Ik laat ook altijd van alles slingerenquote:Op donderdag 3 april 2014 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naja, een collega van mij was afprijzingen aan het lopen toen een klant wat aan hem vroeg. Hup, rol in de bovenste krat gelegd. Toen ie terugkwam was mooi die rol foetsie
Deze 'doos' kijkt wel naar de datums van bijv vlees, zuivel, groente of de sticker er terecht op zit. Het moet wel rustig zijn, met drukte is dat niet haalbaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef Woods het volgende:
De cassiere hoeft maar op een speciaal 35% knopje te drukken, denk je nou echt dat die dozen gaan kijken of het stickertje er terecht op zitWij plakken ze soms ook maar random op artikelen die bijv. eruit gaan.
Alsnog kan deze sticker verkeerd zijn geplaatst maar is dat alsnog van kracht.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze 'doos' kijkt wel naar de datums van bijv vlees, zuivel, groente of de sticker er terecht op zit. Het moet wel rustig zijn, met drukte is dat niet haalbaar.
Ja, maar als je daarna vraagt aan collega of die sticker klopt en het klopt niet, kan die klant daarna wel in de gaten worden gehouden.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef Woods het volgende:
[..]
Alsnog kan deze sticker verkeerd zijn geplaatst maar is dat alsnog van kracht.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idiootJe kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
Sommige dingen zijn idd eeuwig geldig maar dit moet nou eenmaal en fabrikanten willen zich ook indekken.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..].
Veel dingen zijn na de 'tenminste houdbaar tot'-datum nog prima te eten.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-houdbaarheidsdatum/.
https://www.voedingscentr(...)sdatum-tht-tgt-.aspx.
Terwijl het al over de datum is, serieus?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van dat brood maken ze dierenvoer is mij verteld.
Sommige zijn zo gehaaid dat ze naar datums kijken en degene die bijna,aflopen zetten ze achteraan. En je raad het al, op de dag zelf vissen ze het uit het schap en hebben ze de korting. Zou dat bij haar ook niet zo zijn?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef BlueMage het volgende:
Even niet geheel OT maar bij Jumbo hier komt er wel eens zo'n vrouw winkelen die er 'n sport van maakt alles wat tot de dag zelf houdbaar is uit alle koelingen te vissen en dan te zeiken over kortingen en weet ik veel wat. Arme kassamevrouwen, ik heb dan echt medelijden met die mensen.
Toen ik bij de Jumbo werkte kwamen er ook altijd dat soort mensen. Op een gegeven moment moeten die producten gewoon veel beter gecontroleerd wordenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef BlueMage het volgende:
Even niet geheel OT maar bij Jumbo hier komt er wel eens zo'n vrouw winkelen die er 'n sport van maakt alles wat tot de dag zelf houdbaar is uit alle koelingen te vissen en dan te zeiken over kortingen en weet ik veel wat. Arme kassamevrouwen, ik heb dan echt medelijden met die mensen.
Ik zie dat gehaaide kreng daar wel voor aan, ja. Doet lekker onnozel en lief enzo maar ondertussen. Natuurlijk sta ik ook altijd net in de rij achter haar, krijg er wel 'n beetje een "quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sommige zijn zo gehaaid dat ze naar datums kijken en degene die bijna,aflopen zetten ze achteraan. En je raad het al, op de dag zelf vissen ze het uit het schap en hebben ze de korting. Zou dat bij haar ook niet zo zijn?
Ik bedoel varkensvoer enzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Terwijl het al over de datum is, serieus?
Daar lusten de honden nog geen brood van toch?
Niet alleen mensen eten, eten wat over is van bijna alles grote ketens(ook bijv. mcdonalds) gaat richting de vee industrie;).quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idiootJe kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
Dan loopt er geen goed personeel die alles netje fifo legt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sommige zijn zo gehaaid dat ze naar datums kijken en degene die bijna,aflopen zetten ze achteraan. En je raad het al, op de dag zelf vissen ze het uit het schap en hebben ze de korting. Zou dat bij haar ook niet zo zijn?
Klopt. Maar die THT-stempel is nou eenmaal verplicht en daar heb je je als winkel aan te houden.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..].
Veel dingen zijn na de 'tenminste houdbaar tot'-datum nog prima te eten.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-houdbaarheidsdatum/.
https://www.voedingscentr(...)sdatum-tht-tgt-.aspx.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Alleen in de winkels met zelfscan. In de rest van de winkels heeft de kassiere gewoon een knop op de kassa voor als er een stikker opzicht.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Peter het volgende:
Tegenwoordig zijn het 35% stickers met een streepjescode toch?
Inderdaad. Een collega deed dat een tijd geleden, stickers plakken op haar boodschappen. Evenals te weinig kaas voor haar zelf afwegen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Alleen in de winkels met zelfscan. In de rest van de winkels heeft de kassiere gewoon een knop op de kassa voor als er een stikker opzicht.
gevonden/gestolen stikkers plakken word waarschijnlijk gezien als diefstal.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef mapima het volgende:
Ik heb vandaag een 35% sticker geplakt op een pakje met twee muffins. De desbetreffende caissière had niks door en ik kreeg korting.
Double chocolate muffins van AH zijn trouwens echt vies, bah.
Ik had dit truukje uitgehaald op Albert Heijn Koningsplein Amsterdam. Misschien maakt dat wat uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Hou nou maar op met dat getroll, je bent echt niet geloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |