Schrijf ik ook opquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sherlock al gezien? Bron/Broen (The Bridge)? Nip/Tuck? Wel heel anders, maar goede series imo en staan volgens mij allemaal op Netlfix.
als je BB al traag vindt, dan zou ik Mad Men niet aanradenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mad Men?
En afhaken in Breaking Bad, de schaamteloosheid!!!
Ik ben nu net alweer aan seizoen drie begonnen, fantastische serie inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 11:38 schreef Urquhart het volgende:
Breaking Bad wordt inderdaad met het seizoen beter. Ik vlieg er momenteel met een sneltreinvaart doorheen. Maar ik ken idd ook een aantal mensen in mijn omgeving die er niet doorheen kunnen komen.
Dan komen er nog veel mooie afleveringen voor jou aan!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben nu net alweer aan seizoen drie begonnen, fantastische serie inderdaad
vind je? Vind het een heerlijke serie, eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Maar ik hou dan ook van bijna alles dat Robert Rodriguez gemaakt heeftquote:Op donderdag 10 april 2014 14:45 schreef Vlindur het volgende:
From Dusk Till Dawn is pretty waardeloos
De eerste aflevering vond ik niet zo boeiend nee. Zit nu in twee, maar het kan me nog niet zo vasthouden..quote:Op donderdag 10 april 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind je? Vind het een heerlijke serie, eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Maar ik hou dan ook van bijna alles dat Robert Rodriguez gemaakt heeft
ow ik ook hoor, zelfs alle Spy kids films.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind je? Vind het een heerlijke serie, eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Maar ik hou dan ook van bijna alles dat Robert Rodriguez gemaakt heeft
Ik moet heel eerlijk bekennen dat, tegen alle verwachtingen in, mij de eerste twee afleveringen niet tegen vielen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:45 schreef Vlindur het volgende:
From Dusk Till Dawn is pretty waardeloos
ik vind de sfeer ook erg goed. heb alle 5 de afleveringen gezien, en smaakt naar meer.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Revolution goed?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Revolution is ook wel een toffe serie op Netflix,niet heel bekend volgens mij.
Ben zelf begonnen aan American Horror Story, tot nu toe best een intrigerende serie.
american horror story is ruk. Niet spannend, nietsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Revolution goed?Het is van de foutheid geweldig
![]()
![]()
MilesTom
![]()
En American Horror story durf ik niet te kijken![]()
Tuurlijk, het is een echte B serie, maar vind sowieso het concept wel geniaal, en opzich nog best goed uitgewerkt. Bovendien is die chick wel nicequote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Revolution goed?Het is van de foutheid geweldig
![]()
![]()
MilesTom
![]()
En American Horror story durf ik niet te kijken![]()
Hoever ben je? Ik volg America (downloaden, niet via netflix) en het wordt echt alleen maar triesterquote:Op donderdag 10 april 2014 19:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een echte B serie, maar vind sowieso het concept wel geniaal, en opzich nog best goed uitgewerkt. Bovendien is die chick wel nice
OOOOOOOH DAT MAG HELEMAAL NIET MEER!!!!!EINZ11einztweiquote:Op donderdag 10 april 2014 20:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoever ben je? Ik volg America (downloaden, niet via netflix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |