Mhmm een soort connectie met iemand waarmee je alles kunt delen.quote:
4 weken is wel kort maar mijn kortste 'relatie' was ook maar 3 maandenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef complicate het volgende:
Maar er zijn mensen die al van "relatie" spreken na 4 weken![]()
Hetzelfde geldt voor vriendschappen. Maar goed.
Mja, lastige... Indien korter dan 2 maanden, dan ben je gewoon aan het daten wat mij betreft. Dat kan ik geen relatie noemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Mhmm een soort connectie met iemand waarmee je alles kunt delen.Of toch bijna alles.
Ik vind persoonlijk de connectie met jezelf en een goede relatie dus met jezelf belangrijk en bijna een must.
Zo zijn er verschillende soorten connecties.![]()
Hoe zou je het omschrijven?
ik heb nochtans een paar keer gehad dat iemand na anderhalve week of zo al 'ik hou van je' zei. eentje zelfs zonder dat ze me ooit gezien had.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
4 weken is wel kort maar mijn kortste 'relatie' was ook maar 3 maandenmaarja dan zagen we elkaar wel bijna elke dag en dateperiode was daar niet meegerekend. Alles daaronder is inderdaad twijfelachtig of je dat relatie moet noemen imho.
3 Maanden dan is dat toch eerder daten, haha of zelfs flirten. Dat gebeurt allemaal in die fase denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
4 weken is wel kort maar mijn kortste 'relatie' was ook maar 3 maandenmaarja dan zagen we elkaar wel bijna elke dag en dateperiode was daar niet meegerekend. Alles daaronder is inderdaad twijfelachtig of je dat relatie moet noemen imho.
Waarom 2 maanden? Ik weet niet, zo iets voel je toch aan? Of is dat jouw geluksgetalquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mja, lastige... Indien korter dan 2 maanden, dan ben je gewoon aan het daten wat mij betreft. Dat kan ik geen relatie noemen.
Dat was het eerste getal dat in me opkwam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom 2 maanden? Ik weet niet, zo iets voel je toch aan? Of is dat jouw geluksgetal
Dacht het alquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was het eerste getal dat in me opkwam.
Ik heb ooit wel eens een nieuwe simkaart moeten kopen omdat ik na een ONS niet meer van iemand afkwam (borderlinequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Dacht het al![]()
Ik denk dat je van relatie kan spreken als je tenminste al iemand hebt gezien, heb ooit contact gehad met iemand die me zijn adres stuurde in geval ik hem ooit zou willen bezoeken en ik kende die nog zelfs geen 1 maand, toen dacht ik al "psychopaat"
Gelukkig ben je slim om je adres niet te geven aan iemand die je niet kent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een nieuwe simkaart moeten kopen omdat ik na een ONS niet meer van iemand afkwam (borderline) gelukkig wist ze niet wat mijn adres en achternaam was want mijn god dat was erg
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Dacht het al![]()
Ik denk dat je van relatie kan spreken als je tenminste al iemand hebt gezien, heb ooit contact gehad met iemand die me zijn adres stuurde in geval ik hem ooit zou willen bezoeken en ik kende die nog zelfs geen 1 maand, toen dacht ik al "psychopaat"
Zie mijn editquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig ben je slim om je adres niet te geven aan iemand die je niet kent.
Ach ik heb ook zo eentje gekend, gelukkig ben ik ervan afquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zie mijn editmaar voor ONS doe ik dat inderdaad niet zo snel tenzij zij naar mij komt natuurlijk maar in dit geval had ik al een voorgevoel
en ben ik naar haar gegaan.
Jammer dat het zo'n psycho was want ze wist wel van wanten
Je bedoeld: goed dat je nog rationeel kunt blijven nadenken als het meeste denkwerk op zo'n moment door een ander kopje gedaan wordtquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach ik heb ook zo eentje gekend, gelukkig ben ik ervan af![]()
Goed dat je dus ook naar je gevoel kan luisteren
Beter kon ik het niet verwoordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je bedoeld: goed dat je nog rationeel kunt blijven nadenken als het meeste denkwerk op zo'n moment door een ander kopje gedaan wordt
Ondanks (of misschien wel juist omdat) ik autist ben kan ik altijd behoorlijk snel en accuraat inschatten wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
Moraal van het verhaal: als je iemand leert kennen of versieren , niet te snel in vertrouwen nemen wat de persoon zegt, altijd heel voorzichitg zijn. Kijk ook vooral naar wat de persoon doet en volg jouw gevoel.
Nice nice, dus je bent een goede verleider? En dus geen problemen met versieren ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ondanks (of misschien wel juist omdat) ik autist ben kan ik altijd behoorlijk snel en accuraat inschatten wat voor vlees ik in de kuip heb.![]()
Analyseren en verleiden ftw.
Gelijk afgekapt mag ik hopen? Dat zijn de engstequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb nochtans een paar keer gehad dat iemand na anderhalve week of zo al 'ik hou van je' zei. eentje zelfs zonder dat ze me ooit gezien had.
en zelfs iemand die me nog nooit gezien had maar wel vanuit engeland naar nederland wilde verhuizen voor mij. ja, er zitten wat pareltjes bij zo nu en dan.
ook wel twijfelachtig nietwaar?
Ja en nee. Vrouwen versieren en verleiden op internet en tijdens dates is inderdaad niet zo'n punt, vind ik ook leuk en dates eindigen meestal niet in een blauwtjequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Nice nice, dus je bent een goede verleider? En dus geen problemen met versieren ?
Je hebt het haar gevraagd? Nice Jelquote:
Yeahquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt het haar gevraagd? Nice JelIk wist dat je een baas was/bent.
Ah okidoki. Dan voel je je waarschijnlijk op je gemak online. Heb daar geen ervaring mee en is niet mijn dingquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja en nee. Vrouwen versieren en verleiden op internet en tijdens dates is inderdaad niet zo'n punt, vind ik ook leuk en dates eindigen meestal niet in een blauwtje. Alleen om IRL vanuit niks te beginnen vind ik het een stuk lastiger. Niet zozeer om vrouwen aan te spreken of een gesprek mee te hebben maar de stap daarna zeg maar, dat gaat wat minder soepel
Bij internetdaten weet je allebei waarom je op een date site zit en bij een afspraakje heb je toch allebei een bepaalde verwachting.
Dus beetje mixed feelings eroverZodra de setting duidelijk is lukt het meestal wel, ik denk dat dat het wel goed omschrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |