Zou Ananas ook in een nasi goreng passen of is dat not dun?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij lijkt cashews er bij ook heerlijk, dat zit ook in de verpakking als je Kip Siam bereidt, maar het was nog niet in mij opgekomen dit ook in de nasi te verwerken.
Ananas heb ik in een speelse bui wel ooit er door gedaan, dus dat had je uitstekend gechanneld.
Je mag alles hawaii maken door de toevoeging van ananas heb ik geleerd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou Ananas ook in een nasi goreng passen of is dat not dun?
Afhalen en op een bankje in het park zal het wel worden.quote:
Maar... is het ook lekker?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je mag alles hawaii maken door de toevoeging van ananas heb ik geleerd.
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:02 schreef Paxcon het volgende:
Zou Ananas ook in een nasi goreng passen of is dat not dun?
Tuurlijk. Mits je van ananas houdt. Dat lijkt me wel een vereiste.quote:
Kuchquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Op haar leeftijd kan dat iedere avond zover zijn
Inclusief foto's en receptuur?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Om de winst van Atleti te vieren maak ik vanavond nasi
Koop eens wat houten spatels, kan ook in de slaapkamer van pas komen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
Wat doe je op de zaterdagavond. Juist nasi a la Johannes maken!
[ afbeelding ]
Goede tip. Had ook bier moeten kopen voor die a la kano touchquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Koop eens wat houten spatels, kan ook in de slaapkamer van pas komen.
Ik heb bier maar geen nasi. Ik weet niet wat erger is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede tip. Had ook bier moeten kopen voor die a la kano touch
Mooi man.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
Wat doe je op de zaterdagavond. Juist nasi a la Johannes maken!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |