Klinkt wel goed.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Biefstukje aanbakken met olie, daarna smoren met grasboter. Als 'ie klaar is eruit halen, champignons in de jus opbakken, knoflookboter erbij, eventueel klein beetje meel om het geheel wat steviger te maken![]()
.
Aanbakken in de pan en dan even in de oven.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Chloro wil je deze kneus even vertellen hoe men een biefstuk goed klaarmaakt?
Ja, Mordecai is een Blue Jay.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was eergisteren ofzo aan het Googlen op Mordecai omdat ik die naam ergens las, schijnt die blauwe zo te heten blijkbaar.
Krio stroop om de mond smerenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aanbakken in de pan en dan even in de oven.
Dank je.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aanbakken in de pan en dan even in de oven.
U GOT SCHOOLED SON. #rektquote:
Zal eens stroop op je lul smeren en het eraf likken.quote:
Finna make a nigga switch religionquote:Op donderdag 3 april 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens stroop op je lul smeren en het eraf likken.
Never mind.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Wel appelstroop want dat is lekker met kopkaas.
Moet altijd huilen als mensen biefstuk doorbakken willen hebben.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:47 schreef krioro het volgende:
Ik doe m'n biefstuk overigens niet in de oven, minuutje in de pan en dan nog halfrauw oppeuzelen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:47 schreef krioro het volgende:
Ik doe m'n biefstuk overigens niet in de oven, minuutje in de pan en dan nog halfrauw oppeuzelen.
Ik werd misselijk van mezelf.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Finna make a nigga switch religion.
[..]
Never mind.
Alleen even dicht schroeien op de grill. Driekwartrauwquote:Op donderdag 3 april 2014 00:47 schreef krioro het volgende:
Knuppel dan meteen eigenhandig een bizon neer ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen even dicht schroeien op de grill. Driekwartrauw
En dan klagen dat het te lang duurt. Die mensenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet altijd huilen als mensen biefstuk doorbakken willen hebben.
Ja die. Of zeggen dat-ie taai was.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan klagen dat het te lang duurt. Die mensen
Ik bak ze eigenlijk nooit echt doorbakken. Meer mediumwell en dan meegeven. Als ze terugkomen krijgen ze hem zwartquote:Op donderdag 3 april 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die. Of zeggen dat-ie taai was.
Dat je niet met je zehma high class keukenfratsen moet komen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]What the fuck was nou je punt dan, oelewapper
.
Altijd nog beter dan doorbakken.quote:En zo halfrauw is toch taai as fuck? Overigens, de kogelbiefstuk van C1000 is echt 4x (srs) malser dan die van AH. Dat ik daar na al die jaren pas achter moet komen
.
Idd.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet altijd huilen als mensen biefstuk doorbakken willen hebben.
Zozo chef.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bak ze eigenlijk nooit echt doorbakken. Meer mediumwell en dan meegeven. Als ze terugkomen krijgen ze hem zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |