Note, minimaal!quote:
Ech nie! Ik hoorde duidelijk een kloske op de achtergrond. Ik heb toch geen gekse op meine voorheufd stoan!quote:
SCquote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef loekf het volgende:
[..]
ik zie een gele vlek in een boom, Andrea in amoebe toestand ?
Ik ga de Mod-ultieme droom doen.. Hier komen ze van klaar he (naja, sommige... Dit is COS! dus moet COS zijn..) Ik hoop dat ze nu zien hoe belachelijk het is...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
In welk gebied zit jij dan? Donkergrijs?
SC!!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog licht aan het einde van deze COS.![]()
SCquote:
Burner voor Mod.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga de Mod-ultieme droom doen.. Hier komen ze van klaar he (naja, sommige... Dit is COS! dus moet COS zijn..) Ik hoop dat ze nu zien hoe belachelijk het is...
BTW: SC!!
maar je moet geen ban krijgen hoor dan ga ik rellen! en spammen met deze capquote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga de Mod-ultieme droom doen.. Hier komen ze van klaar he (naja, sommige... Dit is COS! dus moet COS zijn..) Ik hoop dat ze nu zien hoe belachelijk het is...
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vrijdag Geer he, en daarna weer aan de zuip? Vorige keer lag helft van de inwoners te seksen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Hebben we tenminste nog ergens rellen. Op de streams verwacht ik ze niet meer
ZEER SC!! heeft niks te zoeken in de COS maar moet in de UTO / Feedbackquote:
Wel beter dan nu tis saaiquote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Vrijdag Geer he, en daarna weer aan de zuip? Vorige keer lag helft van de inwoners te seksen.
Ik als mod mag er een billy tegenover zettenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
maar je moet geen ban krijgen hoor dan ga ik rellen! en spammen met deze cap
[ afbeelding ]
SC!quote:
Ook SC!quote:
OT, jij mag nuquote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef Voxs het volgende:
Rienk: Naar mars duurt vier jaar
Laura: maar het is toch gewoon een raket afvuren en dan boem dan ben je er.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik als mod mag er een billy tegenover zetten
Wat een helder licht hequote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef Voxs het volgende:
Rienk: Naar mars duurt vier jaar
Laura: maar het is toch gewoon een raket afvuren en dan boem dan ben je er.
Je Fadurrr is gek....quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef danilel het volgende:
als je kijkt op YT op kinderen voor kinderen, al die titels kun je bij utopia zetten!
SCquote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef Burner82 het volgende:
vast geen Mod die nu kijkt hier.. Dus het slaat nergens op.. Maar kom op. Doe even normaal..
SC!quote:
Zullen we het doen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef danilel het volgende:
als je kijkt op YT op kinderen voor kinderen, al die titels kun je bij utopia zetten!
Kijk op de websitequote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Baconbus het volgende:
Mars One Project, is dat een programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |