abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138650797
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat is een "relatie"? :s)
Mhmm een soort connectie met iemand waarmee je alles kunt delen. :) Of toch bijna alles.
Ik vind persoonlijk de connectie met jezelf en een goede relatie dus met jezelf belangrijk en bijna een must.

Zo zijn er verschillende soorten connecties. :P

Hoe zou je het omschrijven?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:06:27 #202
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138651461
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef complicate het volgende:
Maar er zijn mensen die al van "relatie" spreken na 4 weken :')
Hetzelfde geldt voor vriendschappen. Maar goed.
4 weken is wel kort maar mijn kortste 'relatie' was ook maar 3 maanden :') maarja dan zagen we elkaar wel bijna elke dag en dateperiode was daar niet meegerekend. Alles daaronder is inderdaad twijfelachtig of je dat relatie moet noemen imho.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138651653
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Mhmm een soort connectie met iemand waarmee je alles kunt delen. :) Of toch bijna alles.
Ik vind persoonlijk de connectie met jezelf en een goede relatie dus met jezelf belangrijk en bijna een must.

Zo zijn er verschillende soorten connecties. :P

Hoe zou je het omschrijven?
Mja, lastige... Indien korter dan 2 maanden, dan ben je gewoon aan het daten wat mij betreft. Dat kan ik geen relatie noemen. :')
pi_138651881
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

4 weken is wel kort maar mijn kortste 'relatie' was ook maar 3 maanden :') maarja dan zagen we elkaar wel bijna elke dag en dateperiode was daar niet meegerekend. Alles daaronder is inderdaad twijfelachtig of je dat relatie moet noemen imho.
ik heb nochtans een paar keer gehad dat iemand na anderhalve week of zo al 'ik hou van je' zei. eentje zelfs zonder dat ze me ooit gezien had.

en zelfs iemand die me nog nooit gezien had maar wel vanuit engeland naar nederland wilde verhuizen voor mij. ja, er zitten wat pareltjes bij zo nu en dan. :')

ook wel twijfelachtig nietwaar? :7
pi_138651930
quote:

[..]

3 Maanden dan is dat toch eerder daten, haha of zelfs flirten. Dat gebeurt allemaal in die fase denk ik :P Daar worden de meeste onnozele dingen verteld zonder het te menen :P
pi_138651967
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mja, lastige... Indien korter dan 2 maanden, dan ben je gewoon aan het daten wat mij betreft. Dat kan ik geen relatie noemen. :')
Waarom 2 maanden? Ik weet niet, zo iets voel je toch aan? Of is dat jouw geluksgetal :P
pi_138652003
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom 2 maanden? Ik weet niet, zo iets voel je toch aan? Of is dat jouw geluksgetal :P
Dat was het eerste getal dat in me opkwam. :')
pi_138652104
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat was het eerste getal dat in me opkwam. :')
Dacht het al :D

Ik denk dat je van relatie kan spreken als je tenminste al iemand hebt gezien, heb ooit contact gehad met iemand die me zijn adres stuurde in geval ik hem ooit zou willen bezoeken en ik kende die nog zelfs geen 1 maand, toen dacht ik al "psychopaat" :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:23:29 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138652137
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:

[..]

Ik heb ooit wel eens een nieuwe simkaart moeten kopen omdat ik na een ONS niet meer van iemand afkwam (borderline :( ) gelukkig wist ze niet wat mijn adres en achternaam was want mijn god dat was erg :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat je van relatie kan spreken als je tenminste al iemand hebt gezien, heb ooit contact gehad met iemand die me zijn adres stuurde in geval ik hem ooit zou willen bezoeken en ik kende die nog zelfs geen 1 maand, toen dacht ik al "psychopaat" :P
:D dat ligt dan echt aan jou volgens mij. Binnen een maand ff bij iemand langsgaan voor een bakkie koffie / drankje is toch niet zo raar ? Dan heb je wel een adres nodig lijkt me.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138652164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb ooit wel eens een nieuwe simkaart moeten kopen omdat ik na een ONS niet meer van iemand afkwam (borderline :( ) gelukkig wist ze niet wat mijn adres en achternaam was want mijn god dat was erg :')
Gelukkig ben je slim om je adres niet te geven aan iemand die je niet kent. ^O^
pi_138652301
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:

[..]

:X
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:27:57 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138652310
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Gelukkig ben je slim om je adres niet te geven aan iemand die je niet kent. ^O^
Zie mijn edit :+ maar voor ONS doe ik dat inderdaad niet zo snel tenzij zij naar mij komt natuurlijk maar in dit geval had ik al een voorgevoel :P en ben ik naar haar gegaan.
Jammer dat het zo'n psycho was want ze wist wel van wanten :+
pi_138652367
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zie mijn edit :+ maar voor ONS doe ik dat inderdaad niet zo snel tenzij zij naar mij komt natuurlijk maar in dit geval had ik al een voorgevoel :P en ben ik naar haar gegaan.
Jammer dat het zo'n psycho was want ze wist wel van wanten :+
Ach ik heb ook zo eentje gekend, gelukkig ben ik ervan af :P
Goed dat je dus ook naar je gevoel kan luisteren ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:30:03 #214
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138652396
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Ach ik heb ook zo eentje gekend, gelukkig ben ik ervan af :P
Goed dat je dus ook naar je gevoel kan luisteren ;)
Je bedoeld: goed dat je nog rationeel kunt blijven nadenken als het meeste denkwerk op zo'n moment door een ander kopje gedaan wordt :+
pi_138652435
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je bedoeld: goed dat je nog rationeel kunt blijven nadenken als het meeste denkwerk op zo'n moment door een ander kopje gedaan wordt :+
Beter kon ik het niet verwoorden _O_ _O_ ik was toen echt bang dat die me ging blijven lastigvallen, maar inderdaad wat je zegt klopt dus. ;)
pi_138652514
Moraal van het verhaal: als je iemand leert kennen of versieren , niet te snel in vertrouwen nemen wat de persoon zegt, altijd heel voorzichitg zijn. Kijk ook vooral naar wat de persoon doet en volg jouw gevoel. :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:37:16 #217
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138652661
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
Moraal van het verhaal: als je iemand leert kennen of versieren , niet te snel in vertrouwen nemen wat de persoon zegt, altijd heel voorzichitg zijn. Kijk ook vooral naar wat de persoon doet en volg jouw gevoel. :)
Ondanks (of misschien wel juist omdat) ik autist ben kan ik altijd behoorlijk snel en accuraat inschatten wat voor vlees ik in de kuip heb. :)
Analyseren en verleiden ftw. :P
pi_138652882
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ondanks (of misschien wel juist omdat) ik autist ben kan ik altijd behoorlijk snel en accuraat inschatten wat voor vlees ik in de kuip heb. :)
Analyseren en verleiden ftw. :P
Nice nice, dus je bent een goede verleider? En dus geen problemen met versieren ? :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:45:21 #219
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138652968
Done did it 8-)
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:46:22 #220
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138652998
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:

[..]

ik heb nochtans een paar keer gehad dat iemand na anderhalve week of zo al 'ik hou van je' zei. eentje zelfs zonder dat ze me ooit gezien had.

en zelfs iemand die me nog nooit gezien had maar wel vanuit engeland naar nederland wilde verhuizen voor mij. ja, er zitten wat pareltjes bij zo nu en dan. :')

ook wel twijfelachtig nietwaar? :7
Gelijk afgekapt mag ik hopen? Dat zijn de engste
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:46:40 #221
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138653011
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Nice nice, dus je bent een goede verleider? En dus geen problemen met versieren ? :P
Ja en nee. Vrouwen versieren en verleiden op internet en tijdens dates is inderdaad niet zo'n punt, vind ik ook leuk en dates eindigen meestal niet in een blauwtje :P . Alleen om IRL vanuit niks te beginnen vind ik het een stuk lastiger. Niet zozeer om vrouwen aan te spreken of een gesprek mee te hebben maar de stap daarna zeg maar, dat gaat wat minder soepel :+ Bij internetdaten weet je allebei waarom je op een date site zit en bij een afspraakje heb je toch allebei een bepaalde verwachting.
Dus beetje mixed feelings erover :P Zodra de setting duidelijk is lukt het meestal wel, ik denk dat dat het wel goed omschrijft.
pi_138653063
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:45 schreef jelfrikandel het volgende:
Done did it 8-)
Je hebt het haar gevraagd? Nice Jel ^O^ Ik wist dat je een baas was/bent.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:53:27 #223
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138653255
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt het haar gevraagd? Nice Jel ^O^ Ik wist dat je een baas was/bent.
Yeah :D alleen waar wanneer wat weten we nog niet ivm drukte :P maar dat komt goed, hoop deze week nog :D
pi_138653261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja en nee. Vrouwen versieren en verleiden op internet en tijdens dates is inderdaad niet zo'n punt, vind ik ook leuk en dates eindigen meestal niet in een blauwtje :P . Alleen om IRL vanuit niks te beginnen vind ik het een stuk lastiger. Niet zozeer om vrouwen aan te spreken of een gesprek mee te hebben maar de stap daarna zeg maar, dat gaat wat minder soepel :+ Bij internetdaten weet je allebei waarom je op een date site zit en bij een afspraakje heb je toch allebei een bepaalde verwachting.
Dus beetje mixed feelings erover :P Zodra de setting duidelijk is lukt het meestal wel, ik denk dat dat het wel goed omschrijft.
Ah okidoki. Dan voel je je waarschijnlijk op je gemak online. Heb daar geen ervaring mee en is niet mijn ding :P Maar in ieder geval vind ik het erg goed dat je dus rotte appels snel van je kan afstoten, of je ze nu irl of online tegenkomt. Anyway veel succes met je volgende versierpogingen en hopelijk zal je dit keer een normaal iemand treffen , zolang je maar normaal doet he :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:54:17 #225
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138653284
Stel je zou FOK hebben en dit allemaal over jezelf lezen... Creepy shit eigenlijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')