Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Scheikunde/biologie.quote:
Dat dacht ik al, daarmee is het wat gemakkelijker om realistische projecten te doen.quote:
True that.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarmee is het wat gemakkelijker om realistische projecten te doen.
Al is voor jullie wellicht een klacht dat je niet met explosieven mag spelen.quote:
Anders zou je ook geen echte bèta zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:43 schreef OllieWilliams het volgende:
ik kan het griekse alfabet wel waarderen
'Vroeger' op de middelbare school maakte ik er een sport van om in toetsen de variabelen te vervangen door zo vreemd mogelijke symbolen, met een legenda aan het einde, om de docenten te ergerenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Anders zou je ook geen echte bèta zijn.
Mwa, er ontploft genoegquote:Op donderdag 3 april 2014 00:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Al is voor jullie wellicht een klacht dat je niet met explosieven mag spelen.
Als is wel wel serieus een goede methode om je algebra te trainen.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Vroeger' op de middelbare school maakte ik er een sport van om in toetsen de variabelen te vervangen door zo vreemd mogelijke symbolen, met een legenda aan het einde, om de docenten te ergeren
quote:Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Vroeger' op de middelbare school maakte ik er een sport van om in toetsen de variabelen te vervangen door zo vreemd mogelijke symbolen, met een legenda aan het einde, om de docenten te ergeren
quote:Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was een soort combinatie van nerd en kutpuber die een hekel had aan naar school en docenten en alles wat daarbij hoordequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |