abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:40:13 #91
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139247811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:29 schreef eight het volgende:

[..]

Wat was zijn reactie nadat je hem de mail hebt laten zien?

Ik heb een screenshot van de mail gestuurd, ik wacht nog op antwoord. Denk dat ze eerst ff gaan lunchen ofzo. En weekend vieren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers.
Ben ik ook, geloof me. Maar goed, ik heb niet veel opties...

quote:
Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja :')
Klopt. Maar uiteindelijk zijn zij nu wel over de brug gekomen en hebben hun ongelijk toegegeven en excuses aangeboden, dat moet ik Vodafone nog zien doen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139263852
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:52 schreef Turbomuis het volgende:
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.

Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
Natuurlijk kunnen ze zo'n blokkeringsprocedure wel stopzetten. Ze WILLEN alleen niet. En je hoeft niet te betalen als je niet hoeft te betalen. Zo simpel is het. Ze kunnen een creditnota immers ook op de balans verrekenen met het nog openstaande bedrag. Dat is administratief écht niet zo moeilijk.

Dit is duidelijk machtsmisbruik, er wordt onterecht betalingsdwang opgelegd.
pi_139263928
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
Ik zou ze lekker laten stikken, en na het ondanks protesten toch onterecht blokkeren per direct mijn abonnement volledig laten ontbinden wegens wanprestatie. Hoef je ze geen cent meer te betalen.

Ik zou wel alvast aan Vodafone meedelen dat wanneer de diensten onterecht geblokkeerd worden jij dat ziet als ontbinding van het contract van hun zijde, omdat je Vodafone immers voldoende hebt gewezen op de gebreken aan hun zijde.
  maandag 28 april 2014 @ 14:57:44 #94
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139341515
Zaterdagavond tegen 9 uur (vaaaage tijd, hebben die niks beters te doen op kiningsdag?) kreeg ik het volgende berichtje:

quote:
Hey Turbomuis, ik heb de kosten gecrediteerd ivm het screenshot dat je stuurde. De kosten zijn nu weggestreept. Je ontvangt hier nog een creditnota over. Groetjes Arina
Dus. Het is klaar, geregeld en niks meer aan de hand.
Ben ik heel blij mee hoor, dat sowieso.

Maar ergens voelt het als een anticlimax ofzo. Kweenie. Maar ik ga nog wel kijken of ik niet onder m'n contract uit kan komen :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')