Wie zegt dat er revolutionaire voorstellen nodig zijn dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet bepaald een revolutionair voorstel. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet. Sterker, het doet denken aan het verfoeide thee drinken van de PvdA.
Elfje, elfje, elfje. Na al die jaren nog steeds niks veranderd.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie zegt dat er revolutionaire voorstellen nodig zijn dan?
We moeten gewoon iets gaan doen dat écht werkt. Dat kan prima een beproefd recept zijn; hoeft niet, maar kan best. En zolang de PvdA realistische politici als Ahmed Marcouch herbergt, houd ik hoop dat de PvdA wezenlijk aan die oplossing kan bijdragen.
Er zal in elk geval een andere wind moeten waaien dan theedrinken, pappen en nathouden, niks doen, de boel relativeren, doodzwijgen of zelfs glashard ontkennen. En er zal ook een andere wind moeten waaien dan de wind die Geert Wilders laat waaien, zeg ik erbij. Want wat die man uitkraamt is totaal niet constructief, is generaliserend en riekt naar loepzuivere discriminatie. Het gaat hem niet meer om het aanpakken van problemen, maar simpelweg om minder Marokkanen.
Beide genoemde winden wijs ik af.
Dit is natuurlijk wel een stuk dat de essentie van het artikel is. Allereerst is er 'consent' nodig, dus instemming van de desbetreffende persoon. Daarnaast spreekt men erover dat kinderen jonger dan 18, die nog geen Italiaanse nationaliteit kunnen verkrijgen tot ze 18 zijn, ook zijn uitgesloten van de regel. Dit wijst er impliciet op dat de hele regel überhaupt niet van toepassing is op Marokkanen met de Italiaanse nationaliteit.quote:No prisoner will be sent back to Morocco without giving their consent, a justice ministry spokesman told The Local.
Nor will the agreement affect second-generation immigrants, born in Italy to Moroccan parents who cannot gain Italian citizenship until they are 18.
“This is exclusively for Moroccan citizens that have the possibility to reintegrate,” the spokesman said, explaining that this would not be possible for someone whose family life and friendships were all in Italy.
Dat is je op glad ijs begeven, maar feit is dat ze zowel in Nederlands, Belgie, Spanje, Frankrijk en Italie disproportioneel veel problemen geven. Dus in de genen, ach ja misschien effect van eeuwenlang inteelt, een soort pitbullsyndroom, verkeerd gefokt?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, het zit die mensen in genen. Of niet, Elf?
Als dit Jelle niet is.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:45 schreef LeoAfricanus het volgende:
Toen je zei Italië en Marokkaan was mijn eerste gedachte de Italiaanse Mocro Mehdi Benatia. Een beest van een voetballer die het dit jaar bij AS Roma goed doet. Jammer van zijn schaarse salaris van 1 miljoen euro per jaar. Hij is in de huidige vorm wel toe aan de top waar hij kan groeien naar 3 miljoen euro op jaarbasis.
[ afbeelding ]
Damn. Ik had niet verwacht dat men mij puur op taal en schrift dermate snel zou herkennen. Het was niet de bedoeling maar het is geschied. Ben nu mijn maaltijdsalade naar binnen aan het werken. Klokslag 20.00 uur een uurtje boksen.quote:
Weinig anderen die plotseling een heel verhaal over Marokko of een Marokkaans persoon gaan vertellen.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:10 schreef LeoAfricanus het volgende:
[..]
Damn. Ik had niet verwacht dat men mij puur op taal en schrift dermate snel zou herkennen. Het was niet de bedoeling maar het is geschied. Ben nu mijn maaltijdsalade naar binnen aan het werken. Klokslag 20.00 uur een uurtje boksen.
Is mij ook eens gebeurd, en nog wel door Heatwavequote:Op donderdag 3 april 2014 18:10 schreef LeoAfricanus het volgende:
[..]
Damn. Ik had niet verwacht dat men mij puur op taal en schrift dermate snel zou herkennen. Het was niet de bedoeling maar het is geschied. Ben nu mijn maaltijdsalade naar binnen aan het werken. Klokslag 20.00 uur een uurtje boksen.
Juridisch wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:13 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Zo totaal verschillend is dat nou ook weer niet hoor.
Of zich ook maar geroepen voelt zich 2 seconden te verdiepen in waar men over praat. Pijnlijk gewoon.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:44 schreef Re het volgende:
en er is ook niemand die de daadwerkelijke tekst leest blijkbaar
Is het zo dramatisch wat die post dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef LeoAfricanus het volgende:
[..]
Elfje, elfje, elfje. Na al die jaren nog steeds niks veranderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |