SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Vitesse heeft het zwaarste programma voor zover ik weet en gaan komend weekend al punten verspelen tegen Ajax dus die zijn al (zo goed als) afgeschreven.quote:
Vitesse? Oh die club waar iedereen over een paar jaartjes al niet eens meer van kan herinneren dat het uberhaubt ooit bestaan heeft.quote:
Vitess wint stiekem dit weekend en wij krijgen weer kampioenskriebelsquote:Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vitesse heeft het zwaarste programma voor zover ik weet en gaan komend weekend al punten verspelen tegen Ajax dus die zijn al (zo goed als) afgeschreven.
Rot even op met dat kampioenschapsgeneuzelquote:Op donderdag 3 april 2014 18:46 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Vitess wint stiekem dit weekend en wij krijgen weer kampioenskriebels
De eredivisie kennende zou het niet eens gek zijn als alle concurrenten weer punten laten liggen, en wij winnen.quote:Vitesse v Ajax
Feyenoord v RKC Waalwijk
NAC Breda v FC Twente
SC Heerenveen v PSV
Laat een man dromen potdommequote:Op donderdag 3 april 2014 18:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rot even op met dat kampioenschapsgeneuzel
Al kan het gek genoeg dit weekend al bijna beslist zijn voor plek 2.
[..]
De eredivisie kennende zou het niet eens gek zijn als alle concurrenten weer punten laten liggen, en wij winnen.
Maargoed, eerst maar winnen van RKC. Die hebben bij de joden en Twente ook een punt gepakt, en nipt verloren bij PSV.
Nee, want dan komt de klap alleen maar harder aan.quote:
en toch heb ik hoop en laat die klap dan maar hard aankomen dan droom ik toch wel weer van een cl finale of trouwens europa cup 2 is ook primaquote:Op donderdag 3 april 2014 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, want dan komt de klap alleen maar harder aan.
Al ben je wel een onverbeterlijke optimist als je nu nog durft te dromen.
Maar dan zou Ajax nog 3 keer moeten verliezen de komende 4 wedstrijden. Dat is evenveel als ze tot nu toe in 30 wedstrijden hebben verloren. Bovendien zijn ze al 18 wedstrijden ongeslagen.
Nee dat gebeurt pas als hij niet meer bij ons onder contract staatquote:Op donderdag 3 april 2014 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel bij Cambuur-thuis Manu wel een hattrick zal maken ofzo
Mijn voorspelling over ene G. Fernández kwam helaas ook uit tijdens Zwolle-uitquote:Op donderdag 3 april 2014 19:05 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt pas als hij niet meer bij ons onder contract staat
Hehetwitter:R_Meertens twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:49:33Hevig geschreeuw op 3e verieping flat #spijkenisse BIj onderzoek betrof het een emotionele feijenoordsupporter #fr12 reageer retweet
Hahaquote:Op donderdag 3 april 2014 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hehetwitter:R_Meertens twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:49:33Hevig geschreeuw op 3e verieping flat #spijkenisse BIj onderzoek betrof het een emotionele feijenoordsupporter #fr12 reageer retweet
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hehequote:Op donderdag 3 april 2014 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zit dus bij de boven buren tegenwoordig met een uitwedstrijd omdat dat ook een groot Feyenoord supporter is. Zo kan het ook, dat had ik een jaar of 2 geleden nooit zo voorgesteld.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig is mijn buurman ook voor Feyenoord en zitten we beiden (hij altijd, ik alleen bij uitwedstrijden) voor Fox sports. Het gejuich en gekanker loopt hier dus altijd redelijk synchroon.
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:31 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit hier vaak te schelden als een tokkie tijdens de wedstrijd. Kan me nog herinneren dat ik een keer zat te kijken naar een wedstrijd tegen de neuzen waarin Suárez verschrikkelijk irritant was, en ik opstond en keihard naar de tv schreeuwde "VUILE VIEZE KANKERKUTURUGUAYAAN, STERF!!!!", mijn toenmalige vriendin kwam toen de woonkamer binnenlopen met een hele grote ogen en keek me aan alsof ik gek was geworden, zei niets en liep weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |