Als het aan de kat lag, kocht ze whiskas.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:49 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Als het aan de kat lag, kocht ze whiskas.
Als het aan de poes lag, kocht ze durex.
En als de aarde 30 keer sneller draait dan bloeden alle vrouwen dood.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:49 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Als het aan de kat lag, kocht ze whiskas.
Als het aan de poes lag, kocht ze durex.
Vanwaar die tweede 's' dan ?quote:
Een Plus supermarkt toevallig?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:51 schreef RipMcPants het volgende:
Waterdicht systeem hoor
Bij onze supermarkt gaat er een dag voor de THT een 50%-sticker op en wordt de originele barcode gescand, op basis waarvan een nieuwe barcode met de berekende korting geprint wordt.
Frauderen met die xx%-stickers zit er dus niet in
die 50% stickers zijn een ander verhaal als die 35% stickers..quote:Op maandag 5 mei 2014 18:51 schreef RipMcPants het volgende:
Waterdicht systeem hoor
Bij onze supermarkt gaat er een dag voor de THT een 50%-sticker op en wordt de originele barcode gescand, op basis waarvan een nieuwe barcode met de berekende korting geprint wordt.
Frauderen met die xx%-stickers zit er dus niet in
en als je nou de kassiere kentquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou reken maar dat als er ineens zo'n sticker op een duurdere fles wijn zit dat dat echt wel opvalt![]()
Alleen op vlees en vers sap enzo zal het niet opvallen en dan vooral aan het eind van de dag of op zaterdag. Althans ik heb het idee dat ze dan meer producten gaan stickeren. Toch een leuke korting als je het toch diezelfde dag nog opeet of drinkt.
Als dat waar is, kunnen mensen nog dommer zijn dan dom.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Ooit een keer zon rol op Marktplaats gezien, geschat 100 stickers met 35% korting, hij wou 20 euro voor hebben.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:59 schreef Wespensteek het volgende:
AH lacht zich rot een betere klantenbinding is er niet. TS plakt af en toe wat 35% stickers op haar boodschappen en blijft trouw klant van AH.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:45 schreef Iwanius het volgende:
Wilde laatst wat bakjes van die mango in plastic meenemen waar 35% opstond maar die zagen toen ik ze dichterbij bekeek zo zacht/slap uit dat ik ze weer teruggelegd heb. Prompt gritst een studente ze uit de bak met de woorden: "eindelijk fruit! "
Dan is die mango juist op z'n lekkerstquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:45 schreef Iwanius het volgende:
Wilde laatst wat bakjes van die mango in plastic meenemen waar 35% opstond maar die zagen toen ik ze dichterbij bekeek zo zacht/slap uit dat ik ze weer teruggelegd heb. Prompt gritst een studente ze uit de bak met de woorden: "eindelijk fruit! "
Als je je fruit alleen voorgesneden wilt kopen voor de originele prijzen dan vreet je het inderdaad zelden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:45 schreef Iwanius het volgende:
3 of 4 euro voor een bakje met meloenzooi.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je je fruit alleen voorgesneden wilt kopen voor de originele prijzen dan vreet je het inderdaad zelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |