SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
Neem je momentjequote:Op woensdag 2 april 2014 22:36 schreef formule het volgende:
Ga nu de tuin in bomen verplaatsen en nog wat schilderen
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef blanket het volgende:
*toet toet boing boing peppie en kokkie* Zo gaat die Laura!!
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb liever een wigwam...
[ afbeelding ]
Met koelkast en al...
Volle extase hierquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met koelkast en al...
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met koelkast en al...
sorry.. heb ik iets gemist.. bonus ???????? dacht dat het geld bijna op wasquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Ransjih het volgende:
lot: ik hoop dat we een dikke bonus krijgen, lekker kleding kopen dan ben ik zo gelukkig
Nee maar Lot denkt nooit in haar eigenbelangquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef danilel het volgende:
lot hoopt dat ze een dikke bonus krijgen..............mens kijk eens omgedraaid in de spiegel, daar zie je je dikke bonus
Een dikke bolus kan ze krijgenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Vompie1 het volgende:
Tuthola hoopt dat ze 'n dikke bonus krijgen!
[ afbeelding ]
Vossius ? Yes, ik wil Vossius wel eens te keer zien geen gaan tegen Vanas en dan Juul die het bord zo de prullenbak inflikkert.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het echt slecht hoe de regie met de klanten om is gegaan... Als Vossius meekomt met Julius, blijft er niks over van vanas en roept iemand
[ afbeelding ]
Da's toch top! Koningsdag komt eraanquote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Aike is echt oranje aan het worden door die wortels![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Da's toch top! Koningsdag komt eraan
geeft ze al licht in het donker ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus toch heh...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
SC!quote:
SC!quote:
In welk gebied zit jij dan? Donkergrijs?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef Burner82 het volgende:
Jullie begeven je op grijs gebied he... Het is geen commentaar op de streams.. Naja, is het wel, maar theoretisch niet, dus de modjes gaan moeilijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |