Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:59 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik had dit truukje uitgehaald op Albert Heijn Koningsplein Amsterdam. Misschien maakt dat wat uit.
Jij wilt niet weten waarvoor mensen allemaal moeite doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat je voor die enkele tientallen centen tot hooguit wat euro's die moeite doet zeg. Vooropgesteld dat het al waar is.
Ik werkte bij een AH in Leiden Noord en kan dit alleen maar bevestigen. Bij mijn filiaal werd je zelfs met de dood bedreigd als je goedenavond tegen iemand zegt die met haar vriend praat, of als je vraagt of de klant een bonuskaart heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten waarvoor mensen allemaal moeite doen.
Maximaal 4x de aanbieding? Welnee, 4 pakken halen en dan nog 8x de winkel in en uit. Totdat men een hele bus vol heeft. Dan naar huis en de volgende dag terug. Asociaal.
Ik heb het zelfs meegemaakt dat er te weinig was en dat klanten het uit elkaars karretje trokken, ruzie met elkaar gingen maken en een caissičre tot huilen aan toe hebben uitgescholden.
Zegt de cassičre iets over een maximum? Dan verstaat een deel van de klanten ineens geen Nederlands meer of wordt er onderhandeld ("ja maar, gisteren had ik er vijf", "dat is voor mijn broer, opa, oma, zus, vader, moeder, dochter, nicht en neef. Ik zweer het.").
Iemand die bijna op z'n knieën ging om te vragen of een product afgeprijsd mocht worden?
Echt, loop eens een tijdje mee in een supermarkt en zie wat er allemaal gebeurt. Je wilt niet weten wat mensen doen voor een paar cent korting.
Je werkte bij een AH, maar weet niet hoe de 35%-stickers werken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik werkte bij een AH in Leiden Noord en kan dit alleen maar bevestigen. Bij mijn filiaal werd je zelfs met de dood bedreigd als je goedenavond tegen iemand zegt die met haar vriend praat, of als je vraagt of de klant een bonuskaart heeft.![]()
Om nog maar niet te spreken over alle alcoholverkoopdiscussies inclusief tokkiecollega's die je de grond in boren en uitlachen
Ik kreeg in november 2012 te horen dat mijn contract niet verlengd werd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Je werkte bij een AH, maar weet niet hoe de 35%-stickers werken?
Maar je was dan toch wel bekend met 35%-kortingsstickers?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:58 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik kreeg in november 2012 te horen dat mijn contract niet verlengd werd.
Als je alleen caissičre bent bij AH krijg je niet veel informatie over zaken buiten de kassa om. En ik weet dat in de tussentijd er veel is veranderd bij AH, er is bijvoorbeeld een nieuwe bonuskaart.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:59 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Maar je was dan toch wel bekend met 35%-kortingsstickers?
bijnaquote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Peter het volgende:
Tegenwoordig zijn het 35% stickers met een streepjescode toch?
je ebtn het gewoon vergetenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Als je alleen caissičre bent bij AH krijg je niet veel informatie over zaken buiten de kassa om. En ik weet dat in de tussentijd er veel is veranderd bij AH, er is bijvoorbeeld een nieuwe bonuskaart.
Wat is dit dan voor vraag als je zelf caissičre bent geweest? Het antwoord weet je al: bij het type zoals jij. Jij snapt als cassičre niet hoe een 35%-kortingssticker werkt?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef mapima het volgende:
Maar bij wat voor een soort kassamedewerkster is de kans niet zo hoog dat het opvalt dat de sticker er onterecht op zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor vraag als je zelf caissičre bent geweest? Het antwoord weet je al: bij het type zoals jij. Jij snapt als cassičre niet hoe een 35%-kortingssticker werkt?
Als je bij mij in dienst was, kreeg je een uur om het te leren en anders zou ik heel goed begrijpen waarom je contract niet verlengd werd.Mijn contract werd inderdaad niet verlengd. De manager deelde mij de volgende reden mee: er is een klant die heeft geklaagd over dat hij/zij wilde pinnen maar dat kon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik nooit gehoord dat ik te stom ben voor kassawerk of zo.
Zonder wederhoor? Vreemde gang van zaken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef mapima het volgende:
[..]
Mijn contract werd inderdaad niet verlengd. De manager deelde mij de volgende reden mee: er is een klant die heeft geklaagd over dat hij/zij wilde pinnen maar dat kon niet.
Ach ja, mijn contract liep tot december, in januari werd ik 18, en daarnaast zal het vast een rol hebben gespeeld dat ik "maar" drie dagen per week beschikbaar was. Zullen ze niet leuk hebben gevonden. Ik vind het ook niet zo erg meer, zo leuk was het niet bij die AH maar dat kwam meer door de buurt waarin die winkel stond.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Zonder wederhoor? Vreemde gang van zaken.
Maar dan nog. Je hebt bij AH gewerkt en weet gewoon niet hoe 35%-kortingsstickers werken. Júíst als cassičre moet je dat weten. Blijf het een apart topic vinden.
Die stickers hebben ze al jaaaaaaren. Muts Trollquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:58 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik kreeg in november 2012 te horen dat mijn contract niet verlengd werd.
Procedures veranderen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Die stickers hebben ze al jaaaaaaren. Muts Troll
Ach lul toch niet zo dom.quote:
Goed idee.quote:Op maandag 7 april 2014 01:58 schreef sig000 het volgende:
Ik zou de sticker dan wel over de datum heen plakken.
Zit daar een datum op danquote:Op maandag 7 april 2014 17:59 schreef mapima het volgende:
[..]
Goed idee.Ik ga zometeen misschien op die manier nog oogmakeupremover met 35% korting kopen!
Of als het product uit het assortiment gaat en de AH er snel vanaf wil.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Die worden geplaatst op producten waarvan de houdbaarheidsdatum zeer nabij is
Mogelijk waren ze te beleefd om zoiets te zeggen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef mapima het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |