Analoog picture-in-picture, gaat niet hier. Maar vind t niet erg.quote:
Beter dan dat Belgische pubertje.quote:
Het is een wedstrijd op de openbare weg, dus mensen staan, waar dan ook, er op eigen risico. De renners gaan niet 25Km/u maar tegen de 50Km/u dus een foutje is snel gemaakt vooral in een grote groep.quote:Op maandag 7 april 2014 08:21 schreef tong80 het volgende:
Een inschattingsfout van Van Summeren lag aan de basis van het ongeval. Dat verklaarde de renner gisteren zelf. Hij had te laat de vluchtheuvel opgemerkt waarop de vrouw, de 65-jarige Marie-Claire Moreels, de Ronde volgde.
Ja, was een grapje van mij.quote:Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef StephanL het volgende:
Ze heet José Been
Ik zoeken op José Hoebee, kom je uit op de zangeres van Luv
Ik dacht dat Bauke 'er klaar voor' was?quote:Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef Max23 het volgende:
Mollema is al gelost uit het peloton dat nog een man of 50/60 is. Gesink, Slagter en Poels zitten er nog wel in.
volgens mij zag ik hem anders net rijden, in dat helicopter shot.quote:Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef Max23 het volgende:
Mollema is al gelost uit het peloton dat nog een man of 50/60 is. Gesink, Slagter en Poels zitten er nog wel in.
Ja, net weer aangeslotenquote:Op maandag 7 april 2014 16:44 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
volgens mij zag ik hem anders net rijden, in dat helicopter shot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |