In Israel misschien.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Geloof me, als ze al keken dan alleen voor Ajax.
Mooi ook. Voor het eerst dat er buitenlanders next season naar de Jupiler gaan kijken voor Rodaquote:Op woensdag 2 april 2014 20:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet weten dat wedstrijden van Twente in het buitenland het best worden bekeken, puur omdat het een buitenlandse club is
Hoe'st in Utreg?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een Twente supporter met een negatieve mening over Woutje Brama [ afbeelding ]
Chinezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooi ook. Voor het eerst dat er buitenlanders next season naar de Jupiler gaan kijken voor Roda
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een gewaagde voorspelling bij 11 tegen 10.
Waarschijnlijk wordt het een randje buitenspel doelpunt of een discutabele penalty, waarna Koeman weer over de scheids gaat zeikenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom scoort Feyenoord nooit de 3e in uitwedstrijden.. het is wachten op de 2-2 zo
Met een spits als Kramer wel ja. Wat een drama die jongen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een gewaagde voorspelling bij 11 tegen 10.
kishna komt erin!!!quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest net glimlachen mij afvragende waar ik in vredesnaam naar aan het kijken ben bij Rkc - Ajax. Wat is dit kut
Ach, heerlijk tochquote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest net glimlachen mij afvragende waar ik in vredesnaam naar aan het kijken ben bij Rkc - Ajax. Wat is dit kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |