Ik ga voor een Bavaria 8.6 straksquote:Op woensdag 2 april 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond maar eens een Duvel uit eigen voorraad
Die vind ik net iets te zwaar voor een zomerse dag (oke, lente), maar dat er vanaaf speciaalbier gedronken wordt hier is een feit!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond maar eens een Duvel uit eigen voorraad
Geen appletini voor jou?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik net iets te zwaar voor een zomerse dag (oke, lente), maar dat er vanaaf speciaalbier gedronken wordt hier is een feit!Ik had laatst een lekkere, maar ben de naam kwijt
Strand- en zwembadbier!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik net iets te zwaar voor een zomerse dag (oke, lente), maar dat er vanaaf speciaalbier gedronken wordt hier is een feit!Ik had laatst een lekkere, maar ben de naam kwijt
Ziet eruit als te slap Mexicaans bier...quote:Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strand- en zwembadbier!
[ afbeelding ]
Lelijke dame jonguh.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strand- en zwembadbier!
[ afbeelding ]
Ziet er uit als Salitos/Desperados/Corona/Allerleianderestrandterrasbiertjesquote:Op woensdag 2 april 2014 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ziet eruit als te slap Mexicaans bier...
Maar dat is het schijnbaar niet
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasp*quote:Op woensdag 2 april 2014 15:45 schreef Q. het volgende:
Ik moet het bier even overslaan, die bierbuik wil nog maar niet weg gaan. Meer sporten. Minder bier. [ afbeelding ]
Soms is er een grens bereikt StBaby. Ik snap dat. Je kan niet eeuwig uitdijen!quote:
Nog nooit van dat merk gehoordquote:Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strand- en zwembadbier!
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, slappe Mexicaanse biertjes (Salitos ken ik overigens niet).quote:Op woensdag 2 april 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er uit als Salitos/Desperados/Corona/Allerleianderestrandterrasbiertjes
Dat snap ik, daarom sport ik ook meer. Maar minder bier, dat nooit!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms is er een grens bereikt StBaby. Ik snap dat. Je kan niet eeuwig uitdijen!
Je gaat je jarenlange investering verwijderen?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:45 schreef Q. het volgende:
Ik moet het bier even overslaan, die bierbuik wil nog maar niet weg gaan. Meer sporten. Minder bier. [ afbeelding ]
Hier niks aan de hand, niet sporten, wel bier, geen buikjequote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik, daarom sport ik ook meer. Maar minder bier, dat nooit!
Zeker niet slap. Ik vind hem in de zomer heerlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ziet eruit als te slap Mexicaans bier...
Maar dat is het schijnbaar niet
Nou, zo duur is het hier niet hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, slappe Mexicaanse biertjes (Salitos ken ik overigens niet).
Overpriced meuk iig. Op het terras betaal je gauw 6~7 euro voor een Corona dat praktisch gezien slechter bier dan Heineken is. Voor die 6~7 euro heb je ook een heel goed kwaliteitsblondje
Ja, dat hield ik ook zo'n 20 jaar vol.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier niks aan de hand, niet sporten, wel bier, geen buikje
Onzichtbaar vet ftwquote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier niks aan de hand, niet sporten, wel bier, geen buikje
quote:
Ik hoop hetzelfde als mijn vader te bereiken, bij 50+ jaar pas een buikje krijgen. Dan vind ik het bestquote:
Ik hoop voor die tijd (weer) een buikJE te krijgenquote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop hetzelfde als mijn vader te bereiken, bij 50+ jaar pas een buikje krijgen. Dan vind ik het best
Hebben ze o.a. bij de AH. Drie smaken; 1 met tequilla er door, 1 met mojito er door en 1 gewone.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, slappe Mexicaanse biertjes (Salitos ken ik overigens niet).
De naam he. Al vind ik t geen meuk, want wel lekker drinken op zich. Maar ik ga er geen 6-7 eur voor betalen (en dat hoeft hier ook niet gelukkig, 4.50 zoiets).quote:Overpriced meuk iig. Op het terras betaal je gauw 6~7 euro voor een Corona dat praktisch gezien slechter bier dan Heineken is. Voor die 6~7 euro heb je ook een heel goed kwaliteitsblondje
Bij ons ook niet hoorquote:
Vier en een half is nog steeds 2x zo duur als een kwalitatief minstens gelijk pilsje.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben ze o.a. bij de AH. Drie smaken; 1 met tequilla er door, 1 met mojito er door en 1 gewone.
[..]
De naam he. Al vind ik t geen meuk, want wel lekker drinken op zich. Maar ik ga er geen 6-7 eur voor betalen (en dat hoeft hier ook niet gelukkig, 4.50 zoiets).
Ik hou het wel op gewoon bier op het terras, prima te doenquote:Op woensdag 2 april 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben ze o.a. bij de AH. Drie smaken; 1 met tequilla er door, 1 met mojito er door en 1 gewone.
[..]
De naam he. Al vind ik t geen meuk, want wel lekker drinken op zich. Maar ik ga er geen 6-7 eur voor betalen (en dat hoeft hier ook niet gelukkig, 4.50 zoiets).
Maar wel heel wat anders dan 6-7 eur. Dat zou ik alleen voor een dikke cocktail betalen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vier en een half is nog steeds 2x zo duur als een kwalitatief minstens gelijk pilsje.
Mijne wel. zoals ikiquote:Bier met tequilla of mojito... mja, niet mijn stilo om bier te mengen.
Ligt eraan welk terras hequote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel heel wat anders dan 6-7 eur. Dat zou ik alleen voor een dikke cocktail betalen.
We hebben hier sinds een jaar zo'n hipster brouwerij en die hebben ook bier met chocolade of met koffie er in. Die heb ik nog niet geprobeerd, want lijkt me vreemd. En ze hebben heel veel van die onder hipsters populaire IPA (indian Pale Ale). Vind ik best lekker. En een berg iegen bier dus. Alleen niet veel terrasquote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het wel op gewoon bier op het terras, prima te doen
Daarom zeg ik ook dat het "bij ons" geen 6-7 eur kost.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt eraan welk terras he6-7 euro Corona heb je op een terras waar pils zelf ook ruim 3 is
Hoeveel kost een Duvel in NL tegenwoordig?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons ook niet hoorZelfde prijsklasse als een Duvel ongeveer.
Als ik speciaal bier wil drinken in de zomer ga ik wel even langs de Braziliaanse zaak in het centrum en haal ik een Brahma of een Antarticaquote:Op woensdag 2 april 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben hier sinds een jaar zo'n hipster brouwerij en die hebben ook bier met chocolade of met koffie er in. Die heb ik nog niet geprobeerd, want lijkt me vreemd. En ze hebben heel veel van die onder hipsters populaire IPA (indian Pale Ale). Vind ik best lekker. En een berg iegen bier dus. Alleen niet veel terrasDus jammer in de zomer.
Dat is dan wel heel erg slecht zegquote:Op woensdag 2 april 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik speciaal bier wil drinken in de zomer ga ik wel even langs de Braziliaanse zaak in het centrum en haal ik een Brahma of een Antartica
En cocktails maak ik liever zelf, ik vind ze eigenlijk nooit echt lekker bij de zaken hier in de stadBij de lokale cocktailbar heb ik ooit zelf een caipirinha achter de bar gemaakt omdat die van hun niet te zuipen was
Brahma dronk ik altijd in de Effenaar, maar die hebben ze er uit geflikkerdquote:Op woensdag 2 april 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik speciaal bier wil drinken in de zomer ga ik wel even langs de Braziliaanse zaak in het centrum en haal ik een Brahma of een Antartica
We hebben hier 2 hele fijne: de minibar en Dr.Ink.quote:En cocktails maak ik liever zelf, ik vind ze eigenlijk nooit echt lekker bij de zaken hier in de stadBij de lokale cocktailbar heb ik ooit zelf een caipirinha achter de bar gemaakt omdat die van hun niet te zuipen was
Ach, een goede caipirinha moet je als Braziliaan kunnen makenquote:
Net even opgezocht, ik kende hem niet. Ja die is behoorlijk sterkquote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Bij de Minibar had ik ooit de Zombie besteld. Stond een waarschuwing bij dat je er maar 2 per klant mocht bestellen gedurende de hele avond. Toen ik eenmaal opstond snapte ik waarom
Ik heb heb maar 65 kilo's in mijn 1.83m lijf, dus dan kun je dat heul niet verdragenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net even opgezocht, ik kende hem niet. Ja die is behoorlijk sterk
Papzakquote:Op woensdag 2 april 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb heb maar 65 kilo's in mijn 1.83m lijf, dus dan kun je dat heul niet verdragen
Cachaca in pure vorm is bijna kerosine, is niet te doenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Cachaca..... ik word weer bijna misselijk van de deja-vu![]()
Maar dat heb ik met tequilla ook in de pure vorm. Menselieve wat ben ik daar ziek van geweest.
Ja, maar het nu niet echt de meest ingewikkelde onder de cocktails he?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, een goede caipirinha moet je als Braziliaan kunnen maken![]()
De grootste fout is dat je alleen de drank cachaca proeft, dan kan je er niks van en heb je de cocktail niet begrepen.
En toch gaat het best vaak misquote:Op woensdag 2 april 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar het nu niet echt de meest ingewikkelde onder de cocktails he?
Ik en mojito's maken ahv de bacardi mojito doos instructie bijvoorbeeld...quote:
Cruel Intentuionsquote:En nu heb ik zin in een long island iced tea
Op vakantie gaan, los gaan op cocktails, thuiskomen, uitkateren, verliefd worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb zin om verliefd te worden. Of om op vakantie te gaan. Niet beide, want dat is vervloekt bij mij.
ik ooook!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb zin om verliefd te worden. Of om op vakantie te gaan. Niet beide, want dat is vervloekt bij mij.
Stom is dat he?quote:
Op je ijskoninginquote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef Belsezar het volgende:
We moeten denk ik maar een cocktail meet gaan houden
Verliefd worden, nee laten we dat maar niet doen.
eierstokken is meer voor baby's toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stom is dat he?Alsof meteen je teelballen rammelen.
Of eierstokken. Potatoe.
Cocktailmeetquote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef Belsezar het volgende:
ik wil wel een zomerfling met jou hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef Belsezar het volgende:
I love meet. I love cock.quote:
Welja, werp je te grabbelquote:Op woensdag 2 april 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil wel een zomerfling met jou hoor
quote:
Sorry angel, maar als Rhutje zoiets zegt dan val jij buiten de bootquote:Op woensdag 2 april 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil wel een zomerfling met jou hoor
En dan maakt ieder persoon zijn eigen cocktail voor de rest van de mensenquote:
Wat heeft zij dat ik niet heb?! En begin niet over tetten want dat zijn slechts hopen vet en klier en die kan ik ook wel kweken!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Sorry angel, maar als Rhutje zoiets zegt dan val jij buiten de boot
[..]
Ik heb ooit een feest gehad waarbij iedereen als z'n favoriete cocktail verkleed moest komenquote:En dan maakt ieder persoon zijn eigen cocktail voor de rest van de mensen
De sletquote:
That's mequote:
Ze is een vrouw, punt.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft zij dat ik niet heb?! En begin niet over tetten want dat zijn slechts hopen vet en klier en die kan ik ook wel kweken!
[..]
Ik heb ooit een feest gehad waarbij iedereen als z'n favoriete cocktail verkleed moest komenIk was Voodoo.
Ja stuur ze dan eens deze kant op!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, punt.
Maar ik ken wel een paar braziliaantjes die van mannen houden voor je!
Dan was ik niet verkleedquote:
Nou zeg, ik dacht dat ik nog wel wat meer punten had die mij de moeite waard makenquote:
Ze wonen pakweg 11500 KM verderop, sorryquote:Op woensdag 2 april 2014 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stuur ze dan eens deze kant op!
[..]
Dan was ik niet verkleed
Natuurlijk, maar een aantrekkelijke dame voor een summerflingquote:Op woensdag 2 april 2014 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zeg, ik dacht dat ik nog wel wat meer punten had die mij de moeite waard maken![]()
Je bent de enige vrouw in een sc vol met halve zolen die al maanden geen kutje meer hebben gehad. Ik zou rennen nu het nog kan.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zeg, ik dacht dat ik nog wel wat meer punten had die mij de moeite waard maken![]()
Er zijn hier best wat meer dames hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je bent de enige vrouw in een sc vol met halve zolen die al maanden geen kutje meer hebben gehad. Ik zou rennen nu het nog kan.
Nee en wellicht maar dan zijn ze van de mannenliefde.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zijn hier best wat meer dames hoor
En volgens mij hebben een aantal heren hier echt wel versierskills
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je bent de enige vrouw in een sc vol met halve zolen die al maanden geen kutje meer hebben gehad. Ik zou rennen nu het nog kan.
Ik weet daar niks van af, ik post hier alleen maar omdat het AHVNZMG-topic is geslotenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is Fok!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij heb jij prima skills!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet daar niks van af, ik post hier alleen maar omdat het AHVNZMG-topic is gesloten
Seikcid zegt van niet, en als hij het zegt is het zo.quote:
Dat is waar, hij is een kei in het lezen van mensen via het internetquote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seikcid zegt van niet, en als hij het zegt is het zo.![]()
Je bent nogal aan het generaliseren.quote:
Barb heeft het prima voor elkaarquote:
Laat hem nou, ego moet ergens vandaan komen toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent nogal aan het generaliseren.
[..]
Barb heeft het prima voor elkaar
Hem in zijn waan laten dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat hem nou, ego moet ergens vandaan komen toch?
Gevaarlijker voor wie? Zijn real doll?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hem in zijn waan laten dus.
Hmm, is dat op den duur niet schadelijker?
Geen optie, die slikken mijn mannenpap niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gevaarlijker voor wie? Zijn real doll?
Ja. Morgen hier.quote:
Ik had het gelezen jaquote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef Belsezar het volgende:
![]()
klacht.nl bomvol klachten over FOK!
http://www.klacht.nl/fok-forum/
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef Belsezar het volgende:
![]()
klacht.nl bomvol klachten over FOK!
http://www.klacht.nl/fok-forum/
Sinds ik op Fok! post heeft mijn kat borderlinequote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook iets indienen denk ik. Teveel seks hier enzo. Kan mijn kat niet tegen.
Vooral die van de beste man die dacht dat het hier over het fokken van dieren zou gaanquote:
Er zijn te weinig tieten. Danny, doe er iets aan!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook iets indienen denk ik. Teveel seks hier enzo. Kan mijn kat niet tegen.
Je bent blond alweer zat?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Sinceria het volgende:
Hmm, twijfel of ik mijn haar zilver zal verven zo.
Nou, ik heb het ontkleurd, dan hoor je er normaal gesproken een niet-agressieve haarkleur nog overheen te doen.quote:
Sja, daar ben ik vrouw voor inderdaad.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Sinceria het volgende:
Hmm, twijfel of ik mijn haar zilver zal verven zo.
ga eens bier halenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sja, daar ben ik vrouw voor inderdaad.
Dat grijs/paars is wel helemaal in op het verzorgingstehuis waar mijn oma zitquote:Op woensdag 2 april 2014 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind blond leuker denk ik
Maar ik vind blond ook gewoon heel erg leuk
Hier is altijd bier of alcohol te vindenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Raggingbull het volgende:
Lol ik zag bier ik dacht daar moet ik ook eens kijken haha
hebbe hebbe hebbe.... te lui om naar de supermarkt te gaan en me sterke drank begin februari de deur uit gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 21:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier is altijd bier of alcohol te vinden
Helaas zit er ondertussen een hoop nep tussen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vooral die van de beste man die dacht dat het hier over het fokken van dieren zou gaan
Ja maar... de supermarkt is zo ver...quote:
Mooi, doen dusquote:Op woensdag 2 april 2014 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat grijs/paars is wel helemaal in op het verzorgingstehuis waar mijn oma zit
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:07 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
hebbe hebbe hebbe.... te lui om naar de supermarkt te gaan en me sterke drank begin februari de deur uit gedaan
Helaas wel, het zou denk ik best leuk zijn om de daadwerkelijke klachten te kunnen inzienquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas zit er ondertussen een hoop nep tussen.
Neej voor iemand met alcohol problemen is dat niet bepaald een goed idee hahaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Altijd, ALTIJD, zorgen voor een voorraad
[..]
Helaas wel, het zou denk ik best leuk zijn om de daadwerkelijke klachten te kunnen inzien
Dan blijft mijn voorraad achter slot en grendel voor jou.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neej voor iemand met alcohol problemen is dat niet bepaald een goed idee haha
Het zal na een maand of twee ook wel weer blond zijn. Als alles goed gaatquote:Op woensdag 2 april 2014 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind blond leuker denk ik
Maar ik vind blond ook gewoon heel erg leuk
Geen drank in huis hebben is idd een alcoholprobleem.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neej voor iemand met alcohol problemen is dat niet bepaald een goed idee haha
Of het valt uitquote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het zal na een maand of twee ook wel weer blond zijn. Als alles goed gaat
Badum-tssjjjquote:Op woensdag 2 april 2014 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen drank in huis hebben is idd een alcoholprobleem.
Dat vond ik ookquote:Op woensdag 2 april 2014 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen drank in huis hebben is idd een alcoholprobleem.
Hey er zit een verschil tussen niet in huis hebben omdat je dan de verleiding niet kan weerstaan en een biertje drinken.... en dus af en toe iedere dag 1 biertje halen in de supermarkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan blijft mijn voorraad achter slot en grendel voor jou.
Kan ook hip zijnquote:
Af en toe of iedere dag?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:38 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hey er zit een verschil tussen niet in huis hebben omdat je dan de verleiding niet kan weerstaan en een biertje drinken.... en dus af en toe iedere dag 1 biertje halen in de supermarkt.
Af en toe, iedere dagquote:
Ik heb geen idee hoe je er uitziet of wat voor haar je hebt maar ik stem voor je natuurlijke haarkleurquote:
Nee, doe maar niet.quote:
Iedere dag af en toe 1 biertje halen. Dus vaak naar de supermarkt gaan op 1 dag.quote:
Maar het spul zit er al inquote:Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je er uitziet of wat voor haar je hebt maar ik stem voor je natuurlijke haarkleur
Doe je wel even een foto posten? Ben wel benieuwd nlquote:
Word niet kaal hoor, ben ik zeker van. Is een soort conditioner/kleurspoeling.quote:
En als het nu mislukt?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe je wel even een foto posten? Ben wel benieuwd nl
Vast nietquote:
Alleen als het resultaat niet te belachelijk isquote:Op woensdag 2 april 2014 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben jij nog niet grijs dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe kleur, zou het zelf niet durven omdat ik bang ben er uit te gaan zien als een omaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alleen als het resultaat niet te belachelijk is
Ga met minuut of 5 á 10 uitspoelen en drogen.
Geen idee, ik wacht niet zo lang met vervenquote:
Heb je veel zorgen dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht niet zo lang met verven
Pfff you have no idea tijntje...quote:
oh...vandaar die grijze haren bij mijn slapenquote:
precies...alleen die hordes gillende vrouwen die je achterna rennen als je een nespresso gaat drinken...heuquote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Belsezar het volgende:
Ik begin wel al hier en daar grijze haartjes te vinden in de zijkanten, maar ik vind het totaal niet erg. Een beetje grijs opzij vind ik best wat hebben als man zijnde
Nee inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff you have no idea tijntje...
Sommige dingen wil je niet wetenquote:
Vrouwendingen enzo nee dat hoef ik niet te wetenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je niet weten
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwendingen enzo nee dat hoef ik niet te weten
We hebben een zwaar leven broeder.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
precies...alleen die hordes gillende vrouwen die je achterna rennen als je een nespresso gaat drinken...heu
Had ik maar grijze haren.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Belsezar het volgende:
Ik begin wel al hier en daar grijze haartjes te vinden in de zijkanten, maar ik vind het totaal niet erg. Een beetje grijs opzij vind ik best wat hebben als man zijnde
Niks mis met kale mannen!quote:
Zie het zo: wat je bespaard aan kappers is meer biergeld!quote:
in je haar, is er goed voorquote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is maar één oplossing voor: meer bier.
En de mijnequote:
Ik heb een litertje Tang gemaakt. Ananas smaakquote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef ArTiC het volgende:
door al dat gelul over bier heb ik maar een heerlijk glas spa fruit ingeschonken.
Orange Passion natuurlijk
Een minuscule stukje korter?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Sinceria het volgende:
Voor:
[ link | afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuke badjasquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Sinceria het volgende:
Voor:
[ link | afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, heeft amper gepakt maar ach, het spul is niet zo duur. Wat ga je nu eten dan?quote:
Ehm, dank je?quote:
Geen idee.. niets wss want heb ook niets in huis dacht ik zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, heeft amper gepakt maar ach, het spul is niet zo duur. Wat ga je nu eten dan?
Geen lekker patatje halen ergens ofzo? Zielug anders. Ik kan echt niet zonder eten in ieder geval.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee.. niets wss want heb ook niets in huis dacht ik zo.
Jezus, het is een roze badjas, niks spannends aan hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jezus, het is een roze badjas, niks spannends aan hoor.
misinterpretatie no?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ligt beetje aan of er iets open is en of ik er tijd voro heb ivm de bus.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen lekker patatje halen ergens ofzo? Zielug anders. Ik kan echt niet zonder eten in ieder geval.
Tis fax.. die geilt al op de letters die je hier typtquote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ga door, ga door!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis fax.. die geilt al op de letters die je hier typt
Sterkte!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef Cue_ het volgende:
Pff net voorbij Deventer momenteel.. schiet niet op
Buitenland he?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef Cue_ het volgende:
Pff net voorbij Deventer momenteel.. schiet niet op
Mijn haar heeft een mooiere kleur.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Sinceria het volgende:
Voor:
[ link | afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Was ik maar een ambtenaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stelletje ambtenaren hier. Nog steeds aan de snurk.
De naam.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je werkt bij een bank... What's the difference?
Toen pasquote:Op donderdag 3 april 2014 07:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit al sinds 6.57 in de trein heur
ben al een uur op het werk gekquote:Op donderdag 3 april 2014 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stelletje ambtenaren hier. Nog steeds aan de snurk.
Morgen ben ik al vanaf 0:00 op het werk, tot iig 16:00 (minus een half uurtje pauze missschien).quote:
Het gebeurt, releases moeten hier ook midden in de nacht.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgen ben ik al vanaf 0:00 op het werk, tot iig 16:00 (minus een half uurtje pauze missschien).
Ik werk morgen thuisquote:Op donderdag 3 april 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gebeurt, releases moeten hier ook midden in de nacht.
Same here...quote:Op donderdag 3 april 2014 07:52 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm gisteren werd ik wakker en dacht ik 'dit word een prachtige dag'
Vandaag denk ik juist 'blegh... even door heen slepen'
Mijne ookquote:Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Same here...
Mijn haar is trouwens s'nachts nog een tint of 5 lichter geworden, nu is het echt wel witblond.
Voor mij cola.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Het werd gister geen bier, maar wijn. Ook fijn.
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooola?quote:
Wat zijn we sexy, niet?quote:
Nee, gewoon cola, ik was niet in Twente of Frieslandquote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooola?
Had je nou nog wat kunnen eten gisteren?quote:
Nop.. nouja bakje chips toen ik thuis wasquote:Op donderdag 3 april 2014 10:07 schreef Sinceria het volgende:
Had je nou nog wat kunnen eten gisteren?
Zomers sexyquote:
Dat heet zilvershampoo, onverlaatquote:
Yumquote:
Hoor ik daar kebab roepen?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yum
Ik moet t nog verzinnen wat ik vanavond in mijn eentje voor mij alleen voor 1 avond ga maken. Alleen. Vanavond. In m'n uppie. Voor vanavond. Dus.
Dan is het nog wel heel versquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.. nouja bakje chips toen ik thuis was
Yup! Ik ben er klaar voor in ieder geval.quote:
Ja, dat dusquote:
Jij sowieso!quote:
Je bent inderdaad lief.quote:
Inderdaad? Wie had dat (terecht) beweerd dan?quote:
Jijzelf! Je zei dat je stiekem best lief was een week of anderhalf terug.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Inderdaad? Wie had dat (terecht) beweerd dan?
Ohquote:Op donderdag 3 april 2014 10:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jijzelf! Je zei dat je stiekem best lief was een week of anderhalf terug.
Als ze steak bakt ja! En spareribs!quote:
Kan ze dat ook al dan ja?quote:
quote:
Jaquote:
Kom je bij me wonen?quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:51 schreef Sinceria het volgende:
Vlees en seks zijn hetzelfde bij mij: altijd lekkerder als een ander het(je) klaarmaakt.
Waar woon je?quote:
Haarlem.quote:
quote:
Maak liever mijn eigen vlees klaarquote:Op donderdag 3 april 2014 10:51 schreef Sinceria het volgende:
Vlees en seks zijn hetzelfde bij mij: altijd lekkerder als een ander het(je) klaarmaakt.
Oh da's wel een eind weg hoor. Wel mooie stad.quote:
Bah.quote:
Jammer, waar woon jij dan? Dank, vind ik ook. Daarom ben ik blijven hangen hier.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh da's wel een eind weg hoor. Wel mooie stad.
Deventerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jammer, waar woon jij dan? Dank, vind ik ook. Daarom ben ik blijven hangen hier.
quote:
Hahahaquote:Op donderdag 3 april 2014 10:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]Driedubbel jammer nu ik je FoBo heb gezien.
Oke, en als je mooi zit te wezenquote:
Oh god, ja lang verhaal. Ben een beetje amateur ooglezen gaan doen uit, voortgekomen uit een tijdsoverschot door slaapgebrek.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
HahahaWat doen al die ogen in die van jou eigenlijk?
Ooglezen?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh god, ja lang verhaal. Ben een beetje amateur ooglezen gaan doen uit, voortgekomen uit een tijdsoverschot door slaapgebrek.
quote:
Ja, je schijnt net als met kaartlezen ook ogen te kunnen analyseren door middel van het bepalen van een paar kenmerken. Had het aan AirwiN uitgelegd een paar topics terug. Maar het gaat dat om plaatsing van het oog, stand, vorm etc. Is best grappig.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:11 schreef AirwiN het volgende:
Interessant. En al die zaken leid je volledig af van de kleur en de vorm of speelt, al dan niet bewust, een interpretatie op basis van het postgedrag ook mee?
quote:Jammer dat ik hier een tipje van de sluier moet oplichten, maar oké.
Zou onbewust best een rol kunnen spelen ja, tuurlijk, dat ontken ik niet. Maar de informatie over de oogkleur blijft gewoon hetzelfde, hoop ook stiekem dat er niet nog meer mensen met bruine ogen zich melden. Maar goed, dat zijn gewoon feitjes.
De oogvorm is iets anders, eerst moet ik bepalen welke oogvorm iemand heeft door middel van een reeks vragen en daar komt een uitslag uit. Zaken als bolle ogen/ diepliggende ogen, in welke gradatie ze ver uit elkaar staan, de grootte van de ogen, of ze naar buiten of naar binnen aflopen etc. Daar weet ik de uitkomst niet van tot ik de lijst invul. Maar ook daar is slechts een beperkt (hoewel grotere) uitkomst.
Ik weet het. Ik ga er ook niet meer doen, anders val ik door de mand.quote:
Kan de kleur niet goed zien in je FoBo.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan de kleur niet goed zien in je FoBo.
Je wordt kaal!!quote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef Sinceria het volgende:
Op veler () verzoek:
[ link | afbeelding ]
Ik ook, schijnt. Hele grote. En lange wimpers.quote:
Ja, das wel mooi ja.quote:
Oh noes!quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, schijnt. Hele grote. En lange wimpers.
Alleen z evragen op dance feesten altijd aan me waar ik die XTC gehaald heb
Nee dat ben ikquote:
Jawel, je moet mijn ogen doen!quote:Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ga er ook niet meer doen, anders val ik door de mand.
Je hebt iets bij je wenkbrauw zittenquote:
Jouw ogen wil ik nog wel doen, moet je me alleen even nog een close-up appen.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]Jij mooie man jij! Jammer dat we gedeeltelijk in hetzelfde vaarwater jagen.
Oh dan moet dan vanmiddag, zit nu op mijn werkquote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jouw ogen wil ik nog wel doen, moet je me alleen even nog een close-up appen.
Is goed, ik doe er waarschijnlijk toch wel even over. Zal ik je mijn nr. even DM-en vast?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan moet dan vanmiddag, zit nu op mijn werk
smooth!quote:Op donderdag 3 april 2014 11:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is goed, ik doe er waarschijnlijk toch wel even over. Zal ik je mijn nr. even DM-en vast?
Sorryquote:
Ja nu niet meer natuurlijk!quote:
dm mequote:
Score.quote:
quote:
moest om 8.30 beginnen in t mooie ehv, vind ik vroeg zat dat 6.57 in trein, moest gister tot 22, was dus pas 23.45 thuisquote:
En een beetje bruin en blauw, ligt aan het licht.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, das wel mooi ja.Groen vooral?
I'm loving it.quote:
Dan heb je misschien hazelkleurige ogen, maar ik zou het niet zo 1, 2, 3 kunnen zeggen. Wel apart in ieder geval, meerdere kleuren.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een beetje bruin en blauw, ligt aan het licht.
Ik wilde net zoiets posten, iedereen blij dat ik mijn kop eens een keer houdt.quote:
Ik kan het zelf ook niet echt duidelijk omschrijvenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan heb je misschien hazelkleurige ogen, maar ik zou het niet zo 1, 2, 3 kunnen zeggen. Wel apart in ieder geval, meerdere kleuren.
Stand-up comedian, heb er zin in, tijdje geleden dat ik met vriendje er uit ben geweestquote:
Klein duiveltje ben je!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook niet echt duidelijk omschrijven
Werd geboren met zwarte ogen.
Ik ken hem zelf ook niet, maar volgens mij is zijn humor vrij zwart en donker, of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stand-up comedian, heb er zin in, tijdje geleden dat ik met vriendje er uit ben geweest
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klein duiveltje ben je!
[..]
[..]
Ik ken hem zelf ook niet, maar volgens mij is zijn humor vrij zwart en donker, of heb ik dat mis?
"door een aanrijding met een persoon" is vrijwel altijd een springer.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Er is weer een aanrijding met een persoon bij de NS. zou het een springer zijn geweest?
Idd ja. Regelmatig dat ik krantenkoppen zie die eig iets anders vertellen dan de bedoeling isquote:Op donderdag 3 april 2014 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Is dus ook verkeerd gezegd, het is de persoon die de actie inzet.
Staat zo bruut hequote:Op donderdag 3 april 2014 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Regelmatig dat ik krantenkoppen zie die eig iets anders vertellen dan de bedoeling is
Het mag nog best wat grofferquote:Op donderdag 3 april 2014 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Staat zo bruut he
De trein van 12:16 naar Amersfoort rijdt vandaag niet verder dan Hilversum omdat een egoïstische klootzak zich voor de trein heeft gegooid tussen Hilversum en Baarn.
Ik had er vorig jaar anders een keer een legitieme hardloper die gestruikeld was. Daar zouden ze idd verschillende meldingen voor moeten gebruiken, nu zat ik in mijn hoofd een onschuldige hardloper helemaal verrot te schelden voor egoïstische klootzakquote:Op donderdag 3 april 2014 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"door een aanrijding met een persoon" is vrijwel altijd een springer.
Is dus ook verkeerd gezegd, het is de persoon die de actie inzet. De opmerking suggereert dat de machinist zat te mikken
Inderdaad, maar als je het dan toch moet doen, dan met de helium methode.quote:
Een slang van zo'n heliumcilinder doorslikken en jezelf opblazen?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je het dan toch moet doen, dan met de helium methode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |