abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138545323
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:59 schreef mapima het volgende:

[..]

Ik had dit truukje uitgehaald op Albert Heijn Koningsplein Amsterdam. Misschien maakt dat wat uit.
Nee.
sig verwijderd door FA
  Donald Duck held zaterdag 5 april 2014 @ 19:35:42 #102
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_138545921
Dat je voor die enkele tientallen centen tot hooguit wat euro's die moeite doet zeg. Vooropgesteld dat het al waar is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_138546713
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat je voor die enkele tientallen centen tot hooguit wat euro's die moeite doet zeg. Vooropgesteld dat het al waar is.
Jij wilt niet weten waarvoor mensen allemaal moeite doen.
Maximaal 4x de aanbieding? Welnee, 4 pakken halen en dan nog 8x de winkel in en uit. Totdat men een hele bus vol heeft. Dan naar huis en de volgende dag terug. Asociaal.

Ik heb het zelfs meegemaakt dat er te weinig was en dat klanten het uit elkaars karretje trokken, ruzie met elkaar gingen maken en een caissičre tot huilen aan toe hebben uitgescholden.

Zegt de cassičre iets over een maximum? Dan verstaat een deel van de klanten ineens geen Nederlands meer of wordt er onderhandeld ("ja maar, gisteren had ik er vijf", "dat is voor mijn broer, opa, oma, zus, vader, moeder, dochter, nicht en neef. Ik zweer het.").

Iemand die bijna op z'n knieën ging om te vragen of een product afgeprijsd mocht worden?

Echt, loop eens een tijdje mee in een supermarkt en zie wat er allemaal gebeurt. Je wilt niet weten wat mensen doen voor een paar cent korting.
pi_138546820
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef babybanaan het volgende:

[..]

Jij wilt niet weten waarvoor mensen allemaal moeite doen.
Maximaal 4x de aanbieding? Welnee, 4 pakken halen en dan nog 8x de winkel in en uit. Totdat men een hele bus vol heeft. Dan naar huis en de volgende dag terug. Asociaal.

Ik heb het zelfs meegemaakt dat er te weinig was en dat klanten het uit elkaars karretje trokken, ruzie met elkaar gingen maken en een caissičre tot huilen aan toe hebben uitgescholden.

Zegt de cassičre iets over een maximum? Dan verstaat een deel van de klanten ineens geen Nederlands meer of wordt er onderhandeld ("ja maar, gisteren had ik er vijf", "dat is voor mijn broer, opa, oma, zus, vader, moeder, dochter, nicht en neef. Ik zweer het.").

Iemand die bijna op z'n knieën ging om te vragen of een product afgeprijsd mocht worden?

Echt, loop eens een tijdje mee in een supermarkt en zie wat er allemaal gebeurt. Je wilt niet weten wat mensen doen voor een paar cent korting.
Ik werkte bij een AH in Leiden Noord en kan dit alleen maar bevestigen. Bij mijn filiaal werd je zelfs met de dood bedreigd als je goedenavond tegen iemand zegt die met haar vriend praat, of als je vraagt of de klant een bonuskaart heeft. :')

Om nog maar niet te spreken over alle alcoholverkoopdiscussies inclusief tokkiecollega's die je de grond in boren en uitlachen
pi_138546937
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef mapima het volgende:

[..]

Ik werkte bij een AH in Leiden Noord en kan dit alleen maar bevestigen. Bij mijn filiaal werd je zelfs met de dood bedreigd als je goedenavond tegen iemand zegt die met haar vriend praat, of als je vraagt of de klant een bonuskaart heeft. :')

Om nog maar niet te spreken over alle alcoholverkoopdiscussies inclusief tokkiecollega's die je de grond in boren en uitlachen
Je werkte bij een AH, maar weet niet hoe de 35%-stickers werken?
pi_138546977
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef babybanaan het volgende:

[..]

Je werkte bij een AH, maar weet niet hoe de 35%-stickers werken?
Ik kreeg in november 2012 te horen dat mijn contract niet verlengd werd.
pi_138547029
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:58 schreef mapima het volgende:

[..]

Maar je was dan toch wel bekend met 35%-kortingsstickers?
pi_138547076
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:59 schreef babybanaan het volgende:

[..]

Maar je was dan toch wel bekend met 35%-kortingsstickers?
Als je alleen caissičre bent bij AH krijg je niet veel informatie over zaken buiten de kassa om. En ik weet dat in de tussentijd er veel is veranderd bij AH, er is bijvoorbeeld een nieuwe bonuskaart.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:01:52 #109
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138547126
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Peter het volgende:
Tegenwoordig zijn het 35% stickers met een streepjescode toch?
bijna

maar het werkt wel gewoon, je zegt dan gewoon 'heuj dr zit een sticker op' en dan doen ze het handmatig
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:02:40 #110
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138547154
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:00 schreef mapima het volgende:

[..]

Als je alleen caissičre bent bij AH krijg je niet veel informatie over zaken buiten de kassa om. En ik weet dat in de tussentijd er veel is veranderd bij AH, er is bijvoorbeeld een nieuwe bonuskaart.
je ebtn het gewoon vergeten :')
pi_138547216
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef mapima het volgende:
Maar bij wat voor een soort kassamedewerkster is de kans niet zo hoog dat het opvalt dat de sticker er onterecht op zit?
Wat is dit dan voor vraag als je zelf caissičre bent geweest? Het antwoord weet je al: bij het type zoals jij. Jij snapt als cassičre niet hoe een 35%-kortingssticker werkt?

Als je bij mij in dienst was, kreeg je een uur om het te leren en anders zou ik heel goed begrijpen waarom je contract niet verlengd werd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138547435
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef babybanaan het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor vraag als je zelf caissičre bent geweest? Het antwoord weet je al: bij het type zoals jij. Jij snapt als cassičre niet hoe een 35%-kortingssticker werkt?

Als je bij mij in dienst was, kreeg je een uur om het te leren en anders zou ik heel goed begrijpen waarom je contract niet verlengd werd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn contract werd inderdaad niet verlengd. De manager deelde mij de volgende reden mee: er is een klant die heeft geklaagd over dat hij/zij wilde pinnen maar dat kon niet.

Verder heb ik nooit gehoord dat ik te stom ben voor kassawerk of zo.
pi_138547681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef mapima het volgende:

[..]

Mijn contract werd inderdaad niet verlengd. De manager deelde mij de volgende reden mee: er is een klant die heeft geklaagd over dat hij/zij wilde pinnen maar dat kon niet.

Zonder wederhoor? Vreemde gang van zaken.

Maar dan nog. Je hebt bij AH gewerkt en weet gewoon niet hoe 35%-kortingsstickers werken. Júíst als cassičre moet je dat weten. Blijf het een apart topic vinden.
pi_138548402
Haha, ik heb ook een keer zo een strook met een stuk of 50 stickers gevonden. Dat is gewoon creatief winkelen, stickertje hier stickertje daar. Niet de fijnste manier om door de super te lopen tho, als je gesnapt wordt ben je de sjaak. Werkt op brood, groente, fruit en zuivel en vlees en zulks. Ik zou het voornamelijk op vlees en visproducten plakken. Valt nooit op.
pi_138548544
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef babybanaan het volgende:

[..]

Zonder wederhoor? Vreemde gang van zaken.

Maar dan nog. Je hebt bij AH gewerkt en weet gewoon niet hoe 35%-kortingsstickers werken. Júíst als cassičre moet je dat weten. Blijf het een apart topic vinden.
Ach ja, mijn contract liep tot december, in januari werd ik 18, en daarnaast zal het vast een rol hebben gespeeld dat ik "maar" drie dagen per week beschikbaar was. Zullen ze niet leuk hebben gevonden. Ik vind het ook niet zo erg meer, zo leuk was het niet bij die AH maar dat kwam meer door de buurt waarin die winkel stond.
pi_138550366
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:58 schreef mapima het volgende:

[..]

Die stickers hebben ze al jaaaaaaren. Muts Troll
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_138550890
woeps.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138599734
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Die stickers hebben ze al jaaaaaaren. Muts Troll
Procedures veranderen.
pi_138599751
Ik zou de sticker dan wel over de datum heen plakken.
pi_138599773
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:56 schreef mapima het volgende:

[..]

Procedures veranderen.
Ach lul toch niet zo dom.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_138618820
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 01:58 schreef sig000 het volgende:
Ik zou de sticker dan wel over de datum heen plakken.
Goed idee. :P Ik ga zometeen misschien op die manier nog oogmakeupremover met 35% korting kopen! :D
  maandag 7 april 2014 @ 18:04:57 #122
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138618972
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:59 schreef mapima het volgende:

[..]

Goed idee. :P Ik ga zometeen misschien op die manier nog oogmakeupremover met 35% korting kopen! :D
Zit daar een datum op dan :')?
sig verwijderd door FA
pi_138619078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Die worden geplaatst op producten waarvan de houdbaarheidsdatum zeer nabij is
Of als het product uit het assortiment gaat en de AH er snel vanaf wil.
ROBODEMONS..................|:(
pi_138619911
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef mapima het volgende:
Mogelijk waren ze te beleefd om zoiets te zeggen.
pi_138620562
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 18:04 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zit daar een datum op dan :')?
Nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')