Mijn neefje en nichtje wilden elke keer Dombo kijken, die is er ook afgehaald laatst.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:38 schreef warp995 het volgende:
Die film reservoir dogs stond er eerst wel op en nu niet meer?
Mediahint werkt nog prima. Start de trial, delete dan direct je account en de plugin staat weer een paar dagen aan. Kan je eindeloos herhalen met hetzelfde mailadres.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:21 schreef Wootism het volgende:
Nou die Media-Hint plugin voor Chrome kan ook wel uit de OP worden gehaald... ze hebben dat ding omgezet naar een korte trial waarna je moet gaan betalen.
Gebruik nu de plugin van ZenMate, werkt sneller en ziet er nog beter uit ook nog
Hola, heb je dat gedoe niet telkensquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mediahint werkt nog prima. Start de trial, delete dan direct je account en de plugin staat weer een paar dagen aan. Kan je eindeloos herhalen met hetzelfde mailadres.
Haha slim. Ik heb nog 7 emailadressen die ik kan gebruiken voordat ik een andere optie zoek haha, dan ga ik bovenstaande wel proberen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mediahint werkt nog prima. Start de trial, delete dan direct je account en de plugin staat weer een paar dagen aan. Kan je eindeloos herhalen met hetzelfde mailadres.
Seizoen zes staat op Netflix USA. Het eerste deel van seizoen zeven, het allerlaatste seizoen, is net een paar weken geleden gestart.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Well shit, Mad Men gaat maar t/m seizoen 5 op Netflix, nu ben ik weer genoodzaakt seizoen 6 en 7 van Usenet af te halen.
Met Netflix gaat het herkijken wel echt véél te snel, elke week 1 seizoen ofzo![]()
![]()
Oh huh, ik was in de war, dacht dat seizoen 8 de nieuwste was, maar dacht tot gisteren ook dat ik seizoen 4 keek en dat bleek seizoen 5 te zijn...quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seizoen zes staat op Netflix USA. Het eerste deel van seizoen zeven, het allerlaatste seizoen, is net een paar weken geleden gestart.
Die is er al een tijdje, had hem vorige week al gezienquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 13:08:26Forget about it. Donnie Brasco is #NuOpNetflix http://t.co/ro27GzJl9d http://t.co/ob1KrBkkKF reageer retweet
Haha waarom zou je dan niet even ZenMate installeren zodat je dat gezeik niet de hele tijd hebt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hola denkt na een paar dagen toch dat ik weer in Nederland ben. Heel vervelend. Zenmate kende ik nog niet.quote:
Oh yeah, ga kijken naar mij bitchesquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 13:08:26Forget about it. Donnie Brasco is #NuOpNetflix http://t.co/ro27GzJl9d http://t.co/ob1KrBkkKF reageer retweet
kwam niet eens voorbij afleverig 1. Zo'n trage serie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Well shit, Mad Men gaat maar t/m seizoen 5 op Netflix, nu ben ik weer genoodzaakt seizoen 6 en 7 van Usenet af te halen.
Met Netflix gaat het herkijken wel echt véél te snel, elke week 1 seizoen ofzo![]()
![]()
Dat Hola werkt helemaal nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh huh, ik was in de war, dacht dat seizoen 8 de nieuwste was, maar dacht tot gisteren ook dat ik seizoen 4 keek en dat bleek seizoen 5 te zijn...gaat te snel met Netflix.
Bedankt voor de tip, moet maar eens dat Hola opzoeken nu MediaHint niet meer gratis is.
Edit: Oh, de Hola plugin voor Chrome is al genoeg, ideaal
Heel traag, maar briljant. Je moet er even door, ep1 vond ik ook matig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kwam niet eens voorbij afleverig 1. Zo'n trage serie.
Neem een fles whiskey. Als je rookt. Rook. Zet Mad Men aan. Verstand op 0. Genieten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kwam niet eens voorbij afleverig 1. Zo'n trage serie.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Danks! Ik zal eens kijken hoe dit werkt.
Oke ik weet nu wat mijn volgende serie wordtquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neem een fles whiskey. Als je rookt. Rook. Zet Mad Men aan. Verstand op 0. Genieten.
Alleen al om de tetten van Christina Hendricks
[ afbeelding ]
Nergens last van. Heb je traag internet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat aanstaat speelt hij geen enkele film of serie meer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |