Mijn reactie was dat dat geen probleem zou moeten zijn tot ik je laatste zin las.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Ericstrip het volgende:
Na mijn eindexamen (HAVO), deze zomer, ben ik van plan om een lerarenopleiding Nederlands te gaan volgen. Nu heeft mijn moeder te kennen gegeven dat ze volgend jaar ook graag haar studie wil hervatten. Geweldig natuurlijk, alleen is ze van plan om dezelfde studie te volgen als ik, en nota bene aan dezelfde hogeschool! (In parallelklassen.)
Is er iemand (studenten, docenten, ouders) die ervaring heeft met zo'n situatie? Kan het schadelijke resultaten hebben voor mijn studie? Moet ik dit überhaupt accepteren? Het liefst zou ik mijn moeder vragen om 'haar plasje nog even op te houden', maar een normaal gesprek hierover is helaas niet mogelijk.
Dit. En een beetje moeder weet dat heus zelf ook welquote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef padlarf het volgende:
Voor je studie lijkt het me weinig problemen opleveren. Voor je studententijd lijkt het me dodelijk.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef jatochneetoch het volgende:
Haha heb je een keer een huisfeestje ofzo wordt je moeder geneukt in de gang
Godver daar ging m'n drinkenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef jatochneetoch het volgende:
Mijn studentenleven vond voornamelijk buiten de collegezalen plaats, ik neem aan dat TS zijn moeder niet mee naar de kroeg gaatquote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef padlarf het volgende:
Voor je studie lijkt het me weinig problemen opleveren. Voor je studententijd lijkt het me dodelijk.
De verhalen en roddels zullen ongetwijfeld in de collegezalen worden gedeeld. Ik zou echt een andere stad kiezen om te studeren.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mijn studentenleven vond voornamelijk buiten de collegezalen plaats, ik neem aan dat TS zijn moeder niet mee naar de kroeg gaat
Dat je een keer een hoorcollege skipt en je een boos belletje van je moeder krijgt.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:10 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
De verhalen en roddels zullen ongetwijfeld in de collegezalen worden gedeeld. Ik zou echt een andere stad kiezen om te studeren.
True, ik zou het ook echt alleen doen als je er allebei gewoon volwassen mee om kan gaan, en aangezien het al niet bespreekbaar is vermoed ik dat dat in TS zijn situatie niet het geval isquote:Op woensdag 2 april 2014 23:10 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
De verhalen en roddels zullen ongetwijfeld in de collegezalen worden gedeeld. Ik zou echt een andere stad kiezen om te studeren.
Of ze wil juist het tegenovergestelde bereiken en hoopt dat hij de hint begrijpt en op kamers gaat in een andere stad.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Baran09 het volgende:
Ik zou direct naar een andere stad vertrekken! Volgens mij wil ze je gewoon een klein kindje laten blijven...
Omdat je te brak was van het stappen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je een keer een hoorcollege skipt en je een boos belletje van je moeder krijgt.Heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |