Nee hoor, ze heeft het kwartje teruggegooid. Ruud moet beseffen dat ze iets heel bijzonders hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:51 schreef Ransjih het volgende:
het kwartje is bij billy wel gevallen maar wat gaat ze ermee doen?
Dat ze niet meer dan een neukertje is voor Ruud begint nu ook door die peroxide laag heen te dringen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwoah, is meer dat Billy de situatie eindelijk gaat bekijken zoals ie altijd al was.
Assimilatie gaat niet gebeuren. Ik ben daar voor veel te intelligent ;-p ik herkende de klingon, de borgsith gelijk. Merciquote:Op woensdag 2 april 2014 19:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het maakt je menselijk...Je bent niet geassimileerd... Dat neem ik terug bij deze
Daar leek het wel op, maar nu lijkt het er weer op dat ze Ruud wil dwingen om verliefd te worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ze niet meer dan een neukertje is voor Ruud begint nu ook door die peroxide laag heen te dringen?
Je had het moeilijk met dreetje hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Assimilatie gaat niet gebeuren. Ik ben daar voor veel te intelligent ;-p ik herkende de klingon, de borgsith gelijk. Merci
ja en haalt ze zich in haar hoofd dat hij na utopia toch wel bij haar blijft..... aan wie doet dit me denken???? Amanda (DGK) we weten allemaal hoe dat afgelopen is.wat dat betreft is ruud wel eerlijker dan B.quote:
Nee Ron vertelde net aan Emil over 10 minquote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je had het moeilijk met dreetje hoor
Duidelijk verhaalquote:Op woensdag 2 april 2014 19:54 schreef formule het volgende:
[..]
Nee Ron vertelde net aan Emil over 10 min
Zeg nou zelf hij geeft ook wel verkeerde signalen af. Nu zit hij weer met zijn armen om haar heen. Veel te verwarrend voor fucked up Billyquote:Op woensdag 2 april 2014 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft het kwartje teruggegooid. Ruud moet beseffen dat ze iets heel bijzonders hebben.
Nou inderdaad, trap haar dan je nest uit, klaar. 2 weken janken en wegwezenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeg nou zelf hij geeft ook wel verkeerde signalen af. Nu zit hij weer met zijn armen om haar heen. Veel te verwarrend voor fucked up Billy
en de grote witte pan was niet schoonquote:Op woensdag 2 april 2014 19:54 schreef Joezi het volgende:
ON TOPIC: Vanass legt borden in de bovenste keukenkastjes, dit gaat gepaard met wat irritant geluid
Is ook. Heb ik net ook al gezegd dat hij dom bezig is.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Voxs het volgende:
Zeg nou zelf hij geeft ook wel verkeerde signalen af. Nu zit hij weer met zijn armen om haar heen. Veel te verwarrend voor fucked up Billy
Hehe je hebt gelijk ik noemde haar worf niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Glittersquote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Mylene het volgende:
Die zweetdruppels op het hoofd van Rienk.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef rokkutsaains het volgende:
Shit, Billy trekt haar keutel al weer in.
Ze gaat haar punt niet aan de orde stellen in het centraal.
Zit ik hier met een verse kan koffie en een schaaltje speculaasjes.
even teruglezen, dat zijn glitters van Dré en daar was hij niet blij mee.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Mylene het volgende:
dat zijn glitters, die Robin wel eens op haar decollete strooitquote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Mylene het volgende:
Juist een keer heel zinnig van haar. Ze is emotioneel. Nooit een goed startpunt voor een discussie.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. Heb ik net ook al gezegd dat hij dom bezig is.
Billy heeft nu iig geen zin om zich hard te maken voor iemands zaak. Zo voorstelbaar, deze principiële vrouw.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat zijn glitters, die Robin wel eens op haar decollete strooit
Resistence is futilequote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Neuh, het geeft imo eerder aan dat haar principes vooral door haar vagina worden gevoed.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Voxs het volgende:
Juist een keer heel zinnig van haar. Ze is emotioneel. Nooit een goed startpunt voor een discussie.
Halve litersquote:Op woensdag 2 april 2014 19:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Even bier uit de![]()
schuur halen snel
Wat is jou Cutthroatlevel eigenlijk? dan kan ik daarop anticiperen...Zou zonde zijn als ik mijn "kwaliteitsposts" niet meer terugvind...quote:
Dan ben ik een jongetje van 21quote:
Het zelfde als een beetje zwangerquote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Ransjih het volgende:
ow ruud heeft toch gezegd dat hij wel een beetje verliefd is op dr
en ik weer een meisje van 38quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan ben ik een jongetje van 21Je maakt me bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |