abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138461830
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naja, een collega van mij was afprijzingen aan het lopen toen een klant wat aan hem vroeg. Hup, rol in de bovenste krat gelegd. Toen ie terugkwam was mooi die rol foetsie :o
Ik laat ook altijd van alles slingeren :') HT, die rollen ook wel eens, soms heb ik tien stickers in mn schort zitten en vallen de er gewoon uit en vind ik ze later op de grond :')

Nooit iets gejat though :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 08:23:15 ]
  donderdag 3 april 2014 @ 10:49:30 #77
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_138464535
De cassiere hoeft maar op een speciaal 35% knopje te drukken, denk je nou echt dat die dozen gaan kijken of het stickertje er terecht op zit :') Wij plakken ze soms ook maar random op artikelen die bijv. eruit gaan.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_138464726
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef Woods het volgende:
De cassiere hoeft maar op een speciaal 35% knopje te drukken, denk je nou echt dat die dozen gaan kijken of het stickertje er terecht op zit :') Wij plakken ze soms ook maar random op artikelen die bijv. eruit gaan.
Deze 'doos' kijkt wel naar de datums van bijv vlees, zuivel, groente of de sticker er terecht op zit. Het moet wel rustig zijn, met drukte is dat niet haalbaar.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:00:57 #79
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_138464841
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Deze 'doos' kijkt wel naar de datums van bijv vlees, zuivel, groente of de sticker er terecht op zit. Het moet wel rustig zijn, met drukte is dat niet haalbaar.
Alsnog kan deze sticker verkeerd zijn geplaatst maar is dat alsnog van kracht.
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_138464984
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef Woods het volgende:

[..]

Alsnog kan deze sticker verkeerd zijn geplaatst maar is dat alsnog van kracht.
Ja, maar als je daarna vraagt aan collega of die sticker klopt en het klopt niet, kan die klant daarna wel in de gaten worden gehouden.

Sommige doen trouwens alles om zo'n sticker te krijgen. Had ooit een kerel die elke keer kwam met koekjes. Ze waren gebroken, of er een sticker op mocht. Op een gegeven moment viel het op en zijn we eens gaan kijken. Bleek dat hij zelf door de verpakking heen de koekjes brak :/
pi_138465001
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idioot o|O Je kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
:').

Veel dingen zijn na de 'tenminste houdbaar tot'-datum nog prima te eten.

http://www.nrcnext.nl/blo(...)-houdbaarheidsdatum/.
https://www.voedingscentr(...)sdatum-tht-tgt-.aspx.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:19:57 #82
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_138465364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn idd eeuwig geldig maar dit moet nou eenmaal en fabrikanten willen zich ook indekken.
pi_138473248
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Van dat brood maken ze dierenvoer is mij verteld.
Terwijl het al over de datum is, serieus?
Daar lusten de honden nog geen brood van toch?
pindazakje
pi_138473342
Even niet geheel OT maar bij Jumbo hier komt er wel eens zo'n vrouw winkelen die er 'n sport van maakt alles wat tot de dag zelf houdbaar is uit alle koelingen te vissen en dan te zeiken over kortingen en weet ik veel wat. Arme kassamevrouwen, ik heb dan echt medelijden met die mensen. ;(
Hallon!
pi_138473478
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef BlueMage het volgende:
Even niet geheel OT maar bij Jumbo hier komt er wel eens zo'n vrouw winkelen die er 'n sport van maakt alles wat tot de dag zelf houdbaar is uit alle koelingen te vissen en dan te zeiken over kortingen en weet ik veel wat. Arme kassamevrouwen, ik heb dan echt medelijden met die mensen. ;(
Sommige zijn zo gehaaid dat ze naar datums kijken en degene die bijna,aflopen zetten ze achteraan. En je raad het al, op de dag zelf vissen ze het uit het schap en hebben ze de korting. Zou dat bij haar ook niet zo zijn?
pi_138473507
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef BlueMage het volgende:
Toen ik bij de Jumbo werkte kwamen er ook altijd dat soort mensen. Op een gegeven moment moeten die producten gewoon veel beter gecontroleerd worden :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138475343
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Sommige zijn zo gehaaid dat ze naar datums kijken en degene die bijna,aflopen zetten ze achteraan. En je raad het al, op de dag zelf vissen ze het uit het schap en hebben ze de korting. Zou dat bij haar ook niet zo zijn?
Ik zie dat gehaaide kreng daar wel voor aan, ja. Doet lekker onnozel en lief enzo maar ondertussen. Natuurlijk sta ik ook altijd net in de rij achter haar, krijg er wel 'n beetje een " :') gevoel" bij moet ik zeggen. 'n Mens heeft toch wel betere dingen te doen? :')
Hallon!
pi_138481344
quote:
11s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Terwijl het al over de datum is, serieus?
Daar lusten de honden nog geen brood van toch?
Ik bedoel varkensvoer enzo.
pi_138482172
quote:

[..]

Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idioot o|O Je kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
Niet alleen mensen eten, eten wat over is van bijna alles grote ketens(ook bijv. mcdonalds) gaat richting de vee industrie;).
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138492432
Verkopen op marktplaats ts !!
I want some NASTY !!!
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:58:54 #91
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_138502359
Mensen hebben altijd de mond vol van 'stelende' bankiers etc maar zelf zijn ze haar beter, ik heb ook zo'n rol zien liggen en naar een medewerker gebracht, dus ik onderscheid mij van dieven.
Je bent dus een ordinaire dief en ws ook een slet?
pi_138503043
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan loopt er geen goed personeel die alles netje fifo legt.
Kennelijk weet deze dame dat. ;)
pi_138504898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Klopt. Maar die THT-stempel is nou eenmaal verplicht en daar heb je je als winkel aan te houden.
pi_138506297
quote:

[..]

Hoezo niet?
pi_138507874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Peter het volgende:
Tegenwoordig zijn het 35% stickers met een streepjescode toch?
Alleen in de winkels met zelfscan. In de rest van de winkels heeft de kassiere gewoon een knop op de kassa voor als er een stikker opzicht.

gevonden/gestolen stikkers plakken word waarschijnlijk gezien als diefstal.
pi_138531194
Bij de supermarkt waar ik werk moet ik het product gewoon scannen en op de '35% korting'-knop drukken :). Het gebeurt bij deze supermarkt met alle soorten producten, en het gaat niet met een speciale barcode. :P
pi_138531986
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Alleen in de winkels met zelfscan. In de rest van de winkels heeft de kassiere gewoon een knop op de kassa voor als er een stikker opzicht.

gevonden/gestolen stikkers plakken word waarschijnlijk gezien als diefstal.
Inderdaad. Een collega deed dat een tijd geleden, stickers plakken op haar boodschappen. Evenals te weinig kaas voor haar zelf afwegen.

Ze kon direct vertrekken :')
pi_138542566
Ik heb vandaag een 35% sticker geplakt op een pakje met twee muffins. De desbetreffende caissière had niks door en ik kreeg korting.

Double chocolate muffins van AH zijn trouwens echt vies, bah.
pi_138542625
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef mapima het volgende:
Ik heb vandaag een 35% sticker geplakt op een pakje met twee muffins. De desbetreffende caissière had niks door en ik kreeg korting.

Double chocolate muffins van AH zijn trouwens echt vies, bah.
:')

Hou nou maar op met dat getroll, je bent echt niet geloofwaardig.
pi_138544508
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:')

Hou nou maar op met dat getroll, je bent echt niet geloofwaardig.
Ik had dit truukje uitgehaald op Albert Heijn Koningsplein Amsterdam. Misschien maakt dat wat uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')