Dat is erg netjes aangezien je die runs binnen no-time kan doen , wij hadden duidelijk minder geluk.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dit weekend iets van 30 runs T2 gedaan samen met een vriend, hadden met zijn 2en ook iets van 30 legendaries. Vrij goede statistiek, denk ik zo.
Doe je rifts op T6 of is dat Mangle?quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat is erg netjes aangezien je die runs binnen no-time kan doen , wij hadden duidelijk minder geluk.
Omdat alles zo uber RNG is , houden we met dat groepje waar ik mee speel de statistieken bij.
Met die Torment 6 runs van vorige week zaten we gemiddeld op ongeveer 1 legendary per 10 minuten (voor een party met 4 man, dus dit was niet p.p.)
De één had uiteraard meer legendaries als de ander , maar al met al vlakte dit redelijk gelijk uit na een paar avonden.
Vanavond weer even wat Rifts doen met hetzelfde groepje , en dan gaan we weer alles timen en tellen.
Gisteren helaas niet alles bij kunnen houden , maar had zelf iig in 3 uur tijd maar 2 legendaries...
Waren Arreat Core runs.quote:Op maandag 7 april 2014 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe je rifts op T6 of is dat Mangle?
quote:
Hahaquote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk generfed nu. Die rifts, op welk niveau waren die?
Wat een ninja edit :p. Maar T2 deden wij ook. Hopelijk heb je vanavond meer geluk.
Ja ik vond ze ook echt dodelijk saai, maar met die droprate en het feit dat je wist dat Blizzard dat toch zo snel mogelijk ging nerfen, kon je het niet laten om toch maar even te grinden.quote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha [ afbeelding ]
Hebben ze idd zwaar generfed, maar ik was daar ook helemaal klaar mee.... was echt geen reet meer aan na een paar avondjes.
T2 kan je lekker snel doorheen rennen , en de xp is ook nog eens prima.
Idd , zal morgen even laten weten hoeveel drops we hebben gehad in hoeveel minuten spelen.
Gewoon even mijn build kopiëren. Dat is de cake walk wiz build zeg maar.quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm, wat is voor mij de beste manier om dan weer verder te gaan ?
Heb trouwens ook een lvl60 DH en WD, maar die gear is nog minder
Haha , idd.quote:Op maandag 7 april 2014 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik vond ze ook echt dodelijk saai, maar met die droprate en het feit dat je wist dat Blizzard dat toch zo snel mogelijk ging nerfen, kon je het niet laten om toch maar even te grinden.
Linkjequote:Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon even mijn build kopiëren. Dat is de cake walk wiz build zeg maar.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RealBizkit-2771/hero/2165232quote:Op maandag 7 april 2014 17:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Linkje?
En welke stats heb je er voor nodig.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:05 schreef Pheno het volgende:
Lol, een amu die alle skills van je follower openzet. FunnyGeen idee hoe ik dat kan linken naar hier.
Hetis geen amy maar een follower item...quote:Op maandag 7 april 2014 18:05 schreef Pheno het volgende:
Lol, een amu die alle skills van je follower openzet. FunnyGeen idee hoe ik dat kan linken naar hier.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb dus nog nooit telpost in mijn build gehad. Als je die vaak nodig hebt, speel je te hoog, en de helft van de keren staat hij op CD en ga je alsnog dood. Daar kan ook een damage skill met CD zitten.
Goed opgemerkt. Ik heb een edit toegevoegd aan mijn post.quote:Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hier nog een wiz build;
http://eu.battle.net/d3/en/profile/S95Sedan-2820/hero/180537
Teleport is inderdaad vrij nutteloos voor hoge torments.
En jij weet of ie het niet om zijn nek hangt?quote:Op maandag 7 april 2014 18:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hetis geen amy maar een follower item...
Misschien stopt hij het wel op een andere plek hahaquote:Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij weet of ie het niet om zijn nek hangt?
New itemtype: cockring.quote:Op maandag 7 april 2014 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien stopt hij het wel op een andere plek haha
Nomsayin
Ben wel verdomd jaloers op die magefist drop van je trouwens.quote:Op maandag 7 april 2014 17:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RealBizkit-2771/hero/2165232
Stats boeien niet zo veel. Gewoon je huidige CM omzetten daarin en het werkt als de tierelier.
Edit:
Goeie, teleport is voor normal bounty runs. Normaal staat daar Archon met Improved Archon rune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |