Hahaha ach ja, je bent gewoon een goede helper zonder dat ik je echt ken, dan ben je gewoon een baas.quote:Op maandag 7 april 2014 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Hahaha Jel zo ken ik je
Dus ze doet niet meer vreemd? Zeker dat het een misverstand was? Ken je haar al een beetje eigenlijk ? Is ze sportief, actief? Als ik een idee heb van haar hobbies oid dan kan ik je leuke date tips geven
 We whatsappen wat, in het echt lijkt ze zich wat ongemakkelijk te voelen en lijkt ze snel weg te willen
 We whatsappen wat, in het echt lijkt ze zich wat ongemakkelijk te voelen en lijkt ze snel weg te willen  Ken haar redelijk, wel al een tijdje nu.
 Ken haar redelijk, wel al een tijdje nu. Sportief valt wel mee geloof ik.
 Sportief valt wel mee geloof ik.  Wellicht kan ik een beetje peilen met een vriendin waar ik het goed mee kan vinden. Zal ik dat doen of is dat niet aan te raden?
 Wellicht kan ik een beetje peilen met een vriendin waar ik het goed mee kan vinden. Zal ik dat doen of is dat niet aan te raden?

quote:Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef complicate het volgende:
Ik denk niet dat toeval er ooit heeft kunnen zorgen dat iemand zijn droom heeft kunnen waarmaken, alhoewel...

Ik denk soms dat sommige mensen niet genoeg inzetten en daarom blijven blokkeren, Verder kan ik je niet tegenspreken, men moet wat ondernemen wilt men iets bereiken.quote:Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een deel geluk bij. De vraag is alleen wat voor soort factoren jij 'geluk' noemt.
Ik ben onderhand al genoeg gasten tegengekomen die van geluk spreken dat ze hun ex-vriendin hun op brute wijze heeft gedumpt/vreemdgegaan whatever. Als ze dat toendertijd niet ervaren hadden, waren ze waarschijnlijk nooit met zichzelf aan de slag gegaan. Ik heb geluk gehad dat m'n vriendin vreemdgegaan is toen ik jonger was, dat ik met een extreem ectolichaam geboren ben, en misschien zelfs met het feit dat ik een knieblessure opgelopen heb waardoor ik nooit meer op hoog niveau kan sporten.
Op het moment zelf is het kut, maar als ik er zo op terugkijk zijn dit allemaal triggers geweest om te beginnen met het ontwikkelen van zelfvertrouwen en sociale vaardigheden. Zonder deze gebeurtenissen was ik waarschijnlijk nog steeds een blaadje in de wind geweest die zich laat leiden door omstandigheden.
Zoek de biografie van Soichiro Honda eens op, en leg daar elk excuus naast die je kunt verzinnen waarom je niet kan bereiken wat je wilt. Hier heb je een man die keer op keer op keer buiten zijn invloed om genaaid word, en ondanks alles naar de top groeit.

Hehe volgende keer minder drinken he. Wel leuk dat jullie nog contact hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 21:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hahaha ach ja, je bent gewoon een goede helper zonder dat ik je echt ken, dan ben je gewoon een baas.
Nee ik verstond haar verkeerd (had al wat op). Weet echter niet of ze mij leuk vind, dat is wat anders. Ondanks dat ze erg gewillig en fanatiek zoendeWe whatsappen wat, in het echt lijkt ze zich wat ongemakkelijk te voelen en lijkt ze snel weg te willen
Ken haar redelijk, wel al een tijdje nu.
Volgens mij van series en films en dat soort dingen dus bios lijkt me het meest voor de hand liggendSportief valt wel mee geloof ik.
Ik vind het alleen zo eng om te doenWellicht kan ik een beetje peilen met een vriendin waar ik het goed mee kan vinden. Zal ik dat doen of is dat niet aan te raden?

.
 . 

Dat is ook leuk hoor een date in parkquote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef habitue het volgende:
Parachute springen? Je maakt het wel heel spannend
Mijn leukste date het afgelopen jaar was toch met mooi weer, kleedje, park en een fles wijn.
 , maar voor mensen die van spanning houden kan dat best superleuk zijn om op een actieve date te gaan
 , maar voor mensen die van spanning houden kan dat best superleuk zijn om op een actieve date te gaan   Vooral omdat er endorfine vrijkomen die maken dat mensen dan zich goed voelen en goesting krijgen om van alles te doen. En wie weet nog meer ...
 Vooral omdat er endorfine vrijkomen die maken dat mensen dan zich goed voelen en goesting krijgen om van alles te doen. En wie weet nog meer ...

quote:Op maandag 7 april 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe volgende keer minder drinken he. Wel leuk dat jullie nog contact hebben.
Als je haar beter wilt leren kennen lijkt bios niet zo een goed idee, MAAR als dat echt haar ding is kan je misschien eerst samen iets gaan drinken, wat babbelen en dan naar de cinema gaan, dus niet enkel en alleen bios als date
Maar als je liever echt iets heel leuks wilt doen dat ze zich na 10 jaar nog zal herinneren dan zou ik je iets "cools" aanraden zoals samen parachute springen of een boottocht in combinatie met gezellig samen iets eten.
Maar ok ik weet niet wat uw budget is.

whowowowow rustig aan compli
 whowowowow rustig aan compli  je wilt me meteen samen te pletter laten vallen?
 je wilt me meteen samen te pletter laten vallen?  Haha ik kijk wel even, denk (hoop) dat het wel goed komt. Ik zit er meer mee of ze wel toehapt of niet
 Haha ik kijk wel even, denk (hoop) dat het wel goed komt. Ik zit er meer mee of ze wel toehapt of niet  

Leuk voor een 2e of 3e date. Niet als eerstequote:Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is ook leuk hoor een date in park, maar voor mensen die van spanning houden kan dat best superleuk zijn om op een actieve date te gaan
Vooral omdat er endorfine vrijkomen die maken dat mensen dan zich goed voelen en goesting krijgen om van alles te doen. En wie weet nog meer ...

Sowieso is iemand op date vragen via whatsapp (quote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
whowowowow rustig aan compli
je wilt me meteen samen te pletter laten vallen?
Haha ik kijk wel even, denk (hoop) dat het wel goed komt. Ik zit er meer mee of ze wel toehapt of niet

Maar ik kan dit beter irl doen hè? Whatsapp is niks voor dit soort dingen denk ik toch?
 ) haha , maar vraag het haar gewoon irl of bel haar en wees spontaan
 ) haha , maar vraag het haar gewoon irl of bel haar en wees spontaan   Geen zorgen maken het komt wel goed.
  Geen zorgen maken het komt wel goed.  Geef haar het gevoel dat je haar echt leuk vindt.
 Geef haar het gevoel dat je haar echt leuk vindt.

Inderdaad, maar Jel kent haar al een beetjequote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk voor een 2e of 3e date. Niet als eerste
Ja.. als je elkaar al kent en zeker weet dat het leuk wordt.

Maak dat even een leuke vrouw duidelijk compquote:

Dat is uw taak Yatsquote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Maak dat even een leuke vrouw duidelijk comp
 Maar/En je moet er zelf eerst ingeloven als je wilt dat zij in u gaat geloven.
 Maar/En je moet er zelf eerst ingeloven als je wilt dat zij in u gaat geloven.   

Ik doe mijn best comp. Maar ik word gewoon verdomd onzeker doordat ik geen duidelijke signalen van haar krijg.quote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is uw taak YatsMaar/En je moet er zelf eerst ingeloven als je wilt dat zij in u gaat geloven.

Dan neem je uw telefoon en zeg je haar nu "hey alles goed? blabla.... ik wil je niet pushen , maar het zou fijn zijn als ik wat meer duidelijkheid had , ik heb de indruk dat we misschien niet op dezelfde golflengte zitten..." en dan voeg je daar natuurlijk wat humor bij.quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe mijn best comp. Maar ik word gewoon verdomd onzeker doordat ik geen duidelijke signalen van haar krijg.

Ik ben er volgens mij vrij duidelijk in dat ik haar leuk vind. Alleen is ze nogal bang om een echte date te hebben (tot nu toe was het veilig gezamenlijk met wat vrienden). Ik heb het nu twee keer voorgesteld en twee keer werd er snel overheen gepraat waarbij ik achteraf van haar beste vriendin hoor dat ze het toch wel leuk zou vinden. Vrouwen, zucht.quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan neem je uw telefoon en zeg je haar nu "hey alles goed? blabla.... ik wil je niet pushen , maar het zou fijn zijn als ik wat meer duidelijkheid had , ik heb de indruk dat we misschien niet op dezelfde golflengte zitten..." en dan voeg je daar natuurlijk wat humor bij.
Je moet niet overkomen als een inspecteur van haar gevoelens, maar als iemand die haar leukt vindt maar die meer duidelijkheid wilt.

Ze is onzeker en je bent onzeker. Lijkt me nogal moeilijk en doolhof-achtig.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er volgens mij vrij duidelijk in dat ik haar leuk vind. Alleen is ze nogal bang om een echte date te hebben (tot nu toe was het veilig gezamenlijk met wat vrienden). Ik heb het nu twee keer voorgesteld en twee keer werd er snel overheen gepraat waarbij ik achteraf van haar beste vriendin hoor dat ze het toch wel leuk zou vinden. Vrouwen, zucht.

(ik schijn een kapotte radar te hebben, waardoor ik continue de goedkoopste en labielste aantrek die me vanzelfsprekend het meest pijn doen).
 (ik schijn een kapotte radar te hebben, waardoor ik continue de goedkoopste en labielste aantrek die me vanzelfsprekend het meest pijn doen). 

Eerst jezelf terugvinden lijkt me een prima dealquote:Op maandag 7 april 2014 23:02 schreef Michielos het volgende:
Dit ook maar eens volgen na een stukgelopen relatie. Ik durf dit ook niet echt heel goed, maar wil dit toch echt leren om eens een keer een echt duurzame relatie te krijgen met een gezonde leuke vrouw met verstand, i.p.v. zoveelste keer genaaid te worden en doffe ellende te krijgen(ik schijn een kapotte radar te hebben, waardoor ik continue de goedkoopste en labielste aantrek die me vanzelfsprekend het meest pijn doen).
Keep em coming

Ja, anders komt er weer een gemakkelijke met heel veel issues en stoornissen die me keihard naait inderdaadquote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Eerst jezelf terugvinden lijkt me een prima deal
 Ik moet ook beetje normaliteit uitstralen inderdaad
 Ik moet ook beetje normaliteit uitstralen inderdaad  

En sneller leren "dat is niet mijn probleem" zeggen. Ik denk eigenlijk dat meeste mensen het wel doorhebben als ze met iemand te maken hebben die absoluut niet bij hen past, maar dat ze gewoon willen geloven dat de persoon zal veranderen of dat de relatie wel ooit beter wordt met de tijd oid.quote:Op maandag 7 april 2014 23:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, anders komt er weer een gemakkelijke met heel veel issues en stoornissen die me keihard naait inderdaadIk moet ook beetje normaliteit uitstralen inderdaad
 neen is neen en ja is ja.
 neen is neen en ja is ja.  

ow, zo ben ik totaal niet. Maar ik ben te dom om hints te snappen denk ikquote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
En sneller leren "dat is niet mijn probleem" zeggen. Ik denk eigenlijk dat meeste mensen het wel doorhebben als ze met iemand te maken hebben die absoluut niet bij hen past, maar dat ze gewoon willen geloven dat de persoon zal veranderen of dat de relatie wel ooit beter wordt met de tijd oid.
Zo zijn er dus mannnen die gewoon niet horen als een vrouw "neen" zegt waardoor mannen hetzelf moeilijker maken terwijl het eenvoudig is
Wat straal je dan uit ??
 Als je mij gewoon "NEE" zegt, accepteer ik dat en laat ik je in vrede
 Als je mij gewoon "NEE" zegt, accepteer ik dat en laat ik je in vrede  

Vrouwen zijn geen helden in het geven van hints. Sowieso is voor vrouwen hints geven al niet zo slim, daar zoveel mannen moeite hebben ze te ontcijferenquote:Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow, zo ben ik totaal niet. Maar ik ben te dom om hints te snappen denk ikAls je mij gewoon "NEE" zegt, accepteer ik dat en laat ik je in vrede

Ah ok ik had het over uw ex.quote:Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow, zo ben ik totaal niet. Maar ik ben te dom om hints te snappen denk ikAls je mij gewoon "NEE" zegt, accepteer ik dat en laat ik je in vrede
 maar ok het gaat dus over het "nu"
 maar ok het gaat dus over het "nu" 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |