek betrof het een emotionele feijenoordsupporter #fr12 reageer retweet
Hehe :D
Feyenoord Rotterdam
pi_138479010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
R_Meertens twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:49:33 Hevig geschreeuw op 3e verieping flat #spijkenisse BIj onderzoek betrof het een emotionele feijenoordsupporter #fr12 reageer retweet
Haha :D
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138479270
quote:
_O-
pi_138479449
quote:
_O- _O-

Moet zeggen dat ik en m'n pa ook zo zijn. Onze buurman was zo iemand die niks volgde en dan om 19:00 Studio Sport keek. Alleen vanwege ons geschreeuw wist hij de uitslag van Feyenoord altijd al _O- en omdat hij ook Feyenoorder is vond hij dat niet leuk. Nu heeft ie FoxSports genomen :D

Heeft ie trouwens nog geluk gehad dat dat alleen bij uitwedstrijden was, want thuis zitten we uiteraard in De Kuip :7
  donderdag 3 april 2014 @ 19:22:43 #20
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138479514
quote:
Hehe

Moet zeggen dat ik ook wel zo schreeuw, al heb ik (blijkbaar) geen buren die dat storend genoeg vinden om een agent op te trommelen.
pi_138479584
Gelukkig is mijn buurman ook voor Feyenoord en zitten we beiden (hij altijd, ik alleen bij uitwedstrijden) voor Fox sports. Het gejuich en gekanker loopt hier dus altijd redelijk synchroon. :D
pi_138479645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig is mijn buurman ook voor Feyenoord en zitten we beiden (hij altijd, ik alleen bij uitwedstrijden) voor Fox sports. Het gejuich en gekanker loopt hier dus altijd redelijk synchroon. :D
Ik zit dus bij de boven buren tegenwoordig met een uitwedstrijd omdat dat ook een groot Feyenoord supporter is. Zo kan het ook, dat had ik een jaar of 2 geleden nooit zo voorgesteld. :D
pi_138479820
Hopen maar dat Vilhena voorlopig nog niet naar Spurs of zo gaat ff dipje gehad maar de laatste tijd speelt hij weer als een baas.
blablablabla
pi_138479838
Ik zit hier vaak te schelden als een tokkie tijdens de wedstrijd. Kan me nog herinneren dat ik een keer zat te kijken naar een wedstrijd tegen de neuzen waarin Suárez verschrikkelijk irritant was, en ik opstond en keihard naar de tv schreeuwde "VUILE VIEZE KANKERKUTURUGUAYAAN, STERF!!!!", mijn toenmalige vriendin kwam toen de woonkamer binnenlopen met een hele grote ogen en keek me aan alsof ik gek was geworden, zei niets en liep weer weg. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138479915
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:31 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit hier vaak te schelden als een tokkie tijdens de wedstrijd. Kan me nog herinneren dat ik een keer zat te kijken naar een wedstrijd tegen de neuzen waarin Suárez verschrikkelijk irritant was, en ik opstond en keihard naar de tv schreeuwde "VUILE VIEZE KANKERKUTURUGUAYAAN, STERF!!!!", mijn toenmalige vriendin kwam toen de woonkamer binnenlopen met een hele grote ogen en keek me aan alsof ik gek was geworden, zei niets en liep weer weg. _O-
:D

Ook een keer in De Kuip, draaide na een wedstrijd een jochie dat voor ons zat zich om en zegt tegen m'n pa: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerd! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')