Comp als mental coach, ik ben benieuwd hoe dat gaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij ook mee gaat ter mentale ondersteuning
Volgens mij ben je nog niet zo oud (begin 20 meen ik me te herinneren) dan vind ik 9 relaties wel erg veel. Misschien moet je proberen iets minder snel van de ene op de andere trein te springen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is mss een luxepositie. Ik heb 9 relaties gehad en voor geen enkele heb ik moeite gedaan of zelf erop afgestapt
Daarom ben ik echt een super beginneling hierin en lijkt het me leerzaam om hier meer over te leren
ik ben 30quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet zo oud (begin 20 meen ik me te herinneren) dan vind ik 9 relaties wel erg veel. Misschien moet je proberen iets minder snel van de ene op de andere trein te springen.
Ik zou eerst eens aan je zelfvertrouwen gaan werken voordat je je weer wanhopig in een nieuwe relatie stapt. Leer eerst eens gelukkig te zijn met je zelf voordat je een ander meetrekt in je eigen misére.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ik ben veels te bang om afgewezen te worden en dus niet gewaardeerd te worden om hoe ik ben (zo zie ik dat, erg he) . Ik heb ook nog nooit als eerste gezegd : "Ik vind jou meer dan leuk", meestal begon zij daar mee en antwoordde ik daar op of was het zoenen waarna het zich vanzelf ontvouwde.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij ook mee gaat ter mentale ondersteuning
Ik geloof dat jullie het kunnen zonder me. Ik zal jullie virtueel ondersteunen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Comp als mental coach, ik ben benieuwd hoe dat gaat
Goed plan ^^ Nja goed, depressie runs in the family hier, wellicht dat ik daarom continue de foute meiden aantrek en de meest labiele ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens aan je zelfvertrouwen gaan werken voordat je je weer wanhopig in een nieuwe relatie stapt. Leer eerst eens gelukkig te zijn met je zelf voordat je een ander meetrekt in je eigen misére.
Misschien ben je te lief, bespreek dat met je psycholoog aangezien je daar toch gaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Goed plan ^^ Nja goed, depressie runs in the family hier, wellicht dat ik daarom continue de foute meiden aantrek en de meest labiele ofzo
Ga het niet als uitvlucht gebruiken, maar ik lijk toch een radar te hebben voor dit soort ongelukkige flutrelaties. Anyway..... morgen psycholoog
ga ik zeer zeker ter sprake brengenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien ben je te lief, bespreek dat met je psycholoog aangezien je daar toch gaat
Het is wel veel maar niet debiel veel ofzo. Ik weet niet hoe oud hij is? Ik ben ook al bezig aan mijn 7e relatie intussenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij lul je maar wat raak op fok. negen relaties is erg veel, maar toch kan ik me posts van je herinneren dat het nooit wil lukken met vrouwen.
Hij is 30.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is wel veel maar ik weet niet hoe oud hij is? Ik ben ook al bezig aan mijn 7e relatie intussen
Ik 32, ik zie niet waarom 9 dan zo'n issue isquote:
kweek eerst eens wat meer ruggengraat, anders heb je straks weer zo'n gestoord manipulatief figuur als van je topic.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben 30Voor deze relatie heb ik een paar jaar niks gehad omdat ik er gewoon geen zin meer in had, mentaal weer eens een wrak was en ik van mening was dat ik een vrouw gewoon niets te bieden had. Nu is dat weer wat anders
Ach ja mensen maken van alles een issue, als je maar tevreden bent, hoef je geen verantwoording aan jan en allemaal af te leggen. Sommige mensen praten gewoon om te praten. Als je blij bent met uw manier van leven dan maakt het niet uit wat een ander denkt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik 32, ik zie niet waarom 9 dan zo'n issue is? Ik ben ook laat begonnen met seks, relaties ed.
Daar ben ik dus zo bang voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:22 schreef perro. het volgende:
[..]
kweek eerst eens wat meer ruggengraat, anders heb je straks weer zo'n gestoord manipulatief figuur als van je topic.
o god. Ik word oud. Ze gaan al u tegen me zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach ja mensen maken van alles een issue, als je maar tevreden bent, hoef je geen verantwoording aan jan en allemaal af te leggen. Sommige mensen praten gewoon om te praten. Als je blij bent met uw manier van leven dan maakt het niet uit wat een ander denkt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
o god. Ik word oud. Ze gaan al u tegen me zeggen
hahaha nee ik ben Belg, we gebruiken u zonder iemand per se oud te vinden, maar gewoon.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Thanx Yatsquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:28 schreef yats het volgende:
[..]Comp komt uit België hé, daar is dat nog normaal dat ze iedereen u noemen.
ogen open houden en je hebt het snel genoeg door wanneer iemand tegen je liegt of je probeert te manipuleren.quote:
Join the club.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat de lengte van een relatie niks heeft te maken met snel op iets anders springen. Je wordt ouder, dingen veranderen, jezelf ook als mens. Soms raak je op elkaar uitgekeken, ik heb zelf ook best wat relaties achter de rug. Ik snap niet waarom je zou wachten "tot die ene" of dat je eerst 7/8/9 dates gaat doen in de hoop dat je jezelf oud kan zien worden met zo'n iemand. Net alsof je nu al zo'n beslissing kan maken. Mijn advies zou altijd zijn, spring er in en zie waar het schip gaat stranden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet zo oud (begin 20 meen ik me te herinneren) dan vind ik 9 relaties wel erg veel. Misschien moet je proberen iets minder snel van de ene op de andere trein te springen.
Ik zal geen u meer gebruiken, trouwens jij bent niet oud.quote:
Wat is een "relatie"?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef complicate het volgende:
Maar er zijn mensen die al van "relatie" spreken na 4 weken![]()
Hetzelfde geldt voor vriendschappen. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |