SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Neem je momentjequote:Op woensdag 2 april 2014 22:36 schreef formule het volgende:
Ga nu de tuin in bomen verplaatsen en nog wat schilderen
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef blanket het volgende:
*toet toet boing boing peppie en kokkie* Zo gaat die Laura!!
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb liever een wigwam...
[ afbeelding ]
Met koelkast en al...
Volle extase hierquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met koelkast en al...
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met koelkast en al...
sorry.. heb ik iets gemist.. bonus ???????? dacht dat het geld bijna op wasquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Ransjih het volgende:
lot: ik hoop dat we een dikke bonus krijgen, lekker kleding kopen dan ben ik zo gelukkig
Nee maar Lot denkt nooit in haar eigenbelangquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef danilel het volgende:
lot hoopt dat ze een dikke bonus krijgen..............mens kijk eens omgedraaid in de spiegel, daar zie je je dikke bonus
Een dikke bolus kan ze krijgenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Vompie1 het volgende:
Tuthola hoopt dat ze 'n dikke bonus krijgen!
[ afbeelding ]
Vossius ? Yes, ik wil Vossius wel eens te keer zien geen gaan tegen Vanas en dan Juul die het bord zo de prullenbak inflikkert.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het echt slecht hoe de regie met de klanten om is gegaan... Als Vossius meekomt met Julius, blijft er niks over van vanas en roept iemand
[ afbeelding ]
Da's toch top! Koningsdag komt eraanquote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Aike is echt oranje aan het worden door die wortels![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Da's toch top! Koningsdag komt eraan
geeft ze al licht in het donker ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus toch heh...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
SC!quote:
SC!quote:
In welk gebied zit jij dan? Donkergrijs?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef Burner82 het volgende:
Jullie begeven je op grijs gebied he... Het is geen commentaar op de streams.. Naja, is het wel, maar theoretisch niet, dus de modjes gaan moeilijk doen
Note, minimaal!quote:
Ech nie! Ik hoorde duidelijk een kloske op de achtergrond. Ik heb toch geen gekse op meine voorheufd stoan!quote:
SCquote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef loekf het volgende:
[..]
ik zie een gele vlek in een boom, Andrea in amoebe toestand ?
Ik ga de Mod-ultieme droom doen.. Hier komen ze van klaar he (naja, sommige... Dit is COS! dus moet COS zijn..) Ik hoop dat ze nu zien hoe belachelijk het is...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
In welk gebied zit jij dan? Donkergrijs?
SC!!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog licht aan het einde van deze COS.![]()
SCquote:
Burner voor Mod.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga de Mod-ultieme droom doen.. Hier komen ze van klaar he (naja, sommige... Dit is COS! dus moet COS zijn..) Ik hoop dat ze nu zien hoe belachelijk het is...
BTW: SC!!
maar je moet geen ban krijgen hoor dan ga ik rellen! en spammen met deze capquote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga de Mod-ultieme droom doen.. Hier komen ze van klaar he (naja, sommige... Dit is COS! dus moet COS zijn..) Ik hoop dat ze nu zien hoe belachelijk het is...
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vrijdag Geer he, en daarna weer aan de zuip? Vorige keer lag helft van de inwoners te seksen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Hebben we tenminste nog ergens rellen. Op de streams verwacht ik ze niet meer
ZEER SC!! heeft niks te zoeken in de COS maar moet in de UTO / Feedbackquote:
Wel beter dan nu tis saaiquote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Vrijdag Geer he, en daarna weer aan de zuip? Vorige keer lag helft van de inwoners te seksen.
Ik als mod mag er een billy tegenover zettenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
maar je moet geen ban krijgen hoor dan ga ik rellen! en spammen met deze cap
[ afbeelding ]
SC!quote:
Ook SC!quote:
OT, jij mag nuquote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef Voxs het volgende:
Rienk: Naar mars duurt vier jaar
Laura: maar het is toch gewoon een raket afvuren en dan boem dan ben je er.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik als mod mag er een billy tegenover zetten
Wat een helder licht hequote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef Voxs het volgende:
Rienk: Naar mars duurt vier jaar
Laura: maar het is toch gewoon een raket afvuren en dan boem dan ben je er.
Je Fadurrr is gek....quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef danilel het volgende:
als je kijkt op YT op kinderen voor kinderen, al die titels kun je bij utopia zetten!
SCquote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef Burner82 het volgende:
vast geen Mod die nu kijkt hier.. Dus het slaat nergens op.. Maar kom op. Doe even normaal..
SC!quote:
Zullen we het doen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef danilel het volgende:
als je kijkt op YT op kinderen voor kinderen, al die titels kun je bij utopia zetten!
Kijk op de websitequote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Baconbus het volgende:
Mars One Project, is dat een programma?
Wordt dat dan uitgezonden op SBS ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Baconbus het volgende:
Mars One Project, is dat een programma?
Nee dat vroeg Lauw. Ik kan me niet voorstellen dat ze echt zo dom is als ze nu laat over komen.quote:
Doen we tikkertje met Off topic zijn?quote:
Als we maar streams hebben vind ik het al gauw bestquote:
Wie liet 'm?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zullen we het doen?
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd
Op een onbewoond eiland
ha ha ha je vader
meidengroep
ik wil de baas zijn
Serieus hequote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Ransjih het volgende:
over buitenaards leven
Lot: dinosuarussen of zo?
Tipi tenten op marsquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Als we maar streams hebben vind ik het al gauw best
Seriously.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Ransjih het volgende:
over buitenaards leven
Opletten, nu gaat ie weer complete onzin verkondigenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef Grunge. het volgende:
Dat weet Rienk natuurlijk ook. Hoe buitenlaards leven eruit ziet. Dat ze er überhaupt zijn.
Lot "Groen met een vinger"quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Ransjih het volgende:
over buitenaards leven
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ZEER SC!! heeft niks te zoeken in de COS maar moet in de UTO / Feedback
Moeders wil is wetquote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef danilel het volgende:
[..]
Wie liet 'm?
Bewegen is gezond.
Kriebelkrabbel
En dat kan ook gewoon. Ze hangen aan z'n lippen. Rienk weet alles. Not. Net even nagezocht, de reis naar Mars is tussen de zeven en negen maanden.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Opletten, nu gaat ie weer complete onzin verkondigen
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Ransjih het volgende:
over buitenaards leven
Denk dat Brian Cox een fittie krijgt dan...ik ben voorquote:
Dat doet hij nu al.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Opletten, nu gaat ie weer complete onzin verkondigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit echt met verbijstering te luisterenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Baconbus het volgende:
Lauw is echt te dom om te poepen. Bij dit soort gesprekken haak ik af.
Ik verbaas me keer op keer weer en ik verbaas me er keer op keer over dat ik me weer verbaasquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Grunge. het volgende:
OOH wat zijn die lui dom. En niet algemeen ontwikkeld
.
quote:
Ja echt simpel kind... .. Gelukkig zit Lot er niet bij...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Baconbus het volgende:
Lauw is echt te dom om te poepen. Bij dit soort gesprekken haak ik af.
Rienk weet dat iig niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Grunge. het volgende:
Huh? Iedereen weet toch dat dat wel uitgezonden wordt, als in een RLS?
geweldig !quote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef waxmask het volgende:
Nog een paar KvK pareltjes die bij Utopia horen:
De Wrat
Roken
Kom eet je bie ba boe ba bord nou leeg
Vader zonder werk
Beestenboel
Een tweedehands jas
Vandaag ben ik een vliegtuig
...;(.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat er mensen op de maan zijn geweest was nieuws voor haar.
En bedanktquote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt simpel kind... .. Gelukkig zit Lot er niet bij...
Rienk zweet, brandt van verlangenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef blanket het volgende:
Rienk oefent voor halve nudist? Trek wat aan vent...
miep miepquote:Op woensdag 2 april 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
lotte op een roadrunner acme raket naar mars
Hij heeft wel gelijk, jullie zijn doorgeschoten en hebben de sfeer hier ernstig verziekt door de nieuwe regels...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Burner, nu onmiddellijk kappen. Jij hoeft hier niet te modden, dat doen wij wel. Ik hoef ook geen reactie op deze post.
Laura komt niet verder dan 3G...dan neemt de wifi het overquote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Grunge. het volgende:
Wat!?
Iedereen weet dat toch van die g-krachten, dat je daar aan moet wennen? Rienk brengt het alsof het iets nieuws is, iets wat niemand weet.
Lijkt me heerlijk. Basiskennis uitwisselen en mensen die denken dat je geniaal bent.
you're barking up the wrong tree dear!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef Burner82 het volgende:
Mensen, jullie snappen het niet he!! ALLEEN NOG ON-TOPIC (dus eigenlijk SV, maar dan langzamer)
Dat zei ze echt, hè?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Laura komt niet verder dan 3G...dan neemt de wifi het over
Verliefdheid is rampzaligquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef waxmask het volgende:
Nog een paar KvK pareltjes die bij Utopia horen:
De Wrat
Roken
Kom eet je bie ba boe ba bord nou leeg
Vader zonder werk
Beestenboel
Een tweedehands jas
Vandaag ben ik een vliegtuig
heb 2 bijen gezien onder het afdak thuis ook historischquote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef Grunge. het volgende:
Nico erdoorheen: "De rupsen zijn dit jaar historisch vroeg uitgekomen."
Mee eens...we hebben het heel leuk samen...valt geen onvertogen woord. Discussie's zijn netjes en zodra er wat gebeurd in Utopia zijn we meteen ontopic..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, jullie zijn doorgeschoten en hebben de sfeer hier ernstig verziekt door de nieuwe regels...
So be it. Dit gaat nergens meer over.quote:
Hahaha Pieper zwieper was ik alweer helemaal vergeten...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Verliefdheid is rampzalig
Ik ben wie ik ben
Ik hou van hard
Geef die pieper toch een zwieper,
Vandaag even niet
Ruim je kamer op!
Er zijn er maar een paar die de sfeer verzieken en dat is wel klaar nu.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, jullie zijn doorgeschoten en hebben de sfeer hier ernstig verziekt door de nieuwe regels...
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...we hebben het heel leuk samen...valt geen onvertogen woord. Discussie's zijn netjes en zodra er wat gebeurd in Utopia zijn we meteen ontopic..
eensquote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...we hebben het heel leuk samen...valt geen onvertogen woord. Discussie's zijn netjes en zodra er wat gebeurd in Utopia zijn we meteen ontopic..
Ik ben ook niet zo hoogopgeleid maar wat die allemaal uitkraamt...echt errugquote:
Ik vind het eigenlijk ook wel fijn nu in de COS. Dat was tijdens DGK wel eens andersquote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Jullie durven er niet eens een poll tegen aan te gooien over wat de meerderheid nou echt wil, jullie luisteren naar de minderheid en reageren als gestoken door een wesp.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar die de sfeer verzieken en dat is wel klaar nu.
we hebben Andrea toch nog ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Grunge. het volgende:
Waar blijft de straaljagerpiloot? De tandarts? De huisarts?![]()
.
Leg het even uit dan? Er zijn al heel lang geen gifs meer gepost, alle "nieuwe" regels zijn opgevolgd.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar die de sfeer verzieken en dat is wel klaar nu.
Naam en rugnummerquote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leg het even uit dan? Er zijn al heel lang geen gifs meer gepost, alle "nieuwe" regels zijn opgevolgd.
Om eerlijk te zijn vind ik het commentaar over iets wat offtopic is nog het meest irritant!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leg het even uit dan? Er zijn al heel lang geen gifs meer gepost, alle "nieuwe" regels zijn opgevolgd.
Zoals ie was of zoals ie nu is?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind deze topic reeks perfect hoeft niks aan te veranderen
Als dat zou lukken was Lot nu een zaadcelquote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef Ransjih het volgende:
lot tegen dré: geen kiloos eraf lullen hè
De hele cos was zo mak als een lam door gert en lies, alleen Lies ziet het niet... Omdat een gastmod ging modden...quote:
Het zou je verbazen. Dat mensen niets zeggen, betekent niet dat ze niet snotziek van julliie geklier en geklaag zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jullie durven er niet eens een poll tegen aan te gooien over wat de meerderheid nou echt wil, jullie luisteren naar de minderheid en reageren als gestoken door een wesp.
Het is net Utopia... Wij bouwen ons eigen Utopia in de cos..quote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou je verbazen. Dat mensen niets zeggen, betekent niet dat ze niet snotziek van julliie geklier en geklaag zijn.
Doe dan een poll! Als de meerderheid achter het huidige beleid staan, zal ik er voor altijd over ophouden, afgesproken? Andersom ook, als de meerderheid het oude beleid wil houden jullie je mond!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou je verbazen. Dat mensen niets zeggen, betekent niet dat ze niet snotziek van julliie geklier en geklaag zijn.
net als de vorige keer zeker, toen spraken ze ook af, geen drankquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik vind het zo jammer dat we bij Gerard Joling geen wijntjes mogen drinken"
Robin vind het ook heel raarrrrrrrr
Lot "Ja dat zie je op teevee"
I approve this message.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doe dan een poll! Als de meerderheid achter het huidige beleid staan, zal ik er voor altijd over ophouden, afgesproken? Andersom ook, als de meerderheid het oude beleid wil houden jullie je mond!
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
net als de vorige keer zeker, toen spraken ze ook af, geen drank
nou, de hele goegemeente was laveloos
dus dat komt wel goed
Het is geen democratie. De mods hebben de regels bepaald. Bijna iedereen houdt zich eraan behalve een paar mensen die de sfeer blijven verzieken.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doe dan een poll! Als de meerderheid achter het huidige beleid staan, zal ik er voor altijd over ophouden, afgesproken? Andersom ook, als de meerderheid het oude beleid wil houden jullie je mond!
ik heb er ook geen last van.. ik kom nog steeds terugquote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee een handje vol klagers hebben dat bepaald.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen democratie. De mods hebben de regels bepaald. Bijna iedereen houdt zich eraan behalve een paar mensen die de sfeer blijven verzieken.
maar waarom ? kuil + zalm meneer = zalm kwekerij ?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef Urb het volgende:
De schoffelende schoffies zijn wel zoet buiten he?
Is toch top hierquote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen democratie. De mods hebben de regels bepaald. Bijna iedereen houdt zich eraan behalve een paar mensen die de sfeer blijven verzieken.
dit is via google neem ik aan of ken je die nrs uit je hoofdquote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha Pieper zwieper was ik alweer helemaal vergeten...
Goed zo het is een soort jou Utopia En vaak is er echt niets te vermelden over wat we te zien krijgenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik blijf lekker posten zoals ik doe
en het was een hele leuke, maar soms..offtopic moet hier en daar kunnen. Soms is er niets op de streams en wakkert een post even een offt aan. meestal lopen die niet zo lang en anders reguleert de cos zichzelf doordat iemand zegt maak maar een eigen topic aan etc. Jammer dit gedoe. ( SC is geen optie ik heb al genoeg te lezen typen lachen dan elke keer van schermpje te veranderen.)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is net Utopia... Wij bouwen ons eigen Utopia in de cos..
Weet je? We hadden achter besloten dat het gifjes beleid tijdelijk zou zijn. En dat we als de rust wat weder was gekeerd we met jullie zouden afspreken hoe we het zo konden doen dat alle partijen tevreden zouden zijn. En dat heb je nu heel erg verpest. Blame yourself.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van vroeger nog, meisjes in de buurt die illegaal bandjes van de LP gingen overnemen en grijs draaien...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit is via google neem ik aan of ken je die nrs uit je hoofd![]()
Ow deed ik ookquote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van vroeger nog, meisjes in de buurt die illegaal bandjes van de LP gingen overnemen en grijs draaien...
wikipedia, staan alle titels bij elkaarquote:Op woensdag 2 april 2014 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit is via google neem ik aan of ken je die nrs uit je hoofd![]()
HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je? We hadden achter besloten dat het gifjes beleid tijdelijk zou zijn. En dat we als de rust wat weder was gekeerd we met jullie zouden afspreken hoe we het zo konden doen dat alle partijen tevreden zouden zijn. En dat heb je nu heel erg verpest. Blame yourself.
Prijzigquote:Op woensdag 2 april 2014 23:10 schreef Brabopapa het volgende:
Een lapdance 150 - 200 kost het zegt Robin?? ja dat moet je weten als glamourgirl
Ken je niet maar wat is er aan de handquote:Op woensdag 2 april 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
En voor verder verwijs ik je naar FB, en niet hier, post hierover verwijder ik vanaf nu.
En ja, ik weet dat FB gesloten is, open maar een nieuwe en dan kijk ik wel of ik zin heb om te reageren.
Niet zo sjaggie,allang geopend... weet alleen niet of het een reeks is...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
En voor verder verwijs ik je naar FB, en niet hier, post hierover verwijder ik vanaf nu.
En ja, ik weet dat FB gesloten is, open maar een nieuwe en dan kijk ik wel of ik zin heb om te reageren.
geen woorden maar daden?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef sjampoeh het volgende:
waar zijn ruud en bill.. t gaat over sex
En bedankt, nu heb je het verpest!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...
Hebben we zolang braaf gedaan, is het allemaal voor niks geweest. Altijd weer die dekselse Waxmask.quote:
Sorry voor de rest. Ze heeft een ban voor me aangevraagd dus dat zal niet lang meer duren... Maar jullie zouden niet naar mij moeten kijken maar naar een mod die beleid bepaald vanwege tegenspraak van wat personen. Veel plezier nog hier!quote:
En zegt er zn naam ook nog even bij.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef 37metrijst het volgende:
Wat een gezelligheid hier.![]()
Ik wilde even met jullie delen dat ik plaatsvervangende schaamte krijg van de domheid van Lau, Lot en Robin.O en nu vertelt Robin een verhaal over een hele domme onenightstand.
![]()
Kap toch eens met dat gezuig. Jij valt de COS binnen puur om te trollen, denk je dat dat iets oplost? En dat doe je al topics lang. Erg volwassen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
HAHAHA serieus? Dus ik als individu kan het verpesten voor de rest Liesje? Ik zou maar eens te rade gaan bij jezelf of Mod wel zo'n geschikte functie is in deze...
En ze vertelt ook nog even zijn naam erbij.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef formule het volgende:
Robin vindt iemand erg dom Nou meid kijk naar je zelf
Je kan pas iets verpesten als je er weet van hebtquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hebben we zolang braaf gedaan, is het allemaal voor niks geweest. Altijd weer die dekselse Waxmask.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry voor de rest. Ze heeft een ban voor me aangevraagd dus dat zal niet lang meer duren... Maar jullie zouden niet naar mij moeten kijken maar naar een mod die beleid bepaald vanwege tegenspraak van wat personen. Veel plezier nog hier!
Dan bannen ze mij ook maarquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry voor de rest. Ze heeft een ban voor me aangevraagd dus dat zal niet lang meer duren... Maar jullie zouden niet naar mij moeten kijken maar naar een mod die beleid bepaald vanwege tegenspraak van wat personen. Veel plezier nog hier!
En laat een ex van me ook zo heten......quote:
Ok wie is Raymondquote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
En ze vertelt ook nog even zijn naam erbij.
kga je missenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
En al helemaal geen Tipi tentquote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Je kan pas iets verpesten als je er weet van hebtMijn moeder zei dat vroeger ook wel eens...Nu krijg je geen ijsje...
![]()
Beelddenker alert*quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef misssnapshot het volgende:
Gadver, ik wil helemaal niet weten hoe Andrea sex heeft.
Nou dan ga ik wel zoeken, misschien 'vind' ik er wel een. Ik ben heel goed in zoeken. Van Dr. Dre geleerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Je kan pas iets verpesten als je er weet van hebtMijn moeder zei dat vroeger ook wel eens...Nu krijg je geen ijsje...
![]()
Zelfs niet DAT ze sex heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef misssnapshot het volgende:
Gadver, ik wil helemaal niet weten hoe Andrea sex heeft.
Is jouw ex ook een personal trainer?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
En laat een ex van me ook zo heten......![]()
![]()
![]()
O en Andrea doet alles, alles dr op en dr aan. Maar dat is liefde, als je echt van iemand houdt.....Maar ze doet niet meteen sex. Wat een levensles.
Sorry, druk weer eens op het verkeerde knoppie.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is een soort Dr. Dre: heel veel, maar die had ik nog niet gehoord.![]()
Dan is het vast een andere Raymond.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is een soort Dr. Dre: heel veel, maar die had ik nog niet gehoord.
aaaaah have mercy! Ik weet nu ook hoe een ban voelt, beloof me dat je sterker dan ooit terug komt, homey!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
ha ja idd! Maar haar los is toch ook jankjank?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef formule het volgende:
Jammer dat Andrea haar haar niet los heeft
Haar los Andrea helemaal maf
Je moet het er niet mee eens zijn,mafkees.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaaah have mercy! Ik weet nu ook hoe een ban voelt, beloof me dat je sterker dan ooit terug komt, homey!
We zouden kunnen cammen?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef misssnapshot het volgende:
Gio en Joey op een bankje.
![]()
Damned, Utopia is fucking irritant of saai.. Weet iemand nog andere streams om te volgen?
Dat wil ik niet weten, nog genanter dan dat je je realiseert dat je ouders sex hebben....quote:
wie moet haar optillenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Charlotte neukt het liefst "hatsie-klatsie-tegen-de-muur".
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten, nog genanter dan dat je je realiseert dat je ouders sex hebben....of je grootouders
Moet het geen gips wandje zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben ik ook niet, maar weet dat het geen zin heeft hieroquote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je moet het er niet mee eens zijn,mafkees.
ojee ojee ojee, eerst bijna in de fik en nu dreigen de wanden te vallenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot lult maar wat, die is nog maagd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
van dr Faduurquote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Lot lult maar wat, die is nog maagd.
ze maakt haar verhalen iets mooierrrrquote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Lot lult maar wat, die is nog maagd.
Net als Andreaquote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze maakt haar verhalen iets mooierrrr
Open een Poll danquote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jullie durven er niet eens een poll tegen aan te gooien over wat de meerderheid nou echt wil, jullie luisteren naar de minderheid en reageren als gestoken door een wesp.
Geeft toch niet? Ze maakt het alleen iets mooier. Daar doet ze toch niemand kwaad mee?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze maakt haar verhalen iets mooierrrr
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
cos 1691 ik vind het prima gaan
Ban waarvoor>quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Geeft toch niet? Ze maakt het alleen iets mooier. Daar doet ze toch niemand kwaad mee?Die griet kletst alsof ze minimaal 48 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |