quote:
en als iedereen zo aardig wil zijn om dit stukje niet te quoten dan kan ik het straks weer weghalen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima maar je wandelingen hielden ineens op. We moesten wel lezen hoeveel km. er waren afgelegd. Ik kan me niet voorstellen dat je de reden van stoppen niet meldt. Als we een blauw oog al moet aanschouwen zouden bedreigingen en narigheid wel een reden zijn om er over te praten.
Maar nee dat plemp je in dat nws topic
Panty's, verwar je ze niet met kousenquote:
Een vrouw in een panty heeft wel iets, zeker van die panty's met printquote:
Print wtfquote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Een vrouw in een panty heeft wel iets, zeker van die panty's met print
No problem Fann graag gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou grappig... bedankt Sig..
Ja dus niet die grijze saaiequote:
Ja jesus printquote:
Weet ik het ben ook maar een vent, nog nooit een panty gekochtquote:Op woensdag 2 april 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus print. Je bedoeld netkousen ofzo.
Spuug lelijk. Maar gelukkig kunnen ze uitquote:
Sjuust das het leukste eraanquote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Spuug lelijk. Maar gelukkig kunnen ze uit
Zal ik een keer mediator komen spelen? lijkt me wel wat met 2 vrouwen die elkaar bij geringste in de haren vliegen.quote:
Als ze dat als tattoo had zou je dat ook leuk vinden.quote:
Daar wil je niet tussen zitten, vrouwen vechten gemener en harder dan mannenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal ik een keer mediator komen spelen? lijkt me wel wat met 2 vrouwen die elkaar bij geringste in de haren vliegen.
Ow Jaquote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze dat als tattoo had zou je dat ook leuk vinden.
Ik heb geen kort lontjequote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal ik een keer mediator komen spelen? lijkt me wel wat met 2 vrouwen die elkaar bij geringste in de haren vliegen.
Gaat hem niet worden denk ik Sig ,,,quote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jarretels WOOT!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Pavement het volgende:
hoe heette die dingen ook alweer met van die bandjes ?
Kan je het nog een keer posten? ik was even plassen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en als iedereen zo aardig wil zijn om dit stukje niet te quoten dan kan ik het straks weer weghalen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je het nog een keer posten? ik was even plassen.
APK kan dat wel regelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jarretellesquote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Pavement het volgende:
hoe heette die dingen ook alweer met van die bandjes ?
Nou, ik vind het best hoor dat jullie het grappig vinden, ik vind we geen zak aan in elk geval,quote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mn heldin vroeger, villa kakelbontquote:
quote:
Waar is hij als je hem nodig hebt. Hebben jullie het wel gelezen?quote:
Je droger was klaar leugenaarquote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann je vraagt er zelf om.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best hoor dat jullie het grappig vinden, ik vind we geen zak aan in elk geval,
Waar zie je mij lachen? Ik krijg telkens met jullie ellende te maken, dus ik wil wel weten wat je te zeggen had.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best hoor dat jullie het grappig vinden, ik vind we geen zak aan in elk geval,
Sexyquote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Pavement het volgende:
[..]heb ik ook een zwak voor, waarom weet ik niet
Ze heeft volgens mij jarretels om de lange kousen op te houdequote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Pavement het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Pavement het volgende:
Mannen vinden dat geilquote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Pavement het volgende:
stuur Soury maar een DMquote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zie je mij lachen? Ik krijg telkens met jullie ellende te maken, dus ik wil wel weten wat je te zeggen had.
Shut up, ik verzin gewoon elke keer een andere smoesquote:
Ik ben nog steeds in de nasi aan het roeren.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shut up, ik verzin gewoon elke keer een andere smoes
Hou es op over die futiliteit.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
stuur Soury maar een DM
Waarom moet ik soury een dm sturen als ik ook aan de anderen en public kan vragen of ze mij dat stukje tekst even willen pm-en?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
stuur Soury maar een DM
Pittige rijstepap nu ?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in de nasi aan het roeren.
Nou doe dat maar dan, dan weet straks heel FOK het alsnog, leuk...quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moet ik soury een dm sturen als ik ook aan de anderen en public kan vragen of ze mij dat stukje tekst even willen pm-en?
Wil je zeggen dat als ik iets via dm hoor dat ik het dan rondbazuin over Fok?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou doe dat maar dan, dan weet straks heel FOK het alsnog, leuk...
OK anders heb ik er over twee jaar nog last van. Het ging over een user in nws en ik liet weten dat die je afbrandt en je een dm stuurt. Niks persoonlijkquote:
Nee, dat zeg ik niet maar als iedereen elkaar gaat DMmen dan weet ik wel hoe het gaat.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat als ik iets via dm hoor dat ik het dan rondbazuin over Fok?
Wie dmt mij het stukje tekst wat Fann heeft weggehaald?
Ik had het niet eens gelezen toe ik 't quote.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat als ik iets via dm hoor dat ik het dan rondbazuin over Fok?
Wie dmt mij het stukje tekst wat Fann heeft weggehaald?
HUh... er waren er wel meer die me hebben proberen af te branden, maar niemand heeft mij een DM gestuurd hoor, alleen jij...quote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
OK anders heb ik er over twee jaar nog last van. Het ging over een user in nws en ik liet weten dat die je afbrandt en je een dm stuurt. Niks persoonlijk
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gelezen toe ik 't quote.
lulquote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou danquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
HUh... er waren er wel meer die me hebben proberen af te branden, maar niemand heeft mij een DM gestuurd hoor, alleen jij...
precies!quote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, als niemand nog weet wat er stond zal het ook wel niet belangrijk zijn geweest
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap je niet hoorquote:
Nou gelukkig maar, jij weet ik elk geval wel wat er stond, dat weet ik zeker en anders graafquote:
Wel makkelijk voor als je geen tandjes meer hebtquote:
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel makkelijk voor als je geen tandjes meer hebt
Weet je wel. Als je het niet weet was het blijkbaar niet zo interessant verder. En blijf me dan ook niet om mijn oren gooien dat ik je een dm heb gestuurd please. NWS staat bol met betweters en mannetjes. Dat was het in een hele grote notendopquote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik snap je niet hooren dat meen ik serieus, ik zal wel iets niet zien wat jij wel ziet dan,
maar ik snap er geen reet van waarom je dat dan stuurde...
Ik maak me daar ook weleens schuldig aan, niet vaak maar toch.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
. NWS staat bol met betweters en mannetjes. Dat was het in een hele grote notendop
Ja nu heb ik het weer gedaan. Stokertquote:
Ik heb het niet gelezen en het boeit me nietquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, als niemand nog weet wat er stond zal het ook wel niet belangrijk zijn geweest
Nee een anderquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook weleens schuldig aan, niet vaak maar toch.
Jemig man, dat weet ik allang, ik heb daar meer tijd doorgebracht dan jij denk ik de laatstequote:Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
NWS staat bol met betweters en mannetjes. Dat was het in een hele grote notendop
Waarom dm je het me dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en het boeit me niet
Nee joh, ik was het niet met je eens, en ik werd een beetje knarrig van je gelul. Jij maakt het persoonlijk. Dat doe je vaak btw.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jemig man, dat weet ik allang, ik heb daar meer tijd doorgebracht dan jij denk ik de laatste
dagen, maar ik snapte dat uitvechten niet, maar laat nu maar zitten want dan gaan we daar weer
een heel topic over verder.
en schei ook eens uit met dat gezeik over die droger, af en toe haal ik de droger leeg ja, maar voorrtaan zal ik het niet meer melden, beter kan ik niks meer melden geloof ik
en toen gooide je het in een dm?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb het ei geklutst al roerend toegevoegd in de wok.
Daarom, 1 middagje mediaten en jullie zijn beste vriendinnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben de kluts even kwijt nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |